Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:42

Marlis schreef:
@mriek1990: vervelend van het niet in orde zijn. Beterschap.

We wisten al wat we konden lenen en zitten daar met wat wij geboden hebben 15.000 onder. Taxatie is precies op ons bod dus dan moet de financiering gewoon rond komen en als alles dus goed gaat zijn wij vanaf 25 januari Brabanders.

Hoop voor jullie dat het allemaal lukt!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:54

Gnome schreef:
Volgens mij doen ze bij de nipt ook nog de test of het kindje iets heeft dat zodanig is dat het nooit levend geboren kan worden. Bij ons zou een foute nipt of iets reden zijn om het af te breken. Garantie heb je natuurlijk nooit maar we sluiten zoveel mogelijk uit. Zijn er met 20 weken wel redenen voor jullie om anders te besluiten?

Hebben jullie nog hippe namen voor een verbastering van Aad/Arij en Johannes :') :roll:

Arend en Jehannes

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:55

Freekieee schreef:
Hier staan wij eigenlijk het zelfde erin kwa testen. Ballard!

Spannend Marlis! Hoop dat jullie gauw wat horen en het huis van jullie is!

Hier 2 dagen niet echt lekker in mijn vel. Gister hele dag op bed gelegen en manlief kwam pas 22:30 thuis van werk ivm een avond met eten enzo. Dus was toen beetje klaar mee.

Vandaag al iets meer gedaan. Maar nu weer erge koppijn…

Werken gebeurd hier niet echt meer. Weet niet waar ik t vandaan moet halen. Gelukkig werk ik bij mijn schoonvader en die vind het belangrijker dat ik goed voor Pjotr zorg haha.

Hoe is jullie dag gegaan?

Beterschap!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:56

Gnome schreef:
Freekieee schreef:
Hier staan wij eigenlijk het zelfde erin kwa testen. Ballard!

Spannend Marlis! Hoop dat jullie gauw wat horen en het huis van jullie is!

Hier 2 dagen niet echt lekker in mijn vel. Gister hele dag op bed gelegen en manlief kwam pas 22:30 thuis van werk ivm een avond met eten enzo. Dus was toen beetje klaar mee.

Vandaag al iets meer gedaan. Maar nu weer erge koppijn…

Werken gebeurd hier niet echt meer. Weet niet waar ik t vandaan moet halen. Gelukkig werk ik bij mijn schoonvader en die vind het belangrijker dat ik goed voor Pjotr zorg haha.

Hoe is jullie dag gegaan?

Heftig zeg. Zo klote dat je leven een soort van stilstaat ineens. Hoe ver ben je nu?

Hier wel een goede dag. Heb nu 2 dagen niet overgegeven in de ochtend ondanks gewoon aan het werk. Merk wel dat het rustige opbouwen op het werk een beetje een illusie is. Is echt alles of niets dus maar even zien hoe dat gaat. Mensen zijn in ieder geval heel blij dat ik terug ben. Sommige dachten dat ik er met long covid uit was dus heb een hoop te updaten :')

Zit verder regelmatig het filmpje te kijken dat ik gisteren tijdens de echo heb gemaakt. Ligt zo heerlijk te zwaaien. Grappige is dat hij op iedere echo met zijn linker handje bij het gezicht ligt. Vond het verschil ook groot met de echo van 6 weken terug. Toen vond ik het al een heel mensje maar nu zie je al zoveel meer botstructuren.

11 weken
[ [url=m/bw3BUZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

17 weken
[ [url=m/KDf7HM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi om te zien!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:08

Sommige dames reageren echt overal op, zo lief. <3

Daar heb ik niet altijd energie voor, dus als ik een stukje mis dan is het niet persoonlijk ofzo. Ik probeer sowieso te reageren op alle echo's en geslachtsbepalingen. <3

Maar soms wil ik gewoon de hele dag een dutje doen. :')

DonDon

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:18

Mag ik mij hier melden? Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en uitgerekend op 17 juni 2023 van een tweede kindje. Volop in de controles en echo naar echo. Ik ben overgenomen door het Rijnstate ziekenhuis hier in Arnhem omdat ons vorige kindje kleiner is dan gemiddeld namelijk ook nog de p2 lijn. Nu ook bij de tweede nemen ze geen risico nemen en zit ik vanaf het begin bij het ziekenhuis onder toezicht.

Ons eerste zoontje is nu 2 jaar en 3 maanden en gezond maar wel wat kleiner. Kleine notitie, ik heb Indisch bloed en ben zeg maar 1.53.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:34

Mriek: vervelend zeg dat je keelpijn niet weg wilt… ik zou indd even overleggen met de HA/apotheek wat je wel kan en mag gebruiken want dit schiet niet op natuurlijk! Beterschap!

