Bron: het alom vertrouwde google

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:pmarena schreef:Ik wacht trouwens nog steeds op jullie niet-bestaande bewijs dat het huidige RVP veilig getest is.
Blijkbaar geloven jullie "wetenschappers" het RIVM gewoon op de blauwe ogen dat het allemaal wel okee is?
Ik vind dat héél bijzonder dat mensen er vanuit gaan dat wat extra vaccins toevoegen en wat sleutelen hier en daar geen enkel verschil zal maken.
Het blijft experimenteren op onze populatie in de praktijk wat we nu doen.
Klinkt niet leuk, maar mooier dan dat kan je het niet met eerlijkheid & goed fatsoen maken.
Ik heb geen tijd meer voor deze onzin poppenkast dus veel succes verder
Eén klik in pubmed en zie hier: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?te ... on+program. Ik zou zeggen zoek alles mbt RVP bij elkaar en tel je winst op. Ow wacht, dit zijn natuurlijk allemaal onderzoeken uitgevoerd door die enge wetenschappers.
Succes ermee.
magda_90 schreef:pmarena schreef:Ik wacht trouwens nog steeds op jullie niet-bestaande bewijs dat het huidige RVP veilig getest is.
Blijkbaar geloven jullie "wetenschappers" het RIVM gewoon op de blauwe ogen dat het allemaal wel okee is?
Ik vind dat héél bijzonder dat mensen er vanuit gaan dat wat extra vaccins toevoegen en wat sleutelen hier en daar geen enkel verschil zal maken.
Het blijft experimenteren op onze populatie in de praktijk wat we nu doen.
Klinkt niet leuk, maar mooier dan dat kan je het niet met eerlijkheid & goed fatsoen maken.
Ik heb geen tijd meer voor deze onzin poppenkast dus veel succes verder
Eén klik in pubmed en zie hier: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?te ... on+program. Ik zou zeggen zoek alles mbt RVP bij elkaar en tel je winst op. Ow wacht, dit zijn natuurlijk allemaal onderzoeken uitgevoerd door die enge wetenschappers.
Succes ermee.
pmarena schreef:Ga lekker zelf op zoek als je meer wilt weten.
Ik heb de moeite genomen om wat dingetjes op te schrijven voor een ieder die meer wil weten en dan zo verder kan gaan zoeken naar informatie, en daar zullen jullie het mee moeten doen.
Kamy schreef:pmarena schreef:
Ja, dat is de informatie van het RIVM
Hier staat ook precies wat het probleem is: we maken het zelf aan. Het zit op fruit. Aan de hand daarvan wordt bedacht dat het dan ook vast geen kwaad zal kunnen als je het intramusculair injecteert.
Net zo'n makkelijke aanname als voor een baby zal het vast geen kwaad kunnen, een paar vaccins meer tegelijk inspuiten. En die aluminium en de rest is "maar zo'n klein beetje"....een kniesoor die daar op let
Kamy, waarom is het verkeerd dat ik mijn zorgvuldig bij elkaar gezochte informatie verdedig?
Jij doet dat toch met de jouwe? Ben jij niet net zo gebrainwashed als ik dan?
Of gelden voor mij andere regels omdat ik er anders over denk dan jij?
Het gaat je geen snars aan hoe ik zwanger ben geworden.
Maar geen idee of ik zover had willen gaan met allerlei medische hulp. Ik denk dat dat iets is dat veel mensen pas kunnen beslissen als ze daadwerkelijk op dat punt aankomen.
"Het lichaam maakt tijdens de stofwisseling formaldehyde...de hoeveelheid is lager dan die het lichaam zelf maakt..." ik zie nergens fruit staan? Alleen dat formaldehyde een bijproduct is van onze eigen stofwisseling?
In zuivere vorm is het schadelijk, maar de bijproducten van ons lichaam zijn niet schadelijk. Dat is geen aaname van wetenschappers hoor! Maar ik zal je niet lastig vallen met scheikunde etc. Daar heb jij niks mee.
Neem aan dat je dan ook geen fruit eet en make-up gebruikt? Of zoek je specifiek formaldehyde vrije producten?
Ik hoef ook niet te weten hoe je zwanger bent gewordengaat me niks aan! Maar was even gevalletje advocaat van de duivel spelen. Ik persoonlijk denk dat er weinig mensen zijn die denken: liever geen kind dan een injectie met lichaamsvreemd dna, formaldehyde en weet ik allemaal.
pmarena schreef:Ik vind het een ontzettend non-argument en kwakzalverij van de eerste orde om er lekker makkelijk vanuit te gaan dat wat op de ene manier in het lichaam komt en daar weinig kwaad kan DUS ook weinig kwaad zal kunnen als het op de andere manier het lichaam in komt.
Nogmaals het hele simpele voorbeeld van appelsap of melk of whatever welk etenswaar injecteren. Zou jij dat doen bij jezelf? Het kan immers weinig kwaad als je het eet DUS het lichaam zal er ook wel raad mee weten als je het injecteert?
magda_90 schreef:Domweg biologie. Met weer een simpele muisklik is dit te vinden. Maar ja weer bevestigd door die enge mensen in witte jassen. Meteen de eerste hit en er staat nog veel meer: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27934966.
[edit] Er van uit gaande dat je lever en nieren naar behoren werken blijft datgene achter in je lichaam wat je nodig bent en wordt de rest netjes afgebroken. Dat is ook al meermalen uitgelegd. Geloof je het pas als de paus dit zegt?
Citaat:CONCLUSIONS:
Analyzing parent forums about health care using an automated analytic approach, such as the one presented here, allows the detection of widespread narrative frameworks that structure and inform discussions. In most vaccination stories from the sites we analyzed, it is taken for granted that vaccines and not vaccine preventable diseases (VPDs) pose a threat to children. Because vaccines are seen as a threat, parents focus on sharing successful strategies for avoiding them, with exemption being the foremost among these strategies. When new parents join such sites, they may be exposed to this endemic narrative framework in the threads they read and to which they contribute, which may influence their health care decision making.
pmarena schreef:Ik vind het een ontzettend non-argument en kwakzalverij van de eerste orde om er lekker makkelijk vanuit te gaan dat wat op de ene manier in het lichaam komt en daar weinig kwaad kan DUS ook weinig kwaad zal kunnen als het op de andere manier het lichaam in komt.
Nogmaals het hele simpele voorbeeld van appelsap of melk of whatever welk etenswaar injecteren. Zou jij dat doen bij jezelf? Het kan immers weinig kwaad als je het eet DUS het lichaam zal er ook wel raad mee weten als je het injecteert?
Zo simpel werkt het niet
Dergelijke drogredeneringen daar is het "het is allemaal wel veilig getest hoor, maak je geen zorgen" op gebaseerd en dat is een probleem.
Citaat:The amount of formaldehyde present in some infant vaccines is so small compared to the concentration that occurs naturally in the body that it does not pose a safety concern, according to a study using a mathematical model developed by scientists at the U.S. Food and Drug Administration (FDA).