Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Hier ondertussen 5 dagen geleden dat ik geprikt ben (donderdag ochtend) en nog steeds niet helemaal beter. Gister en eergisteren vrij ziek zelfs, soort griep gevoel, pijnstiller genomen en dat hielp maar daar kwam het ook nog doorheen. Erg pijnlijk in mijn hoofd om te bukken, daar maakte ik me gisteren best ongerust over, wanneer het geen pinksteren geweest was zou ik mijn dokter gebeld hebben. Vind het vandaag wel beter, geen pijnstiller genomen en voelt iets beter als gisteren met, dus ben duidelijk opgeknapt. Nog steeds niet fijn om te bukken maar minder pijnlijk, wel raar wattig gevoel in mijn hoofd nog steeds. Waar ik me gisteren erg druk om maakte, trombose in mijn hoofd, zal dan niet toch? Neem aan dat het dan erger wordt? Heeft iemand daar een idee over? Maak me wel een beetje ongerust en twijfel of ik mijn dokter moet bellen, vind het namelijk best lang duren maar ik wil ook niet voor niks bellen. Ik dacht gisteravond als het morgen nog hetzelfde is bel ik in ieder geval, maar het voelt wel iets beter dan gisteren, niet over maar wel iets beter...
luxx schreef:Ik ben toch nog niet helemaal normaal, kon vannacht heel moeilijk slapen weer, opgezette klieren in keel, keelpijn, oorpijn, hoofdpijn hoewel dat vooral weer zo'n wattig gevoel is maar ook wel een beetje pijnlijk. Hoop dat ik er snel vanaf ben, maar zal vanavond wel weer goed slapen neem ik aan want dan zal ik wel goed moe zijn dat zal natuurlijk ook een stuk schelen. Heb op de netten wel meer mensen gevonden die als bijwerking slapeloosheid hadden maar niet veel, hier iemand die dat ook had/heeft?