[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:58

Avelienvd schreef:
Nee overlijnen doe ik niet. Dit is echt de vorm helaas.
Ben wel weer eens benieuwd naar een look vsn jou trouwens

Helaas??????? Nee joh, niks helaas!!! Trots op zijn die lippen, ik hou ervan! Ik zou er juist de aandacht naartoe halen met zulke volle lippen. <3

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:00

Lief van je shizzel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:05

Overigens kort bijgelezeb en zag mooie looks vab Rena en Jamie! En Suus, mooie look! Je lijkt ook wat positiever/vrolijker, hoop dat alles weer een beetje beter gaat! :*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:14

ElineS schreef:
Je ziet er goed uit Suus! Vind je haarkleur nu trouwens ook mooi. Niet te blond of te donker. Staat je goed.

@Elke: Scheer jij zelf dat stukje van je wenkbrauwen af? Dan ben je wel soort van 'gedwongen' elke dag je wenkbrauwen te doen lijkt me, omdat anders de helft mist :P Ik ga zo vaak nog make-up loos de deur uit, dat ik dat niet zou willen. Maar kan me voorstellen dat het makkelijker is om de vorm perfect te maken, als je geen haartjes hebt die het in een bepaalde vorm dwingen.

@Avalien: Overlijn jij je lippen? Want zo lijkt het een beetje. Ik kan het ook mis hebben, maar als je dat doet dan zou ik dat minder doen, vooral onder. Je hebt een grotere onderlip dan bovenlip (ik ook, dus welkom bij de club), maar door de felle kleurtjes die je draagt trek je de aandacht daar erg naartoe. Is een reden waarom ik eigenlijk ook bar weinig lipstick draag, en weinig felle kleuren, omdat ik de aandacht daar minder naartoe wil trekken.

Ik heb dat ooit bewust gedaan inderdaad. Nu pluk ik het bewust weg. Niemand kijkt me raar aan als ik als een zwerver boodschappen ga doen, maar het boeit me ook vrij weinig wat andere denken op dat moment haha.

Dat van die lippen vind ik een vervelende toon hebben helaas. Je zegt het nu op een manier dat je het bij jezelf lelijk vind dus bij haar ook. Zo zul je het vast niet bedoelen maar zo komt het wel over. Avelien heeft mooie lippen, wat maakt her uit dat haar onderlip wat voller is? Dat maakt haar zoals ze is en jou waarschijnlijk ook. Mocht je ermee zitten, dan kun je ze op laten spuiten. Ik kan het je aanraden haha ;) als jij dat niet graag draagt omdat het aandacht erop trekt is dat jammer. Avelien voelt zich goed bij felle lippen en terecht :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:14

Ja t licht komt weer terug in mn ogen.. voel me ook weer een stuk beter :)
Mooi rena en jaimy!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 02:06

Ik bedoelde het het niet negatief of naar en mijn excuses als dat wel zo was.

Het is echt niet dat ik je lippen lelijk vind, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik felle kleuren sowieso al snel gewaagd vind en dat weinig mensen het kunnen hebben. Met ongelijke lippen vind ik het dan al helemaal gewaagd. Daarom doe ik het ook niet bij mezelf, misschien af en toe, maar niet vaak. Ik vind mijn eigen lippen ook niet lelijk. De jouwe evenmin.

Make-up is er om je de nadruk te leggen op bepaalde features en iedereen doet dat anders, kwestie van wat je van nature hebt, maar ook smaak.

Ik vind het heel mooi als iemand met veel wenkbrauw daar de nadruk op legt, waar ik het minder mooi vind als iemand met hele blonde dunne wenkbrauwen, ze heel breed en uitdrukkelijk maakt. Ik vind het mooi als iemand met veel crease veel verschillende kleuren gebruikt en ook nog een lekkere dikke wing, maar ik vind het minder mooi bij hooded eyes, omdat er zo weinig canvas is en je dan vooral de wing ziet als een zwarte streep en that's it.

Dat betekend niet dat ik de hooded eyes en de dunne blonde wenkbrauwen lelijk vind, maar dat ik, vanuit mijn eigen voorkeuze, bepaalde dingen bij bepaalde gezichtsvormen en features niet zou doen.

Ik vind felle kleuren op je lippen, als deze veel verschillen, niet mooi. Eigenlijk vind ik extreme kleuren lipstick sowieso al niet erg mooi. In dit topic staat nog een opmerking over een lijn felle lipsticks, dat ik die niet draagbaar vind qua kleur. Net zoals dat ik eerder in het topic een opmerking maakte dat ik insta-brows niet heel mooi vind. Andere bokkers vinden insta-brows wel mooi, vinden die felle kleuren wel draagbaar, blijven gewoon wings doen met hooded eyes en van alles nog wat. Wat je mooi vind, moet je gewoon blijven doen.

