Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:OMG dat avondeten ziet er wel heerlijk uit zeg! Heb je recepten?
black_kelpie schreef:IMANDRA schreef:OMG dat avondeten ziet er wel heerlijk uit zeg! Heb je recepten?
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... e-en-pesto
Deze is het, alleen heb ik er een bakje gehalveerde cherrytomaten en een paar olijven bij door gegooid, samen met verse tijm en oregano. Voor 2 personen heb ik 400 gram gnocchi gebruikt, wat meer dan in het recept, maar 200 gram is een normale portie voor 1 persoon. Ik kwam op ongeveer 700 kcal p.p.
Doodsimpel te maken, gewoon alles in een braadslee mikken en in de oven zetten. Echt een blijvertje, te lekker.
black_kelpie schreef:IMANDRA schreef:OMG dat avondeten ziet er wel heerlijk uit zeg! Heb je recepten?
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... e-en-pesto
Deze is het, alleen heb ik er een bakje gehalveerde cherrytomaten en een paar olijven bij door gegooid, samen met verse tijm en oregano. Voor 2 personen heb ik 400 gram gnocchi gebruikt, wat meer dan in het recept, maar 200 gram is een normale portie voor 1 persoon. Ik kwam op ongeveer 700 kcal p.p.
Doodsimpel te maken, gewoon alles in een braadslee mikken en in de oven zetten. Echt een blijvertje, te lekker.
TurboTinker schreef:Ok!linkje is opgeslagen. Die onthou ik.
En waar vind je gnocchi in t schap?
Mjetterd schreef:Ziet er super lekker uit! Maar dan wel zonder de hüttenkäse. 200 gram pasta voor 1 persoon, dat is heel veel toch? Of bedoel je dan gekookte pasta?
TurboTinker schreef:Goeie tip.
Die je ze koken voor ze de oven ingaan?
black_kelpie schreef:TurboTinker schreef:Ok!linkje is opgeslagen. Die onthou ik.
En waar vind je gnocchi in t schap?
Bij de verse pasta
Mjetterd schreef:Ziet er super lekker uit! Maar dan wel zonder de hüttenkäse. 200 gram pasta voor 1 persoon, dat is heel veel toch? Of bedoel je dan gekookte pasta?
Gnocchi is geen gewone pasta, en wordt ook niet groter of zwaarder na bereiding. 200 gram is een normale portie voor 1 persoon.