Viruswaanzin #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Electra63

Berichten: 18083
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 22:44

OleJon schreef:
Wat vinden jullie dan van het WEF hun idee om financiële ongelijkheid te reorganiseren? Door middel van basisinkomen? Voor iedereen gelijk?
Dus als je als arts 8 jaar hebt gestudeerd, en iemand die bv te lui is om te werken. Beide hetzelfde inkomen van bv 2000 euro.

Of hun ander idee, geen prive bezittingen meer.
Geen eigen auto, huis paard of wat dan maar ook. Iedereen gelijk



Kijktip: nu op NPO3 Filemon en de complotten.

Flower033

Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 22:59

Het WEF is een congres, toch niet iets met 1 mening?

BigOne
Berichten: 38698
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 23:07

Flower033 schreef:
Het WEF is een congres, toch niet iets met 1 mening?

Klopt, mensen die er zich wat in verdiepen snappen dat het een forum is waar gebrainstormd word over veel zaken, oorlog, economie enz.
Echter, de Wef is voor sommigen een duistere elite club waar ze kinderen op de barbecue gooien, iedereen alles af willen pakken, ons in zombies met een Qr code getatoeëerd rond wil laten lopen, duister , heel duister.
Net als die kelder onder de pizzeria waar geen kelder was :+

Electra63

Berichten: 18083
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 23:16

Volgens mij is dit programma van Filemon een herhaling.
Één ding hebben de geïnterviewden gemeen: ze hebben allemaal een trauma in hun jeugd meegemaakt.

Muze
Berichten: 5355
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 08:16

Op dit moment richten “ ze “ zich op vermoedens van staats ontvoeringen en moord..
Gino was ook een vooropgezet plan. Ik kwam een enorm stuk vergezochte onzin tegen oa op dumpert en vanochtend weer vanalles over een vermist meisje dat nu kennelijk dood gevonden is.

Anoniem

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 08:43

Ik heb gewoon een beetje medelijden met van die complotdenkers, wat een bang leven moet je dan hebben?

CharleyT
Berichten: 4028
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 10:20

idinn schreef:
Ik heb gewoon een beetje medelijden met van die complotdenkers, wat een bang leven moet je dan hebben?


Ach ja, die complot gekkies, inderdaad is medelijden op zijn plaats. Altijd somber, negatief zijn over van alles en nog wat. Steeds weer bang/boos vanwege 'de elite', niets is waar, overal wat achter zoeken, idiote verhalen rondstrooien met steeds het zelfde thema: zij? moeten ons hebben en alles afnemen, aanslagen zijn fake news compleet met acteurs die door de elite ingehuurd zijn.
Zo een verdrietig zuur leventje lijden, niet mijn ding.

Muze
Berichten: 5355
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 12:46

Maar ik vind het wel schokkend voor de ouders van, in dit geval, Gino. Als die zouden lezen dat hun kind slachtoffer geworden is van een ritueel kinderoffer..
Ik heb werkelijk twee keer die ellende gelezen omdat ik gewoon niet kon geloven dat het serieus was.

BigOne
Berichten: 38698
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:16

Ggz kan zo nieuwe klinieken openen, vullen is geen enkel probleem.

Swah

Berichten: 1872
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:19

Ja idd. Helaas is er te weinig GGZ personeel, dat is te merken..

8nnemiek

Berichten: 43537
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:29

Die Donny M. is zelf een complotdenker, dus hoe ze dan verzonnen krijgen dat ook dat allemaal een complot zou zijn.. := Triest hoor.

Electra63

Berichten: 18083
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:52

bigone schreef:
Ggz kan zo nieuwe klinieken openen, vullen is geen enkel probleem.


Probleem is dat er voor gekozen is om meer cliënten thuis of via beschermd wonen te laten verblijven.
Wij hebben de laatste 10 jaar 50% van de bedden ingeleverd.
Zoveel mogelijk thuis laten wonen.

BigOne
Berichten: 38698
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 12:55

Electra63 schreef:
bigone schreef:
Ggz kan zo nieuwe klinieken openen, vullen is geen enkel probleem.


Probleem is dat er voor gekozen is om meer cliënten thuis of via beschermd wonen te laten verblijven.
Wij hebben de laatste 10 jaar 50% van de bedden ingeleverd.
Zoveel mogelijk thuis laten wonen.

