Kimmie - Wat balen van die vreetbuien! Hopelijk kan je snel een ritme vinden waarmee je gewoon vol zit. Dan maar even wat ongezonder maar wel een goede oplossing! Van de bak chips heel herkenbaar. Alleen tegenwoordig kan ik er goed vanaf blijven want ik heb gevraagd of ze thuis geen eten meer willen aanbieden en dat helpt echt!
Sneeuwvlok - Welkom! Ik vind je lijstje er al heel netjes uit zien en wat goed van die eerste 5 kilo!
Castilja - Mooi gezegd! Bij ons was het in het begin al bekend dat we dit jaar geen school meer zouden hebben, alleen online. Ik ben benieuwd hoe alles weer een beetje normaal gaat worden.
Ook al zijn het sportschoenen denk ik echt dat ze niet helemaal goed zitten waardoor je de blaren krijgt. Ik heb niet zo lang geleden hardloopschoenen aan laten meten in een sportwinkel en die zijn echt geweldig. Het is even een rip uit je lijf maar dan heb je wel wat en kan je weer fijn lopen. Miss is dat een optie? Heerlijk he dat gevoel dat je krijgt van hardlopen!
Gisteren heb ik low kcal nacho’s gemaakt (600 kcal) en die waren zo lekker! Terwijl er heel weinig kaas tussen zit en helemaal niet zoveel ingrediënten maar zo heb ik wel gezien dat veel ingrediënten en kaas niet nodig is.
Gisteravond ben ik nog gaan hardlopen rond 8 uur ‘s avonds. Ik zou een klein rondje gaan maar het is uiteindelijk 8 km geworden. Het regende, windstil, geen mens te bekennen en dat liep toch zo fijn dat ik er een extra 3 km aangeplakt heb. Ik was ook helemaal niet buitenadem en had nog wel een paar km gekund alleen het was al aardig donker buiten. Vanavond weer een rondje!
We eten vandaag patat dus lekker gezond weer 
Edit: Lekker Kimmie! Gelukkig dat het zo geholpen heeft en je lijst ziet er gewoon goed uit!