Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Wat fijn Rien! gelukkig dat het weer zover opgeknapt is! heeft hij helemaal geen last meer of ondervind hij nog wel gevolgen?
Needje schreef:Wat ik om me heen zie zijn het vooral mensen die geen veilige jeugd hebben gehad die nu zo achterdochtig zijn.
Blijkbaar hebben ze geleerd dat niemand te vertrouwen is. Ik weet het niet.
Vond het wel opvallend iig.
rien10 schreef:bigone schreef:Och mensen die David Icke en Andre Kaufman achterna hobbelen zijn niet serieus te nemen. Maar willen jullie een geheimpje of het nieuwste complot weten? Het is allemaal een complot van roodharige vrouwen van middelbare leeftijd !!! Niet verder vertellen want dan krijgen de kappers het druk.
Nee, meen je! oliebol, echt. Je maakt me bang!
rien10 schreef:Nou, dan heb ik nog een leuk nieuwtje: met mijn zwager gaat het echt heel goed. Hij kan en doet van alles weer. Is wel maanden en maanden zoet geweest met herstellen en revalideren, maar hij wandelt, fietst, functioneert in het dagelijks leven als een zonnetje.
secricible schreef:Hoe verklaar je dat er tijdens de laatste grote griepgolf van 2018 op het hoogtepunt 350 IC bedden gevuld waren? Zonder maatregelen.
En tijdens deze eerste golf zaten we op 1150 bedden.
Hoe kunnen er 3x zoveel bedden gevuld zijn en de IC het toch even druk hebben?
lenaa_tje schreef:secricible schreef:Ik kan er zo 4 noemen die mee posten of gepost hebben in dit topic.
Nah er zit naar mijn idee wel een verschil tussen Corona ontkennen of maatregelen te fors vinden. En ook daarin heb je gradaties.
secricible schreef:En waarom zou men in maart/april ineens zo'n extreem landelijk alcoholgebruik hebben gehad en zoveel slapeloosheid dat we er van op de IC kwamen?
Doel je op carnaval? Wat is er deze carnaval zo bijzonder dat het aantal IC opnames verdrievoudigd tov alle andere jaren? Andere jaren drinkt men ook en slaapt men ook niet? Dat verklaart geen verdrievoudiging...
Ik volg je echt even niet..