[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:15

Hoe werken papillotten? Ik rol ze in maar ze blijven niet op hun plek zitten en zakken gewoon naar beneden :+ want ik wil morgen wel iets in Mn haar. Dus of stijl krullen slag volume etc. Maar niet gel futloos haar :)

BiBiQ

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:28

Je kan ipv zelf aanklooien met dat bleken en ideeën van scheren gewoon eens naar de kapper gaan. Goede haarproducten gebruiken en niet pulken. Kan me niet voorstellen dat er met je haar enz niets meer te doen is. Dat zelf klooien wordt het inderdaad vaak wel steeds slechter van.

Ik zou het never nooit scheren.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:30

Ik zou het ook afscheren! Denk dat het je super staat <3 heb er zelf ook over nagedacht maar durfde toen niet. Wil het nog wel ooit:
Voordeel is wel dat als je t niet mooi vindt, je heel snel op een normale pixie lengte zit :)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:30

E_J schreef:
Wat denken jullie? Ik heb vandaag een poging tot mijn haar bleken gedaan en dit is het resultaat:
[ [url=m/UugiJu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een enorm zooitje, dus. Nu ben ik bang dat nog een rondje bleek niet zal helpen dus zit ik te denken... Mijn hoofdhuid gaat al jaren ontzettend slecht; het is geïrriteerd en kapot en jeukt continu waardoor ik constant wondjes zit te krabben. Vandaar dat ik nu dus denk, screw it! Zal ik het gewoon maar afscheren?
Het lijkt me een ontzettend empowering gevoel maar ik ben tegelijkertijd ook ontzettend bang dat het me niet zal staan -O-
Wat denken jullie? Mijn pa loopt me keihard op te naaien, hij vindt dat ik het gewoon moet doen, maar mijn moeder denkt dat ik ontzettend zal gaan janken als het eraf is. Ik weet het niet. Als het leuk staat is het leuk, maar als het er niet uitziet wordt het inderdaad huilen...
[ [url=m/AnYn3T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn (makeuploze) kop met m’n haar vast, wat denken jullie ervan?

Edit: ik wil overigens niet kaal tot op de huid, maar ongeveer dit:
[ [url=m/ugBL7L.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou je dan wel aanraden om je wenkbrauwen bij te werken en eventueel te verven. Op je voorbeeld foto heeft zij namelijk heel aanwezige wenkbrauwen en dat maakt zo'n verschil. Je hebt er namelijk wel het gezicht voor!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:33

Ik wil mezelf wel even aanvullen: als je afscheren leuk vindt, dan doen! Maar niet omdat je denkt dat er niks meer met je haar te doen is: een goede kapper kan er echt nog wel iets tofs van maken en bovendien goed advies geven voor je hoofdhuid.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:48

ierusju schreef:
Ik zou je dan wel aanraden om je wenkbrauwen bij te werken en eventueel te verven. Op je voorbeeld foto heeft zij namelijk heel aanwezige wenkbrauwen en dat maakt zo'n verschil. Je hebt er namelijk wel het gezicht voor!

Precies dit! Vind het kapsel erg stoer, vind het wel mooier als de make up wat meer aangezet is :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:20

Volgens mij staat zo'n geschoren koppie alleen mooi als je een rond gezicht hebt ...!?

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:48

Ik heb het gedaan! *\%/*
En het staat me inderdaad leuk, dus dankjulliewel voor jullie extra duwtjes in de goede richting! Ik zal morgen even een foto’tje plaatsen als ik ook mijn makeup heb gedaan - dat doe ik normaal inderdaad iedere dag (vooral mijn wenkbrauwen doe ik eigenlijk altijd) maar ik hoefde vandaag nergens heen, vandaar dat ik nu een makeuploze foto plaatste :Y)

BiBiQ schreef:
Je kan ipv zelf aanklooien met dat bleken en ideeën van scheren gewoon eens naar de kapper gaan. Goede haarproducten gebruiken en niet pulken. Kan me niet voorstellen dat er met je haar enz niets meer te doen is. Dat zelf klooien wordt het inderdaad vaak wel steeds slechter van.

Ik zou het never nooit scheren.

Oh nee ik dacht echt niet dat er niks meer aan te doen was, geen zorgen! Een kapper had er inderdaad nog prima wat moois van kunnen maken, maar ik verf graag zelf mijn haar (vind ik gewoon leuk om te doen :) ) en aangezien ik eigenlijk al zo’n 2 jaar eraan denk het een keer af te scheren maar het nooit durfde, riep ik altijd dat als ik het zelf een keer verpestte, ik het gewoon af zou scheren. Ik ben dan ook echt zo’n persoon dat niet graag naar de kapper gaat om mijn eigen fouten te laten fixen, want ik weet dat kappers daar een ontiegelijke hekel aan hebben - andermans fouten opknappen. Dus ik dacht; dan maar gewoon eraf! Heb ik dat ook weer meegemaakt :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:51

Ben heeeeel benieuwd!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 22:12

Jeetje, jij durft !

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 22:14

Tof E_J! Ben benieuwd :D Ik heb het zelf ook ooit eens gedaan, vond het super chill om in de ochtend niets aan m'n haar te hoeven doen, haha. Hoewel het al vrij snel weer tot een lengte groeit dat je moet zorgen dat het er fatsoenlijk uitziet.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 13:13

Ik ben compleet vergeten om een foto te maken van alleen mijn ooglook + wenkbrauwen, dus hier dan maar mijn look voor Elfia vandaag!
Afbeelding
Valt me nu pas op hoe vaak ik eigenlijk mijn haar gebruik om te bedekken hoe ongelijk mijn wenkbrauwen altijd zijn _O-

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 13:15

Ik vind dit je echt superleuk staan! En stoer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 13:16

Wauw ik vind dit je echt prachtig staan! Hele goede stap en wat stoer van je. Je hoeft geen lange haren te hebben om vrouwelijk te zijn of vrouwelijkheid uit te stralen :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 13:21

Yes! You are fücking gorgeous girl!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 13:28

Wauw! Het staat je inderdaad super!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 14:47

Yeeeeees Hannah! Staat echt goed! <3 Ik weet nog wel hoe ik me voelde toen ik mijn haar kort knipte, was ook bang dat het me totaal niet zou staan!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 17:13

Heel erg bedankt allemaal! Ik vind het ook kei leuk :D

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:10

Ohhh staat je goed zeg! En idd wat Emma zegt. Wat een babe ben je :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:28

Wauw supergaaf zeg!
Het lijkt erop dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:45

<3 !!!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 23:18

Supergaaf!!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 08:21

Super bedankt voor de lieve reacties allemaal <3

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:57

Wat een bijzonder goede keuze. Het past bij je.

Ik ga van de week naar de kapper voor een caramel balayage. Ben erg benieuwd.

Yonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 09:03

E_J schreef:
Ik ben compleet vergeten om een foto te maken van alleen mijn ooglook + wenkbrauwen, dus hier dan maar mijn look voor Elfia vandaag!
[ [url=m/CCMl4K.png]Afbeelding[/url] ]
Valt me nu pas op hoe vaak ik eigenlijk mijn haar gebruik om te bedekken hoe ongelijk mijn wenkbrauwen altijd zijn _O-

Wauw jij durft! Staat je wel goed!

Ik ga vandaag naar de kapper, dag rood (inmiddels half bruin) haar.. hallo eerste stap naar caramel blond haar *\o/*