Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twilight schreef:toch apart dat elke shop dan weer andere regels heeft, ik moest het eerst zo veel mogelijk wassen en insmeren, eerste 3/4 nachten ook folie erop en bij werken waar de tattoo nii veilig was zonder folie.
__Sannne schreef:Twilight schreef:toch apart dat elke shop dan weer andere regels heeft, ik moest het eerst zo veel mogelijk wassen en insmeren, eerste 3/4 nachten ook folie erop en bij werken waar de tattoo nii veilig was zonder folie.
Ik vind, na mijn hele tattoo ervaring, al die verschillende manieren en middeltjes sowieso wat overdrevenIk heb mijn folie er na een half uur afgehaald, toen sochends en savonds even gewassen en na 2 dagen begonnen met smeren. Gewone Dove bodylotion notabene. En mijne is supermooi geheeld.
Snap dat ieders huid anders reageerd, maar vind het persoonlijk echt niet zo'n big deal met wat je je tattoo insmeert of hoe vaak je wast etc.
daisssx schreef:Ik kom hier even binnenvallen met een vraag, ik ben al lange tijd een stille meelezer.
Ik ben er nu eindelijk achter wat ik precies wil gaan zetten!
[ [url=m/LX0dc2.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/GlgCM8.png]Afbeelding[/url] ]
Dit, niet zo strak als het ene maar ook niet zo scheef als de ander.
Met aan de ene kant van het hartje de afdruk van mijn vader en aan de andere kant de afdruk van mijn moeder.
Nu wil ik dit niet door zomaar iemand laten zetten, daarom aan jullie de vraag wie zulk soort werk (GOED!) doet in de omgeving arnhem?
__Sannne schreef:Ik vind, na mijn hele tattoo ervaring, al die verschillende manieren en middeltjes sowieso wat overdrevenIk heb mijn folie er na een half uur afgehaald, toen sochends en savonds even gewassen en na 2 dagen begonnen met smeren. Gewone Dove bodylotion notabene. En mijne is supermooi geheeld.
Snap dat ieders huid anders reageerd, maar vind het persoonlijk echt niet zo'n big deal met wat je je tattoo insmeert of hoe vaak je wast etc.
Tanya schreef:__Sannne schreef:Ik vind, na mijn hele tattoo ervaring, al die verschillende manieren en middeltjes sowieso wat overdrevenIk heb mijn folie er na een half uur afgehaald, toen sochends en savonds even gewassen en na 2 dagen begonnen met smeren. Gewone Dove bodylotion notabene. En mijne is supermooi geheeld.
Ik heb echt helemaal niks gedaan aan mijn tattoo.. Ja de folie eraf, vervolgens dan met water onder de douche schoonhouden. Maar niks gesmeerd ofzo, en heb er echt 0 last van gehad!