Grappig,goof.. Faringo, mooie omgeving hebben jullie uitgezocht.
Bootsiebob
Geplaatst: 15-06-24 20:35
Wat een prachtige foto’s, Goof met varkentjes, Noordje in de nachtzon, gaucho in de bergen en Faringo in de zon. Terwijl de foto’s hier in Nederland ook erg mooi zijn ondanks het onstuimige weer!
Wij hebben gisteren bij de Kirchsee gewandeld en zijn vandaag de stad München gaan bezoeken, waar het nog barstte van de Schotse en Duitse supporters. Het weer viel mee, vanaf overmorgen wordt het echt heet hier
O ik ben jaloers er zijn mensen die zomerweer gevonden hebben. Ik hou jullie even niet bij. Maar ik snak zo naar zomerweer. Gisteravond met rijden gewoon de deur van de binnenbak dicht moeten doen omdat het zo in regende en de wind zo hard waaide.
Daar sluit ik me bij aan. Ik ga over twee weken zelf ook naar de zon. Kan niet wachten!
Het is toch vreselijk hier? Ik heb m’n winterjas weer aangehad deze week.
Athelas
Geplaatst: 16-06-24 10:41
Prachtig Faringo Geniet van je vakantie! Mooie foto's bootsiebob, warm weer wel! Gaucho: watervallen blijven altijd mooi inderdaad Mooie foto's lizard, Goof, shaddy82 & Pien! Noordje, prachtig En zulk mooi weer! Ga je naar het zuiden nu? Dan kom je langs waar ik nu zit Wat een leuke hond Love_Mandy
Gisteren op een eilandje in de buurt rondgelopen. Niet heel ver gewandeld, we hadden een paddelboard en bouldermat op onze rug dus dat loopt niet geweldig Wel lekker kunnen zwemmen, was lekker zomers weer
Hier nog even plaatjes van vandaag. Bewolkt bij ons dus weer op pad. Beetje rondgereden, lekker geluncht maar geen lange wandeling vandaag.
noordje
Geplaatst: 16-06-24 18:19
Hahaha Axel, iedereen is aan de wandel geweest. Weer of geen weer.
Prachtig weer Gaucho. Is weer snel gegaan zeg.
Lizard,ook weer mooi hoor Die rails die je ziet,gaan naar het boothuis waar zo de boten te water worden gelaten.
Prachtig Faringo,weer eens wat anders. Heerlijk weer ook.
Ja Befunny,als ik hoor op het nieuws over het weer in NL dan wordt je niet heel blij. Mijn zusje is met gezin even een weekje naar Portugal gegaan, terwijl ze eigenlijk niet weg zouden gaan. We hebben weer enorm geboft met weer,ook al gaf de voorspelling anders aan,maar daar trek ik me niet teveel van aan. Weer voorspellen in Noorwegen is erg lastig
Toch nog lekker een rondje gedaan Goof Athelas, prachtig hoor. We zijn inmiddels weer thuis,werden vanochtend wakker met regen
Las net op FB een oproep van een Nederlander die z"n hond is kwijt. En het was in de buurt van waar we hebben overnacht en toevallig hadden we het er gisteren over
Eergisteren een monstertocht gedaan. De Helgelandstrappa. Bestaat uit 4175 treden en is aangelegd door sherpa's uit Nepal. Je komt uit op de Øyfjell op 818m. Ik heb nu enorme spierpijn. Bij mij is de afdaling het grootste probleem vanwege m'n knieën. En Nala deed het super.