Ts we denken aan je. Hopelijk ben je al weer thuis.
Myfairytale
Geplaatst: 10-01-23 19:16
Ook al is het "maar" 2 dagen stil nu, het duurt voor mijn gevoel veel te lang. Hoop onwijs dat het is omdat je weer fijn thuis bent en het weer wat beter met je gaat.
Er wordt in ieder geval door veel bokkers (waaronder door mij) aan je gedacht en in gedachten sturen we je allemaal veel sterkte toe.
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis… het gaat nog steeds niet beter… ik heb zoveel pijn door de slokdarmontsteking met eten maar ik heb nu drankjes gekregen die zo calorierijk zijn dat ze een maaltijd vervangen. Hier moet ik proberen van te drinken ookal gaat dit ook moeilijk…
Verder krijg ik nu vloeibaar eten. Vandaag de eerste keer dus daar kan ik niet veel van zeggen…
Temperatuur gaat ook steeds op en af…
Ik wil altijd maar slapen en intussen maak ik me ook zorgen over het thuisfront, man heeft het er heel moeilijk mee dat ik opgenomen ben en ze niet veel voor me kunnen doen…
Fijn even wat van je te horen. Heel erg veel sterkte, je bent constant in mijn gedachte. Hoop dat de drankjes en het vloeibare voedsel je weer een beetje op de been krijgen en dat je toch wel weer gauw wat opknapt en naar huis kan. Denk aan jou
soesita
Geplaatst: 11-01-23 09:16
Zoiets vreesde ik al. Moeilijke situatie voor jullie allemaal. Maar vooral voor jou, zeker als ze de pijn maar moeilijk onder controle kunnen houden. Hopelijk knap je van het vloeibasar eten wat op...
Bah, geen mooie update. Ik hoop van harte dat ze die ontsteking onder controle krijgen en het slikken je minder pijn gaat doen, zodat je op krachten kan komen. Sterkte meid, voor jou en je familie..
-Namiro-
Geplaatst: 11-01-23 09:31
Fijn om van je te horen maar niet de reactie waar we op hoopten helaas!
Geen fijne update, mar wel fijn om wat van je te horen. Wat ontzettend rot dat het eten zo moeizaam gaat, ik hoop echt heel hard dat het snel wat opknapt, want dit klinkt wel echt zwaar en moeilijk... Knuff ook voor de thuisblijvers
Ach meid. Wat een ellende dit. Zo wil je het jaar ook echt niet beginnen, zo moeizaam. Hopelijk knap je snel op en kun je lekker naar huis en samen zijn met je mannetje en je dieren. Sterkte en beterschap!
Fijn om even iets te horen - maar dat het zo zwaar en moeilijk is.
En het is zo makkelijk gezegd: pieker niet te veel over je man en jullie dieren... Ik hoop dat je wat positieve afleiding hebt! En fijn met mensen kunt praten.
Hopelijk knap je door het vloeibare eten snel weer op. Sterkte!
Ania
Geplaatst: 11-01-23 10:46
Kim fijn om wat van je te horen, hier denk ik dagelijks aan je. Ik hoop dat je snel naar huis mag.