Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellex schreef:Helaas niet, is geblokt, super irritant![]()
Verstandig om aan te geven dat je een stapje terug moet doen dan als je lijf dat duidelijk aangeeft! Kun je makkelijk vanuit huis werken?
Barbabientje schreef:Wisten jullie trouwens dat je nog 2 jaar na je betaald ouderschapsverlof bij je bedrijf moeten blijven werken?
Mijn laatste dag ouderschaps verlof wordt “betaald” in 2025, dus moet tot 2026 blijven werken. Anders moet je die 30% terugbetalen.
linoleum schreef:Barbabientje schreef:Wisten jullie trouwens dat je nog 2 jaar na je betaald ouderschapsverlof bij je bedrijf moeten blijven werken?
Mijn laatste dag ouderschaps verlof wordt “betaald” in 2025, dus moet tot 2026 blijven werken. Anders moet je die 30% terugbetalen.
Hoe bedoel je deze? Betaald en onbetaald ouderschapsverlof heb je recht op, wordt betaald door UWV en staat dus los van je werkgever.
Of krijg jij het betaald ouderschapsverlof van 70% aangevuld tot 100% door je werkgever en hebben zij daaraan een aanvullende voorwaarde verbonden?
Doubtless schreef:Yipee schreef:(en stiekem hoop ik dat het kabinet dan ook wat nieuwe plannen heeft voor de kinderopvang). Vind de kosten ervan wel vrij hoog, zelfs met toeslag.
Pfff nou dat hoop ik ook. Wij zijn voor 2 dagen per week 550 euro netto kwijt voor één kind. Kijk al uit naar de factuur voor 2 kinderen