Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

femo

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:43

Hoi meiden, ik heb even een vraag. Ik wil graag beginnen om fitter te worden, en een strak schema aan te houden. ( nu fitness ik wel maar ik kan er veel meer uithalen.)

Ik wil die 12 weken gaan kopen, maar dan in de app vorm. Kan iemand uitleggen hoe dit werkt??
heb je na 12 weken nog steeds toegang in de app?

zit het eet schema daar ook bij of is het allemaal via die e-books

ik hoor het heel graag!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:44

Femo ik kan geen antwoord geven op jouw vraag, sorry!

Hoe gaat het hier? Iedereen nog goed bezig? Ik zit nu in week 2 van de pre-training. Veeeel spierpijn maar ook al progressie! Ik wissel de maandag en woensdag om, omdat ik op woensdag meestal Club BBB doe in de sportschool en dan pak ik mn benen al heel erg.

Zit nu wat hoger in eiwitten per dag want de spierpijn in mijn benen blijft gerust 1.5 week aanwezig en dat is niet leuk.. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat! :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 01:04

Femo, ik heb geen idee! Kan alleen bij niet android geloof ik

Goed bezig merlesimone!

Ik ben bij week 3 aangekomen alweer.
Ga het weekend weg dus moet 3/4 trainingen in 5 dagen stoppen... Maar dat gaat lukken.

Heel strak eten minder. Ik eet over het algemeen heel gezond maar ik ga wel gewoon uit, heb daarna lekker een broodje kebab gegeten en vandaag met een vriendin een pizza. Hoop dat ik alsnog wel resultaat boek op de lange termijn omdat ik grotendeels wel clean eet en 3 a 4x sport..

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 16:22

Ook ik heb geen idee Femo!

Alle andere goed bezig!

Ik ben helaas even gestopt, zit met 2 zwaar gekneusde ribben :')

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 20:16

Oei dat is niet zo mooi, beterschap

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:34

Hoi iedereen. De afgelopen paar dagen het topic door gelezen en super gemotiveerd geworden.
Ben ondertusse. Beginnen met de workout. Pre training w1d2 nu gedaan.
Samen met mijn moeder gezellig in de huiskamer.
Mijn eetpatroon was al eerder aangepast en is nu al behoorlijk op orde.
Mijn doel is om gewoon wat strakker te worden en nog een paar kilo eraf!

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:04

leuk Tucktuck! heel veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:43

hi,

ik ga vanaf volgende week ook beginnen met de workouts! Ik zoek alleen nog deel 2, maar deel 1 heb ik gelukkig al! :-) ben erg benieuwd!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:55

Ik wil heel graag de bbg, maar wat is dat duur. :') Even kijken via marktplaats dan maar.

Klopt het trouwens dat de app niet beschikbaar is voor android? -O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:10

Ja volgens mij alleen Apple. Maar die app is ook €20 per maand, weet niet of dat het waard is. :)
Ik ben deze week weer begonnen met de pre training.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 13:39

Ik ben voor de 3e keer begonnen aan de pretraining, was alleen ziek deze week, heb nóg spierpijn van maandag. Wat dus echt komt door de griep. Merk wel al verschil, al doe ik het niet echt met regelmaat. Fijne workouts!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 16:21

Dankzij een lieve bokker heb ik de bbg nu online in bezit, dus ik kan er ook aan beginnen. :D

Heb het even vluchtig doorgelezen (wát een pagina's :oo ) en ik twijfel een beetje.
Ik heb voor mezelf nog 17 weken (tot 1 juli :o ), dan wil ik toch al wel aardig resultaat kunnen zien..

Ik ben geen echte beginner wat betreft workouts, en wil eigenlijk wel snel resultaat zien (dus... volle 200% inzet :D).
Zal ik dan toch beginnen met die pré-workouts, of kan ik gewoon gelijk met de 'gewone' circuits beginnen?
Was eerst van plan om met die pre-workouts te beginnen, maar dan ben je wel weer 12 weken verder..

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 16:34

Ik zou gewoon beginnen met de pre workouts, die zijn ook al best pittig hoor, ik ben maandag weer begonnen en de spierpijn in m'n benen is pas net weg. Ze zijn alleen net iets opbouwender, dus ipv gelijk een minuut plank 30 seconden, en dat vind ik persoonlijk fijn nu ik opnieuw ben begonnen omdat ik anders gelijk het gevoel heb dat ik faal als ik de 60 seconden niet kan volhouden. Maar ze zijn alsnog pittig en je ziet ook door de pre workouts resultaat hoor! Je moet het niet zien als minder of anders waardoor je geen resultaat zal zien, je doet het nog steeds 7 minuten per circuit alleen dan per oefening misschien wat minder herhalingen of iets minder lang, maargoed dat maak je vaak weer goed door ze dan vaker te herhalen binnen de 7 minuten.

Succes!!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 20:50

Ik ga maandag beginnen. :D

Afbeelding

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:28

:')
Ik begin aankomende week bij week 14, ik vervang alleen altijd veel onderdelen van de arm workouts, simpel weg omdat ik geen push-ups kan (na 10 maanden BBG kan ik ze nog steeds niet goed)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:16

Dat plaatje ja :')

Domi_94 schreef:
:')
Ik begin aankomende week bij week 14, ik vervang alleen altijd veel onderdelen van de arm workouts, simpel weg omdat ik geen push-ups kan (na 10 maanden BBG kan ik ze nog steeds niet goed)

Week 14 :oo Heb je van jezelf progress foto's gemaakt? En en en? Verschil?

