@Moonsparkle, wat een vervelende situatie zo! Hopelijk komt er snel een oplossing en kun je op een andere plek rustig opbouwen. Want inderdaad gelijk weer vol ergens moeten beginnen lijkt me super lastig...
@Mandyy: wat rot dat je je zo voelt na de vakantie! Wel te verklaren natuurlijk maar toch. Blijft een klap dat je weer terug het 'echte', stressvolle leven in moet.
@charlotte, hoe voel je je nu? Wat een gedoe met je eerste werkdag weer. Maar superfijn dat je zulke lieve collega's hebt!
@Goldie: voel je je alweer iets beter? Echt naar he, dat gevoel dat het nooit meer goedkomt. Het is niet de waarheid, maar het voelt wel zo...
@Warboel: Fijne vakantie in Zeeland! Waar ga je naar toe? Ik woon zelf in Zeeland, misschien zie ik je nog lopen met Otje (

Ik heb nu twee weekjes vakantie en hoewel ik daar erg naar uit keek vind ik het toch ook wel spannend om de structuur van het werk los te laten. Ik heb wel wat dingen gepland staan, maar ik hoop dat mijn hoofd niet met me aan de haal gaat en dat ik teveel na ga zitten denken thuis in mijn eentje. Maar we gaan het zien, wie weet wordt het wel een top vakantie! Ik begin straks in ieder geval met een high tea met mijn moeder, tussen de alpacas