Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 12:26

Sheran schreef:
Had je al uitslag Mala?

Nee nog niet. Hoop vandaag of morgen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 12:33

Ik vermoed dat ze er tijdelijk bij de ggd op aanspelen alleen de zwaardere gevallen te testen, ze kunnen het in sommige regio’s namelijk helemaal niet aan. China kan in tien dagen complete ziekenhuizen uit de grond stampen maar hier kunnen ze nog niet de ggd op orde krijgen. Word tijd dat er ingegrepen word want ik begin echt het gevoel te krijgen dat de ggd /rivm elke keer achter de feiten aanhobbelt ipv adequaat te reageren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 12:34

Inmiddels voel ik me wel iets beter ik heb ook echt enorme angst voor ziektes dus ik ben nogal snel in de stress wat een hele emotionele lading geeft. Ik heb wel wat kunnen eten en pijnstilling slaat ook goed aan. Alleen nergens meer een thermometer te krijgen dat is dan wel een beetje vervelend.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 13:48

[***] schreef:
Test viel mee, ik hoestte die arme dame wel vol op de laskap :o
Heb ze beide erg veel succes gewenst. Ik zou het niet willen doen :=

Ik hoop altijd dat ze wel steeds schone handschoenen aantrekken maar heb de indruk dat dat niet zo is

Anoniem

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 13:49

Totaal niet naar gekeken eerlijk gezegd := Ze kwamen met de handschoenen niet bij mij in de buurt, dat stokje werd ook niet aan het stuk wat in mijn neus en keel ging vastgepakt.

Had alleen moeite om op de kruk te komen, erg zwanger en niet zo groot _O-

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 13:58

[***] schreef:
Totaal niet naar gekeken eerlijk gezegd := Ze kwamen met de handschoenen niet bij mij in de buurt, dat stokje werd ook niet aan het stuk wat in mijn neus en keel ging vastgepakt.

O ik dacht vanuit de auto

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 13:59

tokedri schreef:
[***] schreef:

Ik hoop altijd dat ze wel steeds schone handschoenen aantrekken maar heb de indruk dat dat niet zo is

Gisteren zag ik ze bij elke nieuwe test nieuwe handschoenen aan doen en handen ontsmetten. Dus werd hier zeker gedaan

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:01

tokedri schreef:
[***] schreef:

O ik dacht vanuit de auto

Ze hebben niet overal auto test straten. Hier in de stad is het ook geen auto test straat.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:02

tokedri schreef:
[***] schreef:

Gisteren zag ik ze bij elke nieuwe test nieuwe handschoenen aan doen en handen ontsmetten. Dus werd hier zeker gedaan[/quote]

O gelukkig

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:02

Ik was wel vanuit de auto maar vroeg me ook af of het niet geweldig ongezond is voor de medewerkers met al die uitlaatgassen. Het was best een hele benauwde parkeergarage...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:03

Nee klopt, hier leek het een beetje op zo'n festival wc gebouw waar je heen moest. Ene kant in, andere kant eruit. Was niet helemaal duidelijk want de vrouw aan de telefoon voor de afspraak zei dat ik in de auto moest blijven zitten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:21

Nou gelukt ik heb een test. Huisarts was zo aardig om mij even op te meten 37,7 dus valt nog mee. Kan al vandaag schijt zenuwachtig ik kan heel slecht tegen pijn voel me zo idioot stom dat ik gewerkt heb maar ik voelde me gisteren zo goed zelfs de klachten van de ontsteking waren al weg.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:43

Hier werd mijn dochter ook vanuit de auto getest.
Buiten plakte ze een nummer op de auto en dan werd aangegeven wanneer je naar binnen kon rijden. Was een grote loods waar tenten in stonden.

Ik had ook eerst de info lijn gebeld voor info of ze wel of niet getest moest worden. Ze had alleen wat keelpijn en wat snotterig. Geen koorts en hoeste niet. Hier vinden ze het raadzaam dat we haar wel lieten testen

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:03

Ik heb vanochtend gebeld voor alleen een neusverkoudheid en ik werd meteen voor vanavond ingepland.
Het hangt dus denk ik erg af van de medewerker die je te spreken krijgt. Er werken er vast een hele hoop op dat callcenter, dus voor iedereen die geen test mag doen (wat ik sowieso heel raar vind) gewoon nog een keer bellen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:07

Nou ik ben geweest vond het heel erg meevallen! Keel absoluut niet vervelend neus wel eventjes maar niet dat ik dacht ze raken mijn hersenen aan. Ging ook echt heel snel. Het kriebelt nu alleen maar dat had ik toch al.

Gebruikte wel de tip bij het ademhalen bij de keel bij de neus schoot mijn hoofd weg als reactie maar toen was het al klaar :')

Oja ze hadden storing en lopen achter het kan nu al 72 uur duren voordat je uitslag krijgt. Iemand voor mij kwam zelfs uit delft ik woon in Drenthe daar was al geeneens plek meer.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:14

Zebrastreep schreef:
Nou ik ben geweest vond het heel erg meevallen! Keel absoluut niet vervelend neus wel eventjes maar niet dat ik dacht ze raken mijn hersenen aan. Ging ook echt heel snel. Het kriebelt nu alleen maar dat had ik toch al.

Gebruikte wel de tip bij het ademhalen bij de keel bij de neus schoot mijn hoofd weg als reactie maar toen was het al klaar :')

Oja ze hadden storing en lopen achter het kan nu al 72 uur duren voordat je uitslag krijgt. Iemand voor mij kwam zelfs uit delft ik woon in Drenthe daar was al geeneens plek meer.

Fijn dat het mee viel!
Maar ugh weer storing.. Ik wil mijn uitslag weten

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:16

De medewerker aan de telefoon zei vanochtend dat het 3-4 (!) dagen kon duren voor de uitslag er is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:21

Nou ja als het dan negatief is is mijn voorhoofdsholteontsteking dan ook weer over dus dan had ik die 3 dagen toch al gemist.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:26

Landelijke storing of regionaal? Ik zit nu volledig klachtenvrij toch verplicht thuis :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:36

Negatief *\%/*

Ben net gebeld, gisterochtend getest. Ruim binnen de 48 uur dus!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:38

Sheran schreef:
Landelijke storing of regionaal? Ik zit nu volledig klachtenvrij toch verplicht thuis :')

Dat weet ik niet ze liepen nog achter van de vorige storing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:38

Berdien schreef:
Negatief *\%/*

Ben net gebeld, gisterochtend getest. Ruim binnen de 48 uur dus!

Fijn!!! *\o/*

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:42

Top! Ik wacht nu iets meer dan 24 uur, geen geduld haha

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:52

Wat fijn Berdien!!!
Hoop dat ze snel bellen Muze :( Ik zit op 27 nu :)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 18:02

Fleur_Laura schreef:
De medewerker aan de telefoon zei vanochtend dat het 3-4 (!) dagen kon duren voor de uitslag er is.

Pfff dat duurt wel erg lang. Niet dat in mij goed voel om te gaan werken maar toch.

Super fijn berdien!