Ik heb preworkout wel gedaan, terwijl ik wel veel sportte hiervoor. Toch wel dikke spierpijn elke keer :') En zeker wel progressie, buikspieroefeningen worden steeds makkelijker.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:23

MerleSimone, de eerste periode heb ik ze wel gemaakt, maar later niet meer. Ben wel 5/6 kilo kwijt geraakt, maar laatste tijd doe ik er te weinig aan voor mijn gevoel :o

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:31

Gaaf hoor! Ik ga na dit weekend echt weer als een gek aan de slag. Het kan écht, dus.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 01:11

Ik ben tig keer opnieuw begonnen en nu in week 6 (maandag begin ik week 7). Ik neem het deze ronde iets serieuzer, mijn vriend doet ook mee en ik push mezelf meer bij de moeilijke oefeningen. Ik zie echt ontzettend veel verschil in mijn armen en schouders en daar ben ik al heel blij mee. Ik had altijd een hekel aan de armendagen maar het gaat steeds beter en daardoor is het al minder erg. Ik kan ook al 15x 'opdrukken' bijvoorbeeld. En een paar commandos zonder dat ik op mijn knieën zit en de decline tricep dips durfde ik de vorige rondes echt niet en nu kan ik ze gewoon! Dat alleen al geeft mij een grote boost!
Ik heb deze ronde ook voor het eerst foto's gemaakt, maar uhm... psychische verandering is belangrijker zullen we maar zeggen :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:06

Hahaha dat is ook zeker zo belangrijk Annetje. Mijn gewicht op de weegschaal gaat bv niet omlaag maar ik zie in de spiegel gewoon wel verschil. Zo fijn!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:06

Ik heb net dag 1 voltooid. *\o/*
Heb het niet helemaal volgehouden, heb op het laatst de burpees overgeslagen maar ben wel 4x 7 minuten in beweging geweest. Ik sport verder niet dus was wel even heftig voor mijn hart. :')

Mijn moeder was ook mee aan het doen maar die trok het niet helemaal haha. Na 10 minuten ging ze languit op de bank liggen. :') Maar ze heeft wel al spierpijn. :')

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:46

Ik wil me hier weer even melden, en blijven meekletsen, ook als stok achter de deur om te blijven doorgaan! ;)

Ik heb in september 2015 BBG1 al eens afgerond. Toen helaas ontsteking in m'n schouder gehad, en daarna zo druk gehad dat ik naast 3 x per week paardrijden gewoon niet aan sporten toekwam (slecht excuus ..ik weet het := ) Ben sinds dat ik gestopt ben trouwens niet aangekomen in gewicht gelukkig :)

Nu ben ik even een midweekje weg met mijn vriend in een appartementje in België, en heb ik m'n tablet mee waar de BBG opstaat. Dus gisteren maar rustig begonnen met de pre-workout! (om nog meer ontstekingen te voorkomen) Pffffff wat heb ik een spierpijn vandaag :o
We wandelen hier overigens veel, en volgens mijn stappenteller maandag 11979 stappen gemaakt, dinsdag 12069 stappen, dus met de LISS zit het wel goed. Vanmorgen ook weer ruim een uur gewandeld en morgen gaan we een wandeling van 3,5uur maken! :)

Wil het sporten er voorlopig echt in gaan houden, want merk dat ik door het sporten een beetje kan ontstressen als ik het druk heb, en dat ik minder rugklachten heb als ik sterk blijf door het sporten :)

Genoeg motivatie om door te gaan dus :) Van het weekend thuis maar even foto's maken/meten/wegen om alles weer goed te kunnen bijhouden :)

Een vraagje:
Volgen jullie ook het maaltijdplan van Kayla? Ik merk dat goede ondersteunende voeding (eiwitten) etc best belangrijk is om strakker te worden en resultaat te zien... maar kan m'n weg hier nog niet zo goed in vinden...Eet wel heel gezond, maar juist die ondersteuning voor het sporten vind ik lastig. Iemand die adviezen kan geven? :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:51

Meliaforever schreef:
Ik heb net dag 1 voltooid. *\o/*
Heb het niet helemaal volgehouden, heb op het laatst de burpees overgeslagen maar ben wel 4x 7 minuten in beweging geweest. Ik sport verder niet dus was wel even heftig voor mijn hart. :')

Mijn moeder was ook mee aan het doen maar die trok het niet helemaal haha. Na 10 minuten ging ze languit op de bank liggen. :') Maar ze heeft wel al spierpijn. :')

Begin je niet met de pre-workouts? :)
Wel uitkijken voor overbelasting hoor! ik dacht vorige keer dat ik BBG1 deed ook dat ik het wel kon maar had wel een ontsteking door overbelasting in m'n schouder opgelopen :) d.m.v. de pre-workout kun je het rustig opbouwen met veel minder risico op blessures :)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:02

Nee ben gelijk maandag begonnen met het echie zeg maar. Kon die pre workout nergens vinden. Maar probeer het wel op mijn eigen tempo zover dat gaat. Had maandag dan de benen gedaan en kan nu nog niet normaal de trap af. :') :=

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:03

Meliaforever schreef:
Nee ben gelijk maandag begonnen met het echie zeg maar. Kon die pre workout nergens vinden. Maar doe het wel op mijn eigen tempo zeg maar. Had maandag dan de benen gedaan en kan nu nog niet normaal de trap af. :') :=
Dat is wel een teken dat je teveel hebt gedaan :o ...ik heb de pre-training evt wel voor je ? :)