geen glitter en geen metallic, dit is een gewone basis kleur van pns
bamsy
Geplaatst: 12-03-18 21:46
Vandaag de blooming gel geprobeerd, nog lang niet zoals ik zou willen maar begin is er
Shenavallie
Geplaatst: 13-03-18 08:32
Cinnepin schreef:
geen glitter en geen metallic, dit is een gewone basis kleur van pns
Oké, ik kan het niet goed zien vandaar de vraag.
Shenavallie
Geplaatst: 13-03-18 08:33
bamsy schreef:
Vandaag de blooming gel geprobeerd, nog lang niet zoals ik zou willen maar begin is er [ [url=m/nFcDIA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk effect zo!
justdiesel
Geplaatst: 13-03-18 20:35
Leuk weer. Mijn nagels zijn sommige van echt slecht op het moment. Ook heel dun en vlug haakjes aan. Niet wat ik gewend ben als ik normaal gesproken gellac op heb. De kleur lak was ook korrelig alsof er iets in de lak zat, zou het daar aan kunnen liggen?
Ik heb ‘besloten’ om toch voor het eerst gellak te laten zetten en ben er erg blij mee! Heb gewoon een simpele roze kleur
Shenavallie
Geplaatst: 14-03-18 08:30
Nog wel, Veraaaaah, maar voor je het weet ben jij vast ook aan het experimenteren! Ik begon ook met één kleur en heb nu ruim 140 kleuren staan (still colors to come) en al de meest uiteenlopende variaties ermee gemaakt, al dan niet bij mijzelf, een ander of op popsticks.
Ik droeg eerst een tijd geen nagellak meer, ik kwam aan het lakken echt niet toe. Tegenwoordig draag ik weer meer nagellak. Dacht dat het wel leuk zou zijn om hier weer eens een paar fotootjes te droppen.
Geplaatst: 14-03-18 21:51
@ BernetteO: Ik dacht eerst: "Oh die middelste is een mooie kleur!!!!!!" Maar toen keek ik nog eens naar de andere... en toen vond ik die toch ook weer erg mooi en toen wist ik het niet meer. Super gave kleuren dus. En wat Cinnepin al heeft gezegd: erg netjes gelakt. Ben positief jaloers!
Hier ook weer een keer een leuk kleurtje. Hij is van Essence, zal morgen even kijken hoe hij heet. Hij is wel moeilijk vast te leggen zeg.. Mijn wijsvinger en pink nagel zijn vanmorgen helaas gesneuveld, dus die hebben een andere vorm dan de rest zijn te kort om te vijlen nu helaas.
Haalden jullie nu ook gellak bij ali-express? Ik ben weer begonnen met bijten vandaar mijn mee lees modus.
Maar geniet van de prachtige creaties
Shenavallie
Geplaatst: 19-03-18 08:27
Voor wie interesse heeft: www.bornprettystore.com. Wel duurder dan de aanschaf op bijvoorbeeld E-bay en Ali (meestal veilingen), maar dan heb je een idee wat er allemaal te verkrijgen is.
Cinnepin
Geplaatst: 19-03-18 09:50
Janinevv schreef:
Haalden jullie nu ook gellak bij ali-express? Ik ben weer begonnen met bijten vandaar mijn mee lees modus.