Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XladyX schreef:Hey meiden, hoe gaat het hier met de warmte, houden jullie het nog een beetje vol?
Hier was onze dochter erg ziek sinds zaterdag, hoge koorts en uiteindelijk een koortsstuip (helaas al een keer eerder gehad). Na check door de ambulancebroeder nu op hoge dosis paracetemol maar ze is nog steeds flink ziek helaas. Helemaal rot met dit warme weer.
masyo schreef:Dat is schrikken XladyX, hopelijk trekt het snel bij!
Op 31 augustus hebben wij een bruiloft waarbij wij daggast zijn. Merk aan mezelf dat mn hormonen goed opspelen haha, ik wil zo graag een mooie jurk, maar voor mn gevoel staat/past niks![]()
Hebben jullie tips waar je leuke zwangerschapsjurken voor een bruiloft kunt vinden?
XladyX schreef:Hey meiden, hoe gaat het hier met de warmte, houden jullie het nog een beetje vol?
Hier was onze dochter erg ziek sinds zaterdag, hoge koorts en uiteindelijk een koortsstuip (helaas al een keer eerder gehad). Na check door de ambulancebroeder nu op hoge dosis paracetemol maar ze is nog steeds flink ziek helaas. Helemaal rot met dit warme weer.
Solleke_Noah schreef:@xladyx: je dochtertje al wat beter?
@Zebraatje: maar wel leuk al dat shoppen, ook al matcht het niet altijdis het jullie eerste kindje? Ik probeer ook met leuke setjes te werken, maar mijn zoontje gaf veel terug als baby (reflux) en na een tijdje ben je al blij met propere kleertjes, ongeacht of ze matchen
je kan ze dus vast gaan gebruiken!
Wij zijn wel grote voorstander van tweedehands, hebben eigenlijk niks nieuw gekocht buiten de flesjes. Onze geboortelijst (denk minder typisch in Nederland?) bestaat ook uit 2dehands producten! Via MicMacMinuscule: https://www.micmacminuscule.be/ zij kopen op voorhand je hele lijstje tweedehands en dan kan familie/vrienden kiezen wat ze je willen schenken. Ze zorgen er ook voor dat alles netjes is enz.
J0anieke schreef:Hier ook echt heel veel 2e hands of gekregen. Heb nu wel wbt kleding veel nieuwe gekocht, maar moet eigenlijk de babykleding ook even gaan uitzoeken wat ik nu allemaal heb.
@Sannens, kun je een zijkant van het wiegje er niet af halen? Dat had ik bij m'n zoontje gedaan en zo als cosleeper naast ons bed gezet. Gaan we nu ook weer doen.
XladyX schreef:Het is stil hier.. allemaal nog druk met onze baby's (en de kamers ervoor) bouwen?![]()
Hier weer check bij de verloskundige gehad (31 weken nu), baby ligt goed om, hoofd naar beneden, en is zelfs al een stukje ingedaaldheel erg fijn. Wel was mijn ijzerwaarde aan de lage kant, tegen de ondergrens aan. Niet zo heel gezond gegeten laatste tijd dus goede reminder om daar extra op te letten weer.
Solleke_Noah schreef:XladyX schreef:Het is stil hier.. allemaal nog druk met onze baby's (en de kamers ervoor) bouwen?![]()
Hier weer check bij de verloskundige gehad (31 weken nu), baby ligt goed om, hoofd naar beneden, en is zelfs al een stukje ingedaaldheel erg fijn. Wel was mijn ijzerwaarde aan de lage kant, tegen de ondergrens aan. Niet zo heel gezond gegeten laatste tijd dus goede reminder om daar extra op te letten weer.
Wauw zelfs al ingedaaldkamertje ondertussen al af?
Hier gaat alles z'n gangetje. Ondertussen 16+ weken maar nog steeds niks aangekomen, begint bijna vreemd te worden haha. Vanaf wanneer voelden jullie de baby? Soms lijkt het alsof ik hem al heel lichtjes voel.
XladyX schreef:Het is stil hier.. allemaal nog druk met onze baby's (en de kamers ervoor) bouwen?![]()