Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Milka....Ik koop het gewoon niet.
Ik ben vorige zomer in Hongarije geweest en daar hadden ze echt duizend soorten Milka die we hier niet hadden echt ik heb me helemaal uitgeleefd
Cinderella schreef:Hmm ik ga de banaanpannenkoek dan maar eens proberen zonder havermout.. ik las iets over kaneelsuiker eroverheen te doen, maar dan is het gezonde er toch vanaf?
secricible schreef:Jawel, dat maakt wel verschil. Als je net een glas drinken hebt gehad, meer volume hebt gegeten bij de warme maaltijd (niet meer kcal, maar meer grammen), als je minder of meer hebt gezweet die dag, of je net hebt geplast of niet... Tijd zegt daarover niks...
Je kan beter 's ochtends vroeg op de weegschaal gaan staan. Voor het eten, na het plassen. Dan ben je zo leeg mogelijk en dus zo consistent mogelijk in gewicht.
Kayleigh_ schreef:Ik weeg inderdaad ook altijd 's ochtends na het plassen, als ik me weeg.
Ik ben overigens ook aangekomen terwijl ik heel streng calorieën tel en sport. Maar dat kan ook komen doordat ik vocht vasthoud toch, omdat mijn lichaam even moet wennen aan de nieuwe situatie?
EskeGirl schreef:secricible schreef:Jawel, dat maakt wel verschil. Als je net een glas drinken hebt gehad, meer volume hebt gegeten bij de warme maaltijd (niet meer kcal, maar meer grammen), als je minder of meer hebt gezweet die dag, of je net hebt geplast of niet... Tijd zegt daarover niks...
Je kan beter 's ochtends vroeg op de weegschaal gaan staan. Voor het eten, na het plassen. Dan ben je zo leeg mogelijk en dus zo consistent mogelijk in gewicht.
Dat doe ik ook, heb wel eens vergeleken en kan wel een kg schelen tussen ochtend en avond.
DeniseES schreef:EskeGirl schreef:Dat doe ik ook, heb wel eens vergeleken en kan wel een kg schelen tussen ochtend en avond.
Ik snap het van beide wel, maar in de ochtend - ondanks dat het consistent is - vind ik vals spelen, want de rest van de dag ben je zwaarder dan op je weegmoment(dus dan is het ook niet zo gek dat het een kilo scheelt EskeGirl
) Een kilo meer of minder maakt me niet zoveel uit, ik was niet van plan me te wegen nadat ik uitgebreid aan het lopend buffet heb staan bunkeren, maar elke woensdagavond nadat ik bij mijn paard ben geweest en voor ik onder de douche stap