Ik weet het. Maar de keerzijde zie je nu op straat, te weinig hulp, te lange wachtlijsten.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37460
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 14:25

De viruswaanzin auto die ik regelmatig zie staan met de spandoeken baas in eigen arm, weg met de digitale pas enz. Heeft nu ook bordjes waarop iets staat dat met de boeren te maken heeft. :+ kennelijk is dat nu een nieuw protest iets erbij. :))

OleJon
Berichten: 2533
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:22

karuna schreef:
De viruswaanzin auto die ik regelmatig zie staan met de spandoeken baas in eigen arm, weg met de digitale pas enz. Heeft nu ook bordjes waarop iets staat dat met de boeren te maken heeft. :+ kennelijk is dat nu een nieuw protest iets erbij. :))


Onder wat voor steen leef jij? :+

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:28

OleJon schreef:
karuna schreef:
De viruswaanzin auto die ik regelmatig zie staan met de spandoeken baas in eigen arm, weg met de digitale pas enz. Heeft nu ook bordjes waarop iets staat dat met de boeren te maken heeft. :+ kennelijk is dat nu een nieuw protest iets erbij. :))


Onder wat voor steen leef jij? :+

Ik vind het ook best bijzonder dat de complotwappies steeds een ander onderwerp kiezen om niet te begrijpen maar zich wel druk over te maken.
Je zou hopen dat ze zich eindelijk wat meer koest gaan houden als keer op keer blijkt dat ze het mis hadden, maar kennelijk worden ze daar alleen maar fanatieker van en dan zijn er dus nieuwe onderwerpen nodig om verongelijkt over te doen.

Electra63

Berichten: 18083
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:29

OleJon schreef:
karuna schreef:
De viruswaanzin auto die ik regelmatig zie staan met de spandoeken baas in eigen arm, weg met de digitale pas enz. Heeft nu ook bordjes waarop iets staat dat met de boeren te maken heeft. :+ kennelijk is dat nu een nieuw protest iets erbij. :))


Onder wat voor steen leef jij? :+



Viruswaanzin is gewoon een verdienmodel voor Willem Engel en andere influencers.
Een makkelijke manier om geld te verdienen aan ontevreden en/of bange mensen.

Boeren zijn nu in het nieuws, dus dat is nu de nieuwe trend om aandacht te krijgen.

Maar gelukkig denken de aanhangers heel goed na en zien ze alles :+ :D

mysa

Berichten: 10657
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:45

Anti-vaccin mensen zijn vaak ook:

Pro-Poetin
Pro-boer
Anti-nederlandse overheid
Anti alle democratische overheden
Pro-Orban
Pro-Trump
Pro FVD
Pro-Le Pen en Zemmour
Pro ongehoord Nederland
Dat is het profiel zo'n beetje

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:48

Sowieso vreemd dat mensen die zo tegen dwang door de overheid zijn, zo achter autocratische leiders aan lopen.
Nog een extra reden om ze niet te serieus te nemen.

BigOne
Berichten: 38698
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:50

Waarbij pro boer ook voor niet fanatiekelingen heel normaal kan zijn, de rest valt af.
En Engel staat vandaag weer in de rechtbank, je blijft lachen wanneer je Saskia Belleman volgt op Twitter . Leek vanochtend wel een soap , lag geregeld dubbel van het lachen want hij doet zijn eigen verdediging .

Anoniem

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:55

Ik ben ook pro boer, ben ik dan nu een wappie? :')

mysa

Berichten: 10657
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 16:00

Nee, dat staat er niet.

Even voor de duidelijkheid: de bedoeling was aan te geven dat rechtse groepen overal opduiken waar onvrede heerst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 16:05

mysa schreef:
Nee, dat staat er niet.

Even voor de duidelijkheid: de bedoeling was aan te geven dat rechtse groepen overal opduiken waar onvrede heerst.


I know :D Eens met je post ook, alles wat nu groot is springen zij op in om er weer een of andere theorie op los te laten..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37460
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 16:34

Ik leef niet onder een steen maar ben wel verbaasd dat er kennelijk steeds een nieuw ik ben tegen onderwerp gevonden wordt. Was het eerst alleen covid, daarna het digitale paspoort van de eu, en nu de boeren erbij. In de auto liggen nu ongeveer 4 verschillende protestonderwerpen. :')

prompter

Berichten: 11510
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 17:01

Is 5G nog een issue?