Paardenfann4 schreef:Met andere woorden, iedereen die wat ouder is en wat mankeert, mag lekker doodgaan? Misschien muteert het virus wel zo dat ook jongere mensen erg ziek worden en doodgaan. Denk je er dan nog steeds zo over?
Ik schrik echt van de reacties van jongere mensen, ze doen alsof ze al jaren opgesloten zitten. Het is nog maar een paar maanden aan de gang en wij hebben hier helemaal niet zoveel beperkingen. Ik vind het super egoïstisch dat mensen zich niet een klein beetje aan kunnen en willen passen alleen maar, omdat ze feestjes willen vieren en op vakantie willen gaan. Daar mogen de zwakken en ouderen gewoon voor doodgaan. Wat een mentaliteit.
De zorg is alweer opgestart en je kan bijna overal snel terecht voor een behandeling. Ik ga er vanuit, dat het gewoon blijft doorgaan nu, ook als er meer besmettingen komen.
Ik lees eigenlijk echt helemaal nergens dat de zwakkere en ouderen maar moeten dood gaan?
Het virus zal niet erger gaan muteren want dan is het virus zo uitgestorven omdat er geen gastheren meer zijn.