Sheran schreef:Had je al uitslag Mala?
Nee nog niet. Hoop vandaag of morgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:[***] schreef:Test viel mee, ik hoestte die arme dame wel vol op de laskap
Heb ze beide erg veel succes gewenst. Ik zou het niet willen doen
Ik hoop altijd dat ze wel steeds schone handschoenen aantrekken maar heb de indruk dat dat niet zo is
tokedri schreef:[***] schreef:Totaal niet naar gekeken eerlijk gezegdZe kwamen met de handschoenen niet bij mij in de buurt, dat stokje werd ook niet aan het stuk wat in mijn neus en keel ging vastgepakt.
Had alleen moeite om op de kruk te komen, erg zwanger en niet zo groot
O ik dacht vanuit de auto
tokedri schreef:[***] schreef:Test viel mee, ik hoestte die arme dame wel vol op de laskap
Heb ze beide erg veel succes gewenst. Ik zou het niet willen doen
Ik hoop altijd dat ze wel steeds schone handschoenen aantrekken maar heb de indruk dat dat niet zo is
Zebrastreep schreef:Nou ik ben geweest vond het heel erg meevallen! Keel absoluut niet vervelend neus wel eventjes maar niet dat ik dacht ze raken mijn hersenen aan. Ging ook echt heel snel. Het kriebelt nu alleen maar dat had ik toch al.
Gebruikte wel de tip bij het ademhalen bij de keel bij de neus schoot mijn hoofd weg als reactie maar toen was het al klaar
Oja ze hadden storing en lopen achter het kan nu al 72 uur duren voordat je uitslag krijgt. Iemand voor mij kwam zelfs uit delft ik woon in Drenthe daar was al geeneens plek meer.