[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:26

_Tara_ schreef:
Yasmine, als je een appel vies vindt, kun je dan niet beter een tussendoortje zoeken wat je wel lekker vindt?

Ik heb ook net m'n eten van gister ingevuld en kwam op 1500 kcal. Meer dan ik verwacht had eerlijk gezegd. Dus ik blijf 't nog wel even invullen.

Ik ben in het geheel geen fruit eter :o
We hebben alles, druiven, appels, bananen, mandarijntjes. Mijn pa die doet aan wortels en komkommers tussendoor. Maar vind ik allemaal niet lekker, dus nu wissel ik ze af :+ Moet toch aan wat vitamines komen.

Lumea

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:26

Ooh hoe heet die app? Dan download ik m ook!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:41

Dat harlopen met evy.. wat bedoelen ze met lopen en wandelen? Is lopen hard lopen of wat?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:42

Lopen is hardlopen :)

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:43

Net de My fitness pal gedownload. Mijn god wat een puzzel. Vulde even in wat ik vandaag van plan was te eten en nu zit ik al over mijn 1300 calorieën die de bedoeling waren. Nou vind ik het invullen wel aardig moeilijk, aangezien ik van bepaalde dingen echt geen idee heb hoeveel ik nou gegeten heb. Maar goed ik moet straks ook nog sporten. Ook maar meteen een stappenteller erbij gedownload, zodat ik ook weet hoeveel calorieën ik daarmee op een dag zou verbranden.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:27

_Yasmine_ schreef:
_Tara_ schreef:
Yasmine, als je een appel vies vindt, kun je dan niet beter een tussendoortje zoeken wat je wel lekker vindt?

Ik heb ook net m'n eten van gister ingevuld en kwam op 1500 kcal. Meer dan ik verwacht had eerlijk gezegd. Dus ik blijf 't nog wel even invullen.

Ik ben in het geheel geen fruit eter :o
We hebben alles, druiven, appels, bananen, mandarijntjes. Mijn pa die doet aan wortels en komkommers tussendoor. Maar vind ik allemaal niet lekker, dus nu wissel ik ze af :+ Moet toch aan wat vitamines komen.

En alles in de blender mikken en er een smoothie van maken?

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:28

jolmer20 schreef:
Pfff, heb ook myfitnesspall gedownload.
Heb zo weinig gegeten maar toch kom ik al een heel eind in t aantal calorien dat ik mag.. Niks voor mij eigenlijk, beperk mezelf al zoveel in het eten voor mijn gevoel

Wat heb je gegeten dan?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:42

Afbeelding

Lekker aan de wandel! Ik ben nu halverwege denk ik :)

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:14

Lins_Vetra schreef:
jolmer20 schreef:
Pfff, heb ook myfitnesspall gedownload.
Heb zo weinig gegeten maar toch kom ik al een heel eind in t aantal calorien dat ik mag.. Niks voor mij eigenlijk, beperk mezelf al zoveel in het eten voor mijn gevoel

Wat heb je gegeten dan?

Vanmorgen een appel en 3 crackers met smeerkaas 15+
Tussendoor eierkoek
'S middags 1 cracker met smeerkaas 15+ En 2 bruine boterhammen met pindakaas.

Heb mijn avondeten er ookal bij gerekend en dat was ookal 500 calorieën. Vandaar dat ik zo weinig over had haha.

Net in totaal ongeveer een uur gewandeld. Heerlijk weer :)

Ziet er lekker uit Sharon!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:20

Ik ben ook ong 3kwartier met de hond weggeweest :)

Afbeelding

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:42

Ik heb 4,4 km gelopen :)

Vanavond nog 5 km fietsen.

Ik houd t allemaal bij in Runkeeper, super handig!

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:49

Naomi_Haffie schreef:
Dat harlopen met evy.. wat bedoelen ze met lopen en wandelen? Is lopen hard lopen of wat?

hahahaha ik had dat vorig jaar zomer ook..
Toen zei ze "Zo we gaan nu beginnen met lopen.. kom op!!!, jaaa nog eventjes!!.. 3,2,1 en ga maar weer wandelen"..
Oh oliebol.. ik was al aan het wandelen.
Leuk die taalverwarring :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:53

Zo, ik pak m'n druifjes erbij :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:59

Die wrap was echt heerlijk! Heb net nog wat losse komkommer in hummus gedipt. Ook een klein stukje kaas gegeten.

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:01

Ik ga straks ook even hardlopen, de eerste keer sinds (te) lange tijd, maar je moet toch ergens beginnen!
Waar ik nog wel een vraagje over had: wat is nou een makkelijk, gezond en vooral vullend ontbijt?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:02

liekec schreef:
Die wrap was echt heerlijk! Heb net nog wat losse komkommer in hummus gedipt. Ook een klein stukje kaas gegeten.