Ik vroeg me gewoon af, omdat ik het niet goed kon zien, of je overlijnde en zo ja, dat ik dat niet zou doen. Je overlijnt niet, oké, dan zou ik juist als advies geven om boven een klein beetje te overlijnen om wat meer balans te krijgen. Ik overlijn ook altijd iets bovenaan met potlood, als ik dan wel lipstick draag. Maar wederom, dat is een tip vanuit wat ik mooi vind bij lippen, als jij daar niets mee wil doen en tevreden bent, prima toch.

Ik hoop dat ik hierin wat duidelijker ben en dat niemand zich beledigd voelt, want dat is helemaal niet mijn bedoeling.

Ik heb idd al tijdje geen look geplaatst. Ben een beetje lui geworden met make-up :+ :+ Zit sowieso nog altijd te struggelen met mijn wenkbrauwen. Ik probeer ze wat meer in een goede vorm uit te laten groeien, maar ze zijn erg ongelijk en uugh, dat frustreert en dan heb ik er helemaal geen zin in en laat ik het maar :P Misschien kan ik ze ook maar beter afscheren :+ Behalve dat ik niet de skills heb om ze mooi terug te tekenen.

Dan gaat het er zo uit zien :')

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 09:39

Avelien ik vind het mooi hoor, en je haar los is veeel leuker! Ik zie trouwens ook totaal geen overline of iets wat er op lijkt, normaliter zie je dan zo'n dikke rand die je niet kan plaatsen maar dat heb ik bij jou totaal niet :j verder ga ik helemaal mee met Elke :j blijven dragen hoor Avelien, ik vind het juist gaaf staan!

Imo hoef je voor lipstick helemaal geen perfecte boven en onder lip te hebben die perfect gelijk aan elkaar zijn. Ik vind het ook absoluut niet te vergelijken met blonde wenkbrauwen die je heel dik zwart tekent of een ander voorbeeld. Mijn lippen zijn ook scheef, denk dat er maar weinig zijn met perfect rechte lippen

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:56

Tnx lieve dames, zal het ook zeker wel blijven dragen. Houd nou eenmaal idd wel van kleur op mn lippen.
Blij dat t wat beter met je gaat suus..
Gelukkig maar

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:41

Vind die felle kleur je juist mooi staan! Lekker gewaagd en staat super bij je look.

Mijn onderlip is ook groter dan mijn bovenlip en heb hier helemaa geen problemen mee! Lekker blij zijn met je eigen lippen ze zijn prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 15:47

Suus fijn om je weer een beetje te zien stralen :*
Avelien lekker kleurtje hoor. Mijn lippen zijn verschillend, dus ik heb ook nog wel eens moeite met juist aanbrengen :P

Gisteren eindelijk de deur weer eens uit, dus heb lekker getut. Heb uitgebreid mn wenkies gedaan, en vind ze redelijk geslaagd, al zijn ze nog wat ongelijk maar daar werk ik aan :')
Afbeelding
Afbeelding
Heb de morphe palletten gebruikt(F en T), en veel met highlighter gewerkt in de ooghoek(bij Elke afgekeken :P )

En ik zit net ff mn lipsticks te selecteren en toen dacht ik, ik maak er een foto van. Dit zijn onderin mijn favorieten, middenmoot en bovenin gebruik ik zelden.

Afbeelding
Als je een kleur wil weten, geef maar een gil.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:17

Mooie look jolien!
Misschien moet je wenkbrauw iets eerder beginnen ze zijn nu wat ver uit elkaar denk ik

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:40

Haal jij de omhoogstaande haartjes aan het begin van je wenkbrauw weg Jolien? Ik heb dat nl een tijdje gedaan (dacht dat dat gewoon rommel haar was :') ), en als ik nu foto's van toen terugzie dan zie je ook echt dat m'n wenkbrauwen te laat beginnen.
Vind je look verder mooi gelukt! :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:41

Mooie look jolien, staat je goed ook die wat meer aangezette wenkbrauwen.
Gelijk krijgen is kwestie van oefenen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:44

Straks met mams uiteten en erna naar t theater so makeup time maar wel beetje ingetogen hihi mn naked 1 en 2 weer ns afgestoft en inner highlight met nars albatros
Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:57

Staat je goed, veel plezier vanavond!
Naar wat voor voorstelling ga je?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:02

Into the woods :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:03

Leuk!, Veel plezier iig!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:39

Prachtig Suus! Zowel deze look als die eerste. Vind het fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat, dat zie je ook aan je. Je ziet er weer wat stralender uit en die laatste look vind ik zo mooi staan bij je ogen!

