Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:15

Kak, de milka Bubbly is echt verslavend lekker, en er zitten echt superveel cal in :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:20

Milka.... :') Ik koop het gewoon niet.
Ik ben vorige zomer in Hongarije geweest en daar hadden ze echt duizend soorten Milka die we hier niet hadden echt ik heb me helemaal uitgeleefd _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:22

Milka is zoo lekker!

Hier staat een chocoladecake in de oven... Heb hem gemaakt van rauwe cacao, kokosmeel, eieren, kokosolie, bakzout en wat honing. Door het beslag whey crispies, walnoten en chocoladepastilles. Hij is alleen wat vochtig en wil niet echt droger worden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:24

Bizzybijtje schreef:
Milka.... :') Ik koop het gewoon niet.
Ik ben vorige zomer in Hongarije geweest en daar hadden ze echt duizend soorten Milka die we hier niet hadden echt ik heb me helemaal uitgeleefd _O-

Haha. Mijn vriend heeft t voor me meegenomen. Zaterag had ik er zelf 1 meegenomen met mn vriendin, toen hebben we met zn 2en bijna in 1 keer de hele reep opgegeten, 250 gram = 1260 kc :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:27

Damnit :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 20:32

Ik kon t weerstaan bij de appie vandaag, ze kostten maar een euro :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 20:56

1700 calorieën vandaag :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:57

'Gelukkig' ben ik allergisch voor milka, scheelt weer. Alleen hebben ze bij de AH nu wel goddelijke 'chocolade meets karamel' die ik wel mag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:04

Bizzybijtje schreef:
Damnit :')

Gelukkig hebben we net quinoa met kip gegeten, dus ik mocht nog wel wat kc hebben :P :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:06

*mompelt iets over cognitieve dissonantie* O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:46

BAH BAH BAH nog nooit zo op mijn eten en sporten gelet.

Ben dus 0.5 kilo aangekomen. -O-

Voor mijn gevoel ging ik goed, maar baal hier stiekem toch wel van!

Verder zie ik gelukkig vooral goede berichten, wel regelmatig lees ik een cheatdagje!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:58

Cinderella schreef:
Hmm ik ga de banaanpannenkoek dan maar eens proberen zonder havermout.. ik las iets over kaneelsuiker eroverheen te doen, maar dan is het gezonde er toch vanaf?

Geen kaneelsuiker, alleen kaneel :j

Welkom Marjolein :D

Snollygoster, het is ook echt iets _O- weer wat geleerd :P

Milka <3 Chocoladecake :~

Heah Yasmine... dat is ronduit k*t zeg |o zeker als je er juist op let...

Ik ga nu lekker douchen en op de weegschaal staan, I'd better lost some weight... heb net verdorie mijn poffertjes en poedersuiker uit zitten tellen...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:00

Denise, in de avond op de weegschaal gaan staan is vrij zinloos...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:02

Altijd zelfde tijd op een weegschaal :) Denk als je dat altijd zelfde tijd in de avond doet het weinig verschil maakt?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:04

Jawel, dat maakt wel verschil. Als je net een glas drinken hebt gehad, meer volume hebt gegeten bij de warme maaltijd (niet meer kcal, maar meer grammen), als je minder of meer hebt gezweet die dag, of je net hebt geplast of niet... Tijd zegt daarover niks...
Je kan beter 's ochtends vroeg op de weegschaal gaan staan. Voor het eten, na het plassen. Dan ben je zo leeg mogelijk en dus zo consistent mogelijk in gewicht.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:05

secricible schreef:
Jawel, dat maakt wel verschil. Als je net een glas drinken hebt gehad, meer volume hebt gegeten bij de warme maaltijd (niet meer kcal, maar meer grammen), als je minder of meer hebt gezweet die dag, of je net hebt geplast of niet... Tijd zegt daarover niks...
Je kan beter 's ochtends vroeg op de weegschaal gaan staan. Voor het eten, na het plassen. Dan ben je zo leeg mogelijk en dus zo consistent mogelijk in gewicht.

Dat doe ik ook, heb wel eens vergeleken en kan wel een kg schelen tussen ochtend en avond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:27

Ik weeg inderdaad ook altijd 's ochtends na het plassen, als ik me weeg.

Ik ben overigens ook aangekomen terwijl ik heel streng calorieën tel en sport. Maar dat kan ook komen doordat ik vocht vasthoud toch, omdat mijn lichaam even moet wennen aan de nieuwe situatie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:28

Kayleigh_ schreef:
Ik weeg inderdaad ook altijd 's ochtends na het plassen, als ik me weeg.

Ik ben overigens ook aangekomen terwijl ik heel streng calorieën tel en sport. Maar dat kan ook komen doordat ik vocht vasthoud toch, omdat mijn lichaam even moet wennen aan de nieuwe situatie?

Spieren wegen ook he :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:29

Dat snap ik maar het lijkt me stug dat ik op een week tijd 1 kilo spiermassa ben aangekomen :D Ik train niet anders dan hiervoor, ik eet alleen minder...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-03-15 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:29

Ik moet zeggen dat ik het echt knap vind wat veel van jullie doen :j Ik ben zelf echt een lekkere eter en hou dat dus ook echt niet lange tijd vol.. Moet echt af en toe wat chocolade, chips en patat eten _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:33

Kayleigh_ schreef:
Dat snap ik maar het lijkt me stug dat ik op een week tijd 1 kilo spiermassa ben aangekomen :D Ik train niet anders dan hiervoor, ik eet alleen minder...

Dat is waar :D

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:52

EskeGirl schreef:
secricible schreef:

Dat doe ik ook, heb wel eens vergeleken en kan wel een kg schelen tussen ochtend en avond.

Ik snap het van beide wel, maar in de ochtend - ondanks dat het consistent is - vind ik vals spelen, want de rest van de dag ben je zwaarder dan op je weegmoment :P (dus dan is het ook niet zo gek dat het een kilo scheelt EskeGirl ;)) Een kilo meer of minder maakt me niet zoveel uit, ik was niet van plan me te wegen nadat ik uitgebreid aan het lopend buffet heb staan bunkeren, maar elke woensdagavond nadat ik bij mijn paard ben geweest en voor ik onder de douche stap :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:57

DeniseES schreef:
EskeGirl schreef:

Ik snap het van beide wel, maar in de ochtend - ondanks dat het consistent is - vind ik vals spelen, want de rest van de dag ben je zwaarder dan op je weegmoment :P (dus dan is het ook niet zo gek dat het een kilo scheelt EskeGirl ;)) Een kilo meer of minder maakt me niet zoveel uit, ik was niet van plan me te wegen nadat ik uitgebreid aan het lopend buffet heb staan bunkeren, maar elke woensdagavond nadat ik bij mijn paard ben geweest en voor ik onder de douche stap :j

Ja, maar je bent niet zwaarder omdat je meer vet vasthoudt. Als jij het gewicht van een emmer wil weten weeg je die toch ook als die leeg is? Beetje gekke vergelijking, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Je probeert nu het gewicht van een emmer te wegen door hen dagelijks op de Weegschaal te zetten met een willekeurige hoeveelheid inhoud..

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:53

Ik heb net voor het eerst die bananen pannenkoekjes gemaakt en ik vond ze erg lekker ! Alleen wel jammer dat het hele huis met bananen lucht hangt nu :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 09:17

Ik ga me zometeen even wegen, als ik de moed heb om uit bed te gaan :=

Edit: 66,5 kg yessss