Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Saniderm eindelijk er af
[ [url=m/rOcdS5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qQtG8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melisje_92 schreef:@tattoorious
Is er een rede dat er gesproken is over het tatoeëren van de tepel?
Ik heb namelijk ook brca1 en ben eind vorig jaar geopereerd, deze operatie is met tepelbesparing gedaan en dat is heel goed gelukt als ik het mag zeggen. Er bestond een kans dat ze alsnog zouden afsterven en dat ik idd ook zou "moeten" tattoeëren.
Mocht je dingen willen weten stuur mij gerust een berichtje!
tattoorious schreef:Melisje_92 schreef:@tattoorious
Is er een rede dat er gesproken is over het tatoeëren van de tepel?
Ik heb namelijk ook brca1 en ben eind vorig jaar geopereerd, deze operatie is met tepelbesparing gedaan en dat is heel goed gelukt als ik het mag zeggen. Er bestond een kans dat ze alsnog zouden afsterven en dat ik idd ook zou "moeten" tattoeëren.
Mocht je dingen willen weten stuur mij gerust een berichtje!
Iedereen bedankt voor de suggesties, ik ga ze zeker allemaal rustig bekijken. En betreft jouw vraag Melisje, ik heb alleen nog een consult gehad met de plastisch chirurg en die had het daar over. Ze gaf ook aan dat tepelbesparend wellicht een optie kon zijn maar dat er dan mogelijk extra risicoweefsel achter zou blijven, tegelijkertijd wist ze niet hoeveel groter of kleiner het risico zou worden bij tepelverwijdering tov tepelbesparing. Daarvoor moet ik dan weer bij een andere arts zijn. Omdat ik pas geleden mijn gezin compleet heb gemaakt met de geboorte van ons tweede kind ben ik nog niet toe gekomen aan een afspraak met die arts, komt binnenkort, maar ik wilde deze orientatie al wel doen omdat ik dan de juiste vragen kan stellen als ik dit plan doorzet. Dus hartstikke fijn dat ik hier tips krijg in het topic! Kan ik goed beslagen ten ijs komen.
En ik ga je zeker nog een pb doen! Dapper dat je ook voor deze beslissing bent gegaan.
En dan zag ik nog een tattoo met bomen langs komen, wat een stoere tattoo! Echt heel gaaf!
Luca03 schreef:Voor de persoon met de underboob tattoo's hier, hoe doen jullie dat met jullie bh's?
Luca03 schreef:Voor de persoon met de underboob tattoo's hier, hoe doen jullie dat met jullie bh's?
mariekeoo schreef:Jullie als ervarings deskundigen kunnen meer vertellen dan heel google bij elkaar. Dus denk dat de vraag niet heel raar is ☺️