Gnome: ik ben nu 14 weken en 4 dagen. Ja is echt even wennen dat mijn leven zo veranderd is nu. Gelukkig snapt iedereen en helpt eidereen. Alleen zelf vind ik het nog het lastigst. Vooral omdat ik mij heel snel schuldig voel naar de mensen toe…

Heb hier al een paar dagen best wel pijn onder in mijn buik.. als ik Google lees ik dat het erbij hoort. Maar eerst was t alleen snachst en sinds gister overdags. Vannacht wakker geworden van die pijn omdat ik mij bewoog en toen begon het opeens gigantisch te steken en doen… vind lastig is dit iets wat erbij hoort? Of bel ik de verloskundige om te vragen…. Vind dat lastig

KShanco: niks moet alles mag! Allang gezellig dat je in t topic zit toch! En reageren waar kan. Ik kan ooo niet altijd overal op reageren

DonDon: welkom en gefeliciteerd!
Wel heel fijn dat ze meteen al extra controles doen! En alles goed in de gaten houden.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:39

Ik zou gewoon de verloskundige bellen als je twijfelt hoor Freekieee! Dat vinden ze helemaal niet erg en dan ben je er zelf meer gerust op :)

En welkom DonDon! Inderdaad fijn dat ze het goed in de gaten houden. Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:41

Welkom DonDon :)

Freekiee: hier ineens ook last van buikpijn terwijl ik juist deze week rustig aan doe. Steken lijkt op bandenpijn vermoed ik?
Buikje is ineens ook flink gegroeid, ben nu 20 weken.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:51

Carika: ja indd! En nog even beter gegoogled net :o kwam bij een verloskundige site uit. En staat precies beschreven wat ik voel en dus ook als je ligt en opeens omdraait het even erger kan voelen.

Had niet verwacht daar met 14 weken last van te hebben al

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 11:14

Freekieee schreef:
Carika: ja indd! En nog even beter gegoogled net :o kwam bij een verloskundige site uit. En staat precies beschreven wat ik voel en dus ook als je ligt en opeens omdraait het even erger kan voelen.

Herkenbaar die bandenpijn! Kan soms ook echt voelen alsof je buik niet helemaal mee wil draaien. Zit bij mij net boven m'n liezen. Ook lekker met hoesten, lachen of niezen soms ;)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 11:16

DonDon schreef:
Mag ik mij hier melden? Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en uitgerekend op 17 juni 2023 van een tweede kindje. Volop in de controles en echo naar echo. Ik ben overgenomen door het Rijnstate ziekenhuis hier in Arnhem omdat ons vorige kindje kleiner is dan gemiddeld namelijk ook nog de p2 lijn. Nu ook bij de tweede nemen ze geen risico nemen en zit ik vanaf het begin bij het ziekenhuis onder toezicht.

Ons eerste zoontje is nu 2 jaar en 3 maanden en gezond maar wel wat kleiner. Kleine notitie, ik heb Indisch bloed en ben zeg maar 1.53.

Van harte welkom!! Er staat een lijstje met zwangeren in het topic... Ergens :') mocht je het leuk vinden om je naam erbij te zetten.

Vinden ze jouw lengte niet een reden waarom je eerste kindje wat kleiner kan zijn dan gemiddeld?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 11:17

[***] schreef:
Sommige dames reageren echt overal op, zo lief. <3

Daar heb ik niet altijd energie voor, dus als ik een stukje mis dan is het niet persoonlijk ofzo. Ik probeer sowieso te reageren op alle echo's en geslachtsbepalingen. <3

Maar soms wil ik gewoon de hele dag een dutje doen. :')

Gewoon lekker koesen als dat goed voelt haha. Geen must om overal op te reageren.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 11:18

QueenE schreef:
Gnome schreef:
Volgens mij doen ze bij de nipt ook nog de test of het kindje iets heeft dat zodanig is dat het nooit levend geboren kan worden. Bij ons zou een foute nipt of iets reden zijn om het af te breken. Garantie heb je natuurlijk nooit maar we sluiten zoveel mogelijk uit. Zijn er met 20 weken wel redenen voor jullie om anders te besluiten?

Hebben jullie nog hippe namen voor een verbastering van Aad/Arij en Johannes :') :roll:

Arend en Jehannes

We lijken er inmiddels al uit te zijn. Ineens stonden er 3 namen. Nog wel even kijken of het ook helemaal natuurlijk gaat voelen. 1 naam is makkelijk maar 3 gecombineerd is weer wat anders :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:19

Gefeliciteerd en welkom! Spannend hoor die extra controles, maar ik hoop dat ze niet verwachten dat je kindjes later 1.90m gaan worden ofzo. :))

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:26

Welkom voor de nieuwe.

En Gnome uit de namen. Ik vind een el moeilijk laat staan drie.

En beterschap voor degene die zich niet zo oke voelen

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 11:28

Staan er deze week nog echo's gepland?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:44

DonDon schreef:

Welkom!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:46

Freekieee schreef:

Ik heb dat denk ik ook wel soms hoor, of als je snel opstaat dat het een soort van trekt

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:47

Gnome schreef:
Staan er deze week nog echo's gepland?

Wij zijn net geweest :P :P

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:48

Afbeelding

Alles weer goedgekeurd op de 13wk echo :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 12:02

QueenE schreef:
[ [url=m/WzLfa3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd!! Prachtig helder beeld zeg. Veel te zien al.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:11

Wij hebben volgende week de termijnecho :)

Mooi die echo hierboven! Wat een helder beeld inderdaad, bizar dat je ook de hersenen al ziet!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:28

QueenE schreef:

Wat een mooi beeld! <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:37

QueenE schreef:

Dat neusje! Zo schattig hihi