Ik ga ook voor elke dag vroeg regelen. Ik heb de woensdag en vrijdag vroeg. Dus maandag samen met wandelmaat voor de dinsdag en donderdag ook even ruilen. Ben benieuwd of we het recor van 5 minuten kunnen verbreken met ruilen haha
Mocht iemand mij trouwens willen volgen, stuur dan ff pb. Geen zin om mijn loop nummer hier te zetten.... Wil nog een soort van anoniem blijven
Danseresje
Geplaatst: 15-07-17 22:03
Ooooo, nog één nachtje slapen en dan ga ik die kant op ! ben echt zo benieuwd en heb er echt zin in! alhoewel ik nog wel mijn koffer compleet moet pakken
Ik heb mij vanmiddag aangemeld. En binnen 5 minuten 2 vroege startkaarten geregeld Nu woensdag weer proberen. Stad wat verkemt vandaag en in het reuzenrad geweest. Vanavond op de pannenkoekenboot onbeperkt eten en het vuurwerk bekijken.
Spannend joh, het is bijna zover! Wij vertrekken morgen om 11 uur die kant op. Proberen de auto daar ergens te parkeren, dan mijn vriendin en tante (die toch gaat proberen te lopen! Vriendin dr slijmbeursontsteking gaat trouwens ook beter, daar hopen op het beste!) aanmelden en de plek daar beetje verkennen. Dan vanaf 3 uur kunnen we naar het huis waar we verblijven, kennismaken en gewoon relaxen enzo. Ik ben zo reuze benieuwd!
Ik ben over de Waalbrug gereden vandaag met de auto! En ik kan elke dag via de 'via gladiool' naar de wedren fietsen !!! Morgen aanmelden en genieten en sfeer in me opnemen (en appeltjes kopen....mijn voorraad ligt nog thuis in de koelkast !) en stuiteren en genieten en en en en en.......dan begint het feest overmorgen al!!!!
Gisteren naar de Vierdaagsemis geweest met vrienden. Was heel bijzonder. Ben normaal helemaal niet zo van die diensten, maar hier worden ook actualiteiten in vermengd, is meertalig en zelfs leuke dosis humor. Daarna met vrienden gelunched op het plein voor de kerk, erg gezellig. Een van hen speelde mee in de dienst (viool en trompet), had dus zijn instrumenten bij. Zien we ineens Leo Blokhuis lopen, hoppa instrumenten uit de koffer en vierdaagselied gespeeld. Machtig mooi, die sfeer!
Toch wel erg jammer dat ik dit jaar niet kan lopen.
Bijzonder ook, Bert van der Lans was er ook, die loopt gewoon dit jaar zijn 70e vierdaagse!
ik ben van het station naar mn werk gelopen, alles in diepe rust, maar de sfeer... blijft geweldig. Ik heb heel veel nijmeegse collega's...deze week hoef ik neit veel van ze te verwachten