Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik baalde heel erg en had ook stress over baby en dat ze maar niet eerder moest komen. Gelukkig was het alleen een flinke verkoudheid en voel ik me nu weer iets beter, baby lijkt er niet onder geleden te hebben. Ben de laatste werkdingen nu aan het regelen en dan lekker met verlof. Vandaag 38 weken.

Kunnen we ook de kinderstoeltjes enz al eens proberen
En deze ochtend is er ook een werkman langsgeweest met onze trapleuning
Want nu hebben we een open trap, maar ik wou echt de trap niet steeds op/af met een baby in mijn handen op deze manier.. Volgende week komt hij echt installeren dus dan zijn we redelijk baby-klaar volgens mij
nicole_floor schreef:Ik heb het bij holland en barrett gekocht. Maar ik weet niet of dat naar België kan.
Edit: zie net wel dat er hibiscus inzit.
)
hoor ik erna vast van de verloskundige.

Wij hebben geen babykamer, bedje staat op onze slaapkamer, commode en het andere spul in de sport/werk kamer. We hebben een cosleeper/bedje waar ze langer in zou kunnen slapen (als in, enkele jaren), dus we hebben geen haast om een kamer vrij te maken
hopelijk is alles in orde!
Die van ons is al 20 weken af ofzo
Klein kamertje en al oude foto 

Waar ben jij waar het wel zomer is? Knap hoor zo lang doorwerken. Ik was bij 19 weken al gestopt. Of zelfs eerder
Succes morgen bij de laatste echo 

suus_toes schreef:Leuke kamers allemaal!![]()
Mijn suiker uitslag is eindelijk binnen.
0,2 te hoog.... Wat baal ik!
Nu wachten op afspraak voor het ziekenhuis.
M'n verloskundige heeft stille hoop dat ik het gewoon met voeding onder controle kan krijgen en zonder insuline. Omdat het maar om één hele kleine hoeveelheid gaat.
Als dat zo is dan zou ik ook gewoon weer naar m'n verloskundige kunnen voor controles. Dus we laten ons geplande afspraken ook eerst gewoon staan.
Maar goed, ziekenhuis beslist.
Als hier al meer zijn met zwangerschapsdiabetes.. en tips hebben voor voeding, wat wel en absoluut niet ... Dan hoor ik graag alvast! Hoe eerder ik wat kan gaan bij sturen des te eerder zakken m'n waardes hopelijk weer wat verder.
heerlijk die grote poten