Douce schreef:Waarom loop je eigenlijk in het donker? Heeft dat een specifieke reden?
Ik ben vergeleken met de rest nog wel beginner dus er zijn nog wel beginners, dus blijf je welkom voelen zou ik zeggen.
Ja. Ik werk veel en heb een huishouden. Ik kom pas 19:00u van werk thuis waarna ik kook, de honden hun lange wandeling geef en daarna, als ik geen bijzondere dingen heb, kan ik gaan hardlopen 
Voor de Husky moet het ook afgekoeld zijn buiten. Gisteravond moest ik bijvoorbeeld ook wachten tot een uur of 11 voordat ik hem kon laten rennen. Toen ben ik lui op de fiets gestapt trouwens 
Zucchero schreef:Gewoon jezelf de tijd geven om rustig (!!) op te bouwen, dan wordt het vanzelf leuk! Ik ben nog steeds aan het nagenieten van gisteren: zeker geen toptijd, maar zo fijn gelopen én dit kon ik een paar weken terug ook niet hoor! Dus gewoon lekker doorgaan!
Ja echt? Ik vind het zo lastig en ik moet mezelf echt overeind schoppen om te gaan. Zo irritant! Ik ben een aantal jaar terug gestopt met paardrijden en ik moet weer gaan sporten maar ik vind niets leuk
Goed te horen dat het dus uiteindelijk gaat lonen 
Lillith24 schreef:Ik persoonlijk vind het alleen leuk om s ochtends vroeg te gaan, met de fluitende vogeltjes en alle herten, hazen en andere beestjes die hier dan rondspringen. Moet er niet aan denken in het donker te lopen dus misschien eerst eens een ander tijdstip proberen?
Ik dacht ook aan 's ochtends vroeg ja. Mijn wekker staat alleen nu al dagelijks om 6:20u omdat ik om 7:30u naar mijn werk moet. Ik zit helaas met reistijd. En ik ben echt geen vroege vogel
Máár, ik ga het 's ochtends eens proberen. Wie weet zit ik dan eens met frisse zin op kantoor