Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus geen kerstfoto van mij.
) is het vaak wel een mooie uitdaging. Ikzelf kan het wel, maar niet zomaar eventjes tussendoor. Mijn PR is 55:55, en dat haal ik momenteel niet. Ik ben ook geen snelle loper, maar ieder heeft een ander tempo en ieder heeft zijn eigen uitdagingen. Je moet je afvragen of dat het doel moet zijn. Mooier is: 10K aan één stuk lekker lopen.
) en je laatste marathontrail van het jaar helemaal volgens plan gelopen! En ook nog zo snel...BB80 schreef:Wacht ik doe het toch.... voor het shock effect in vergelijking met de foto’s van SV!
Denk je voortaan aan de poldervrouwen in dit topic SV?? Dat je maar even boft met je prachtige omgeving en te perfecte vergezichten...hahaha... #niksleuksaan
Verder niet jaloers ofzo hoor, alleen vind ik het iets wat oneerlijk zo af en toe!

Verlies is altijd verdrietig, maar het overlijden van een kind is nog een beetje intenser. MuSLi schreef:Duke schreef:Nou, ik kon het niet laten... heb ook een deel van mijn eindejaarsbonus besteed aan de Nike Epic trailrunning legging, want een 50% korting is wel erg nice. Bovendien had ik nog geen broek speciaal voor trailrunning.![]()
Ben er wel heel benieuwd naar. Hoor veel mensen hier in het topic die er tevreden over zijn. Hopelijk horen wij daar straks ook bij
vandaag ook m'n buitentraining boksen/circuit training mee gedaan. Dat ging ook prima

voel me echt voor lül lopen
hopelijk blijf je pijnvrij en ga je alsnog knallen op de marathon!!

erg genoten. Het hardlopen gaat me echt makkelijk af de laatste tijd, beter dan voor ik met mijn voet zat *klopt ff af*
plezier hebben, marathon en mudrun klinkt allemaal heel goed.
en ik trek mij er helemaal niets van aan wat mensen van mij denken. Foert!