[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 17:29

Ik kwam net Kim's tattoo tegen die ook mee heeft gedaan met Ink Master. Op haar pagina zie ik toch betere foto's dan tijdens dat programma, of mis ik dingen?

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 19:33

Bij dat programma komen artiesten ook niet tot hun recht vind ik- stress, te hoge tijdsdruk, moeilijke canvassen soms... daarom doet 'mijn' artist er niet aan mee

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:04

Voor de persoon met de underboob tattoo's hier, hoe doen jullie dat met jullie bh's? :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:46

Anthea schreef:
Saniderm eindelijk er af :D

[ [url=m/rOcdS5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qQtG8V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, vet! Dat was een coverup, toch? Ik ben wel benieuwd wat eronder zit, want ik zie helemaal niets ervan (wat natuurlijk een goed teken is maar ik ben ruk coverups à la Tattoo Fixers gewoon _O- ).

Ik mag 27 oktober voor mijn manatee/zeekoe tattoo :D <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:59

Ik ben benieuwd hoe het driehoek met bomen uiteindelijk wordt, vind m persoonlijk wel heul donker.

Ik begin steeds meer fan te worden van een sternum, dus al even google en pinterest afgespeurd, vind deze stijl erg mooi.
Afbeelding

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:02

Jules heeft mijn backpiece zaterdag afgewerkt! Alles samen heeft het +-15u gekost in drie sessies, maar de drie paarden staan er nu op. Ben nu in het vervelstadium, dus ik zal een mooie foto proberen te plaatsen als het terug mooi is :-)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:56

Ben benieuwd Tieneke!
Ik heb het of met Jules over jouw tattoo(s) gehad :D. Hij is zo aardig :j.

tattoorious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:58

Melisje_92 schreef:
@tattoorious

Is er een rede dat er gesproken is over het tatoeëren van de tepel?

Ik heb namelijk ook brca1 en ben eind vorig jaar geopereerd, deze operatie is met tepelbesparing gedaan en dat is heel goed gelukt als ik het mag zeggen. Er bestond een kans dat ze alsnog zouden afsterven en dat ik idd ook zou "moeten" tattoeëren.

Mocht je dingen willen weten stuur mij gerust een berichtje!

Iedereen bedankt voor de suggesties, ik ga ze zeker allemaal rustig bekijken. En betreft jouw vraag Melisje, ik heb alleen nog een consult gehad met de plastisch chirurg en die had het daar over. Ze gaf ook aan dat tepelbesparend wellicht een optie kon zijn maar dat er dan mogelijk extra risicoweefsel achter zou blijven, tegelijkertijd wist ze niet hoeveel groter of kleiner het risico zou worden bij tepelverwijdering tov tepelbesparing. Daarvoor moet ik dan weer bij een andere arts zijn. Omdat ik pas geleden mijn gezin compleet heb gemaakt met de geboorte van ons tweede kind ben ik nog niet toe gekomen aan een afspraak met die arts, komt binnenkort, maar ik wilde deze orientatie al wel doen omdat ik dan de juiste vragen kan stellen als ik dit plan doorzet. Dus hartstikke fijn dat ik hier tips krijg in het topic! Kan ik goed beslagen ten ijs komen.

En ik ga je zeker nog een pb doen! Dapper dat je ook voor deze beslissing bent gegaan :).

En dan zag ik nog een tattoo met bomen langs komen, wat een stoere tattoo! Echt heel gaaf!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:01

Judass schreef:
Ben benieuwd Tieneke!
Ik heb het of met Jules over jouw tattoo(s) gehad :D. Hij is zo aardig :j.

Oh, echt? :D

Ja, was best teleurgesteld dat we afgelopen zaterdag na een drietal uren klaar waren. Was helemaal nog niet uitgepraat met hem :+ En nu is het klaar... Echt een topkerel!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:57

tattoorious schreef:
Melisje_92 schreef:
@tattoorious

Is er een rede dat er gesproken is over het tatoeëren van de tepel?

Ik heb namelijk ook brca1 en ben eind vorig jaar geopereerd, deze operatie is met tepelbesparing gedaan en dat is heel goed gelukt als ik het mag zeggen. Er bestond een kans dat ze alsnog zouden afsterven en dat ik idd ook zou "moeten" tattoeëren.

Mocht je dingen willen weten stuur mij gerust een berichtje!

Iedereen bedankt voor de suggesties, ik ga ze zeker allemaal rustig bekijken. En betreft jouw vraag Melisje, ik heb alleen nog een consult gehad met de plastisch chirurg en die had het daar over. Ze gaf ook aan dat tepelbesparend wellicht een optie kon zijn maar dat er dan mogelijk extra risicoweefsel achter zou blijven, tegelijkertijd wist ze niet hoeveel groter of kleiner het risico zou worden bij tepelverwijdering tov tepelbesparing. Daarvoor moet ik dan weer bij een andere arts zijn. Omdat ik pas geleden mijn gezin compleet heb gemaakt met de geboorte van ons tweede kind ben ik nog niet toe gekomen aan een afspraak met die arts, komt binnenkort, maar ik wilde deze orientatie al wel doen omdat ik dan de juiste vragen kan stellen als ik dit plan doorzet. Dus hartstikke fijn dat ik hier tips krijg in het topic! Kan ik goed beslagen ten ijs komen.

