Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:Even een post geheel voor mijzelf:
Precies 1 jaar geleden lag ik om dit tijdstip op de operatietafel. Ik dacht dat het niet ging helpen.
Vandaag mijn laagste gewicht bereikt, 86,8 kg
Wat een feest op zo’n speciale dag.
Ik een jaar tijd ben ik nu 40kg kwijt. Bizar hoe je leven kan veranderen in zo’n korte periode. En hoe snel je weer vergeet hoeveel verdriet je voorheen had. Vandaag is daarom mijn feestdag en gaan we vanavond gezellig uit eten haha!
Nog 7kg eraf en dan heb ik een gezond BMI!
kim_1990 schreef:Romeo2007 schreef:Even een post geheel voor mijzelf:
Precies 1 jaar geleden lag ik om dit tijdstip op de operatietafel. Ik dacht dat het niet ging helpen.
Vandaag mijn laagste gewicht bereikt, 86,8 kg
Wat een feest op zo’n speciale dag.
Ik een jaar tijd ben ik nu 40kg kwijt. Bizar hoe je leven kan veranderen in zo’n korte periode. En hoe snel je weer vergeet hoeveel verdriet je voorheen had. Vandaag is daarom mijn feestdag en gaan we vanavond gezellig uit eten haha!
Nog 7kg eraf en dan heb ik een gezond BMI!
Geniet van jou verdiende feestdag!
Mooie prestatie in een jaar tijd![]()
Ik hoop dat ik over (iets minder dan) een jaar ook zoveel ben afgevallen.
Ben nu al ruim 20 kilo kwijt en ik merk dat ik mezelf al "trotser" voel dan voorheen
ista schreef:Wauw, wat een mooie resultaten allemaal! Hartstikke gefeliciteerd daarmee!
Ik heb ook nieuws![]()
Ik sta ingepland voor mijn GBP op 29 augustus, mijn verjaardag!!!![]()
![]()
Dus ik krijg voor mijn verjaardag wel een heel speciaal cadeau! En eens een keertje geen taart
Faline schreef:Ik kan juist niet zo goed meer tegen ei, met name gekookt.
Warm eten doe ik ook niet in de avond, maar meestal smiddags hooguit einde van de middag.
En alles natuurlijk met mate, al is het maar 1 hapje. Naar mate de operatie langer geleden is gaat alles met voorzichtig oefenen steeds beter.
Hoewel het ook per dag kan verschillen, de ene dag voel je je wat beter dan de andere en je moet dan ook niks proberen te forceren.
Wbt je darmen, probeer ook daarvoor de juiste producten te eten. Voor mij (en iedereen denk ik) helpt het eten van vezels en vers eten.
Ook pasta kun je bijvoorbeeld de volkoren versie kiezen en het combineren met verse groenten.
Wat ik bv ook lekker vind en een prima volwaardige maaltijd is, is een gegrilde kip met een cesar salade. Gezond en licht verteerbaar, krijg je niet zo snel last van.