Wat voor wrap heb je gemaakt? :)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:36

Lins_Vetra schreef:
CecileDV schreef:
Denk dat het vanavond iets van een prutje met gehakt of ham, courgette, kaas, paprika en ui ofzo wordt. Omnomnom :9
?

Zulke prutjes heb ik ook altijd. Heerlijk :D Ham kun je misschien beter vervangen door kipfilet?

Jup, zeker waar. Dit is zo'n recept dat ik van thuis uit meegekregen heb en eigenlijk altijd op deze manier eet, dus had er nog niet eens aan gedacht om er eens kip in te doen.

Wil vanavond ook de koolhydraatarme kaasbroodjes van koolhydraatarmrecept.nl maken, had vandaag 'salade' mee naar school maar dat was m voor mij toch niet helemaal. Nu was 'ie ook wel karig hoor, maar voelde me net een konijn. Ik vind gewoon 'sla' ook niet zo lekker, dus moet 't volgende week nog eens proberen zonder sla, maar met andere groente :)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:56

Lins_Vetra schreef:
Misschien is wandelend ook goed voor de afwisseling?

Wandelen zet geen zoden aan de dijk.
Heb jarenlang dagelijks gerend doch de titanium onderdelen en twee rotte knieen vinden dat niet leuk meer.

Afwisseling genoeg zonder versnellingen in de bergen :D
Moet regelmatig uit het zadel en ook afstappen.

Afbeelding

;)

Ook heb ik zes paarden aan huis welke ik alleen verzorg. Het 'werk' mag niet echt naam hebben, maar is ook niet niets. Genoeg voor andere spiergroepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:25

Ik heb hier een giga slecht weekend gehad en de trend vandaag overdag ook lekker doorgezet. Heb nu net alleen wat groente als avondeten gegeten (was nog steeds misselijk van de rest van mijn gevreet) en morgen gewoon weer even echt streng zijn voor mezelf. Wil het toch echt kwijt voor de zomer, dan moet ik er nu wel haast achter gaan zetten :=

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:36

Mag ik hier ook meepraten?
Ik probeer regelmatig te starten met 30 dagen challenges, maar kom nooit verder dan ongeveer 5 dagen.. Ik hoop dat ik hier wat motivatie kan krijgen!

Heb de openingspost gelezen en heb gelijk de appjes gedownload!
Mijn doel is om ongeveer 5 kilo af te vallen maar het grootste doel is dat ik mezelf lekkerder voel in mn bikini! :)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:56

Stoute Emma! ~~}>

Prutje is inderdaad ook heel lekker met kip, heb er vandaag gerookte kipfilet in gedaan :) Dus supersimpel, snel en lekker: courgetteblokjes en paprikablokjes even bakken/smoren, kipfilet en kruidenroomkaas er bij en net voor het opdienen er wat geraspte kaas over. Niet zo heel gezond qua vet, maar als je koolhydraatarm wilt eten, zit je geloof ik aardig goed :)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:38

Pff ik ben wel jaloers op die wandelingen die jullie maken. Genoeg honden hier thuis om mee te nemen, maar het is elke keer al donker voor ik zo ver ben :( Yay fulltime baan... lol. In t donker lopen vind ik niks aan.

Dat prutje van Cecile klinkt wel lekker! Ga ik ook eens doen.

Pff ik begon vanavond zo goed... Helemaal sla, mozzarella, champignons, rundvlees, tomaatjes en provencaalse kruiden gehaald om een lekkere salade te maken. Kom ik er thuis achter dat Rundvlees Pouler niet zo lekker is als je het bakt :') Dus maar vervangen voor wat plakjes kipfilet.
Uiteindelijk heel lekkere salade van gemaakt met alleen beetje olijfolie en die provencaalse kruiden dus. Zat ik na die tijd niet vol en heb ik dus nog een plakje cake met vlaaivulling genomen. En als kers op de taart zit ik nu aan een blikje energy 8)7

Ben hier echt niet goed in.

DjobliLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:42

Pffff.... Hebben mensen hier ook tips tegen eten uit verveling ? :=

Het ging vandaag zo goed, tot ik na het voeren van de paarden achter mijn laptop kroop en ik me ontzettend verveelde. Toen heb ik weer van alles naar binnen gewerkt. En nu heb ik dus alweer ontzettende spijt dat ik 't heb gedaan ....

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:45

Tips tegen eten uit verveling kan ik ook gebruiken!
Ik verveel me op school nogal snel, ga dan zo snel naar de kantine om wat lekkers te kopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:51

DjobliLover schreef:
Pffff.... Hebben mensen hier ook tips tegen eten uit verveling ? :=

Het ging vandaag zo goed, tot ik na het voