Hi ladies, na enige twijfel toch een post van mij. Ik ‘hoor’ niet in dit topic gezien ik zwanger ben, maar lees vanwege mijn zwangerschap wel wat meer rond op dit gedeelte van bokt.
Bij ons was zwanger worden niet perse vanzelfsprekend maar inmiddels hoogzwanger. Toen we ermee bezig waren vermoedde ik dat ik hormonaal van slag was door de corona vaccinaties, had doorbraakbloedingen etc. Ik herkende me erg in de symptomen van een oestrogeentekort
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aa ... eling.html Ben toen monnikspeper gaan slikken (zit in supple Femme) en snel daarna trok mijn cyclus bij, had ik geen puistjes, emotiewisselingen na mijn eisprong, en haaruitval meer en werd ik zwanger. Gezien de regulerende werking van monnikspeper, zonder dat je gelijk aan de hormonen hoeft, wilde ik deze tip toch even delen voor de mensen bij wie er misschien ook sprake van is. Bij PCOS schijnen die hormonen ook een grote rol te spelen.
En verder hielp het me ook om te weten dat je maar 20% kans per cyclus hebt, dat is bijna wachten op 6 gooien zoals bij mens-erger-je-niet. Dat is even wat anders dan bij de paarden, haha. Het kan dus gewoon pech zijn, enige wat helpt is steeds weer opnieuw gooien met die dobbelsteen.
Veel succes allemaal en hopelijk is het iedereen gegund!