Joolien, vind je ooglooks steeds mooier worden! Fijne kleuren heb je gebruikt :) je wenkbrauwen ben ik het eens met de rest, proberen iets dichter naar elkaar te laten groeien. Wat grappig, jouw lipsticks hebben dezelfde vorm als mijn moeder ze altijd maakt :)) bij mij blijven ze schuin afgeplat tot ze op zijn en vind het dan ook altijd lastig werken met mijn moeders lipsticks die dat 'model' hebben.

Avelien, ik vind je lippen ook prachtig van vorm! Persoonlijk ben ik wat minder van de knal kleuren maar ze staan je goed :) mocht je ooit een prachtige subtiele toch roze lipstick zoeken, dan moet je brave van Mac eens proberen. Dat vind ik de allermooiste roze lipstick die niet knalt. :)

Elke wat een prachtige look weer! Ik vind je wenkbrauwen super zo mooi strak :) dat afscheren zou niets voor mij zijn. Ik verf expres zodat je ze goed ziet en ik ze niet iedere dag bij hoef te tekenen, want mijn hoofd is anders zo vreemd zonder wenkbrauwen :))

Mijn wenkbrauwen zijn maximaal dik en zo licht blond dat je ze niet ziet. Wat ik nu doe is alles verven met refectocil en dan ben ik net Bert.. Dan teken ik er een model in wat ik mooi vind en hars ik alles er omheen weg :D zal dadelijk eens een foto maken hoe ze er dan uit zien. Best ideaal maar pas kort geleden ontdekt dat dit zo goed gaat :)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:04

Jolien je wenkbrauwen zijn idd mooi aangezet. Toch ben ik met degene iets misschien ze iets eerder laten beginnen

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:28

Suus ik vind je haar wel echt prachtig zo. Zo houden!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:54

Ik zie ook nog steeds wat aan je wenkbrauwen Jolien.
Misschien is deze handig voor je?
Afbeelding

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:16

hallo allemaal.
ik heb jullie in vorige topic heel lang gevolgd en af en toe wat geplaats.
maar na lange tijd niet op bokt te hebben gezeten (druk), heb ik jullie gelukkig weer terug gevonden.
hopelijk mag ik weer met jullie mee lezen.

maar heb een vraagje. zoals jullie kunnen zien hier onder op de foto heb ik erg overhangende oogleden. hebben jullie hier tips voor? :o :o (moet ik meer na de binnenkant werken of buitenkant van mijn ogen.

op foto heb ik taupe van mac op ben erg blij met dit kleurtje, maar ik kan geen andere mooie kleuren vinden. en voel mijzelf bij mac nou niet echt zo op me gemak dat ik uitgebreid lipsticks ga testen.

let a.u.b niet op de foto maar heb helaas niets anders.
Afbeelding

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:29

Ralph ik denk dat hoe je nu de look heb het je erg mooi staat! Het laat je ogen mooi uitkomen.

Je kan ook altijd bij mac vragen wij jij denkt dat zij bij je vinden passen en deze testen? Dan hoef je ze niet allemaal te proberen

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:57

Jamiefris schreef:
Ralph ik denk dat hoe je nu de look heb het je erg mooi staat! Het laat je ogen mooi uitkomen.

Je kan ook altijd bij mac vragen wij jij denkt dat zij bij je vinden passen en deze testen? Dan hoef je ze niet allemaal te proberen

bedankt voor het reageren.
voor mijn gevoel doe ik het altijd helemaal verkeerd.
misschien toch maar eens de stap nemen om naar mac te gaan en te vragen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:39

ralphtdw schreef:
hallo allemaal.
ik heb jullie in vorige topic heel lang gevolgd en af en toe wat geplaats.
maar na lange tijd niet op bokt te hebben gezeten (druk), heb ik jullie gelukkig weer terug gevonden.
hopelijk mag ik weer met jullie mee lezen.

maar heb een vraagje. zoals jullie kunnen zien hier onder op de foto heb ik erg overhangende oogleden. hebben jullie hier tips voor? :o :o (moet ik meer na de binnenkant werken of buitenkant van mijn ogen.

op foto heb ik taupe van mac op ben erg blij met dit kleurtje, maar ik kan geen andere mooie kleuren vinden. en voel mijzelf bij mac nou niet echt zo op me gemak dat ik uitgebreid lipsticks ga testen.

let a.u.b niet op de foto maar heb helaas niets anders.
[ Afbeelding ]

Taupe staat je inderdaad heel tof! Je bent altijd welkom om in eindhoven bijenkorf te komen testen en advies te vragen. Ik werk daar en samen met mijn lieve collega's doen we ons best om mensen op hun gemak te laten testen! Soms staan er klanten wel een halfuur rustig te testen. Heerlijk. Zou ik zelf ook doen :j