Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E_J schreef:Wat denken jullie? Ik heb vandaag een poging tot mijn haar bleken gedaan en dit is het resultaat:
[ [url=m/UugiJu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een enorm zooitje, dus. Nu ben ik bang dat nog een rondje bleek niet zal helpen dus zit ik te denken... Mijn hoofdhuid gaat al jaren ontzettend slecht; het is geïrriteerd en kapot en jeukt continu waardoor ik constant wondjes zit te krabben. Vandaar dat ik nu dus denk, screw it! Zal ik het gewoon maar afscheren?
Het lijkt me een ontzettend empowering gevoel maar ik ben tegelijkertijd ook ontzettend bang dat het me niet zal staan![]()
Wat denken jullie? Mijn pa loopt me keihard op te naaien, hij vindt dat ik het gewoon moet doen, maar mijn moeder denkt dat ik ontzettend zal gaan janken als het eraf is. Ik weet het niet. Als het leuk staat is het leuk, maar als het er niet uitziet wordt het inderdaad huilen...
[ [url=m/AnYn3T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn (makeuploze) kop met m’n haar vast, wat denken jullie ervan?
Edit: ik wil overigens niet kaal tot op de huid, maar ongeveer dit:
[ [url=m/ugBL7L.jpg]Afbeelding[/url] ]
ierusju schreef:Ik zou je dan wel aanraden om je wenkbrauwen bij te werken en eventueel te verven. Op je voorbeeld foto heeft zij namelijk heel aanwezige wenkbrauwen en dat maakt zo'n verschil. Je hebt er namelijk wel het gezicht voor!
BiBiQ schreef:Je kan ipv zelf aanklooien met dat bleken en ideeën van scheren gewoon eens naar de kapper gaan. Goede haarproducten gebruiken en niet pulken. Kan me niet voorstellen dat er met je haar enz niets meer te doen is. Dat zelf klooien wordt het inderdaad vaak wel steeds slechter van.
Ik zou het never nooit scheren.
E_J schreef:Ik ben compleet vergeten om een foto te maken van alleen mijn ooglook + wenkbrauwen, dus hier dan maar mijn look voor Elfia vandaag!
[ [url=m/CCMl4K.png]Afbeelding[/url] ]
Valt me nu pas op hoe vaak ik eigenlijk mijn haar gebruik om te bedekken hoe ongelijk mijn wenkbrauwen altijd zijn