En ik ga je zeker nog een pb doen! Dapper dat je ook voor deze beslissing bent gegaan :).

En dan zag ik nog een tattoo met bomen langs komen, wat een stoere tattoo! Echt heel gaaf!

Volgens mij hebben we het bij mij al meteen over tepelbesparend gehad. Ik heb zoveel gesprekken gehad dat ik eerlijk gezegd ook niet echt meer weet wat ze over de risico's hebben gezegd, maar het zou best kunnen dat dat heel laag is gezien ze het al vaak gedaan hadden. Ik ben trouwens bij Antoni van Leeuwenhoek geweest.

En de keuze, ja ik vind eerlijk gezegd dat we hier geen keus in hebben. Wachten op de kans dat het fout gaat, wat met 60/80% kans voor mijn gewoon al bijna zeker is, vind ik een te groot risico. Ik heb het helaas fout zien aflopen bij mijn moeder, voordat ik de uitslag wist stond mijn keuze al vast.

Maar het blijft idd een dappere beslissing, dus een tattoo is sowieso een hele mooie beloning :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:08

Luca03 schreef:
Voor de persoon met de underboob tattoo's hier, hoe doen jullie dat met jullie bh's? :')

Ik heb bij de h&m bandeaus gehaald, die zijn namelijk lekker zacht. Ik heb eigenlijk pas sinds deze week weer gewone bh's aan (tattoo begin juli gezet). Half augustus zat t nog niet helemaal lekker. En eigk vind ik die bandeaus wel heel chill zitten.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:39

Ik heb eigenlijk gewoon mn beha aangedaan, alleen de eerste twee dagen heb ik een stoffen beha aangehad. Maar daarna had ik er al geen last meer van en heb ik dus weer mn gewone beugel beha's aangedaan. Ik had er met mn tattoo op mn ribben veel meer last van, toen heb ik twee weken een zachte beha aaangedaan. Maar ik vond het ook niet een heel pijnlijke plek, dus daar zal het ook wel aan liggen natuurlijk :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:47

Luca03 schreef:

Niks :+ Sport BH's hebben teveel elastiek. Ik droeg, als ik wat aan moest, twee spagetti topjes over elkaar heen maar verder heb ik niks over m'n tattoo aan BH's of dergelijke gehad :) Die plak BH's van de Action waren ook een redding! (alleen niet twee weken lang ... )

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 00:15

binnenkort een tattoo laten zetten :D
Weet iemand hoelang ze hier mee bezig zullen zijn en hoeveel ongeveer de kosten zijn?Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 00:40

Dat kunnen wij onmogelijk zeggen. Het hangt af van het uurtarief van je artiest, evt hun minimumkost, en hoe lang hij/zij ermee bezig is. Dat zijn allemaal zaken die heel erg verschillen per artiest en die je dus echt aan hem/haar moet vragen. De ene artiest begint met min. €150 en vraagt €300 per uur terwijl een andere misschien begint van €50 en €150 per uur vraagt.

Wanneer je een afspraak maakt, kan je deze digen allemaal aan je artiest vragen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 04:12

Ben ik de enige die het zo langzaam aan een beetje irritant begint te vinden dat er hier steeds dezelfde vragen gesteld worden? Elke x aantal pagina's komt de vraag "hoeveel pijn doet het" of "hoeveel zou dit ongeveer kosten" weer voorbij...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 05:59

Yep.. en waarmee moet ik smeren? Hoe lang hebben jullie de folie erop? 8)7

Kan al die info niet in de openingspost ofzo? Dan kan daarnaar verwezen worden.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 06:11

Jullie als ervarings deskundigen kunnen meer vertellen dan heel google bij elkaar. Dus denk dat de vraag niet heel raar is ☺️

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 06:26

mariekeoo schreef:
Jullie als ervarings deskundigen kunnen meer vertellen dan heel google bij elkaar. Dus denk dat de vraag niet heel raar is ☺️

Nee maar deze vragen zijn in de afgelopen topics al honderd keer voorbij gekomen. Soms komt er binnen 3 pagina's 2 keer dezelfde vraag voorbij, dan vraag ik me oprecht af of mensen wel eerst het topic een beetje doorlezen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:03

Of gewoon even de zoekfunctie gebruiken :Y)
En voor 99% van de dingen geldt, je artist is de echte ervaringsdeskundige. Hoe moeten wij die prijzen ruiken bijvoorbeeld? Dat verschilt zo erg.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:56

Die schets van Mara van de Ink Society met die roze bloemen is zooo mooi!!

Ik twijfel of ik moet mailen..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:01

mariekeoo schreef:

Als je je vraag bij de zoekfunctie had gebruikt had je ws je antwoord gevonden.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:45

chantalboes schreef:

Welke bedoel je? Ik kan hem niet terug vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:45

chantalboes schreef:

Ik had hem ook gezien, echt heel mooi!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 12:30

IvysToeter schreef:
chantalboes schreef:

Welke bedoel je? Ik kan hem niet terug vinden.

Afbeelding