Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Iemand nog leuke oefeningen waar je goed veel spierpijn van krijgt voor de glutes die ik vanavond kan misbruiken?
Needje schreef:Courses schreef:Iemand nog leuke oefeningen waar je goed veel spierpijn van krijgt voor de glutes die ik vanavond kan misbruiken?
https://bootybybret.com/pages/knee-band ... hip-thrust
Weet niet of het filmpje te zien is.
Ik hoor iedereen van het programma dat ik volg hier over nl. (Doen hem met barbell)
Ik heb helaas het weekend niet kunnen trainen, dus deze nog niet gedaan.
Zaterdag proberen.
Needje schreef:Curtsy lunges neem ik aan?
edit: OK, wij noemen ze curtsy lunges. Zie dat ze op internet squats heten.
Kelly_Taco schreef:Needje schreef:Curtsy lunges neem ik aan?
edit: OK, wij noemen ze curtsy lunges. Zie dat ze op internet squats heten.
Nee is wel een verschil.
met de lunge stap je echt verder weg waardoor je meer je glutes activeert.
Bij de squats blijf je meer op je quads (rijmt ook nog haha)
Daardoor kan je hem heel mooi op een step uitvoeren.
Dan zet je je wegstappende been laag naast de step.
Needje schreef:Je kan een lunge ook quad of glute dominant maken door dichterbij of verder weg te stappen.
Kan ook nergens een versus vinden van curtsy lunge en curtsy squat. Dus ik ga er van uit dat ze echt hetzelfde bedoelen.
Courses schreef:Ik heb het idee dat ik die belts nog niet echt hoef te gebruiken en ook wellicht niet de kennis heb het goed te doenDus voor nu laat ik het even liggen.
Mijn Gymshark is eindelijk binnen! Super blij mee en weer de hele kledingkast aangevuldMisschien dat ik wat andere sets ga weg doen die ik niet echt draag. Hebben de anderen hun hauls/Black Friday aankopen ook al binnen?
Kelly_Taco schreef:Courses schreef:Ik heb het idee dat ik die belts nog niet echt hoef te gebruiken en ook wellicht niet de kennis heb het goed te doenDus voor nu laat ik het even liggen.
Mijn Gymshark is eindelijk binnen! Super blij mee en weer de hele kledingkast aangevuldMisschien dat ik wat andere sets ga weg doen die ik niet echt draag. Hebben de anderen hun hauls/Black Friday aankopen ook al binnen?
Ik kreeg gister mijn 2de pakket binnen.
Was de set waar ik het meest over twijfelde maar zit heerlijk!
Had dinsdag al een andere set binnen gehad maar na 1x trainen zit er al een gaatje bij het kruis![]()
Na goed bekijken zitten er her en der wat stikfoutjes in de broek.
Had alle kaartjes er al afgehaald en voor het bedrag ga ik er ook maar verder niet achteraan..
Naaimachine maar even opzoeken en de stikfoutjes repareren
Courses schreef:Toffe kleur heeft die blauwe legging!Is 'ie een beetje squatproof?
Ik heb nooit zoveel moeite met een BH los dragen, maar dat komt ook omdat ik geen hele grote cupmaat heb dus voor mij is dat primaKan me voorstellen dat dat voor veel mensen wel een aspect is waardoor ze de High Waisted Flex niet zo snel zouden aanschaffen.
Maanlicht schreef:Mooie sets dames! Ik wacht nog op twee setjes van Squat Wolf, ben heel benieuwd!