Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Nou helaas door het slechte weer is onze vlucht vertraagd waardoor we de overstap in Zurich missen en onze binnenlandse vlucht in Zuid-Afrika.
Geen idee hoe dit opgelost moet worden, waarschijnlijk moet de maatschappij een hotel voor ons regelen, een nieuwe vlucht. En die binnenlandse vlucht geen idee.
Wat een k÷tbegin zo.
Supervixen schreef:Nou helaas door het slechte weer is onze vlucht vertraagd waardoor we de overstap in Zurich missen en onze binnenlandse vlucht in Zuid-Afrika.
Geen idee hoe dit opgelost moet worden, waarschijnlijk moet de maatschappij een hotel voor ons regelen, een nieuwe vlucht. En die binnenlandse vlucht geen idee.
Wat een k÷tbegin zo.
Dat is wel echt een rot begin inderdaad!
Wat een k÷tbegin zo.

) uitgekozen
Heb ze inmiddels omarmd, maar dat duurde even

Samantha_ schreef:Lekker loopje Leonie! O ja die muggen, vreselijk.
Spannend Goof!
O echt Goof, is het vlakbij jou. Dichtbij genoeg om bij jou te plassen als ik halverwege moet
Suusje heeft haar ticket hier aangeboden en het lijkt me echt heel tof maar het is een ochtend ticket en voor mij ruim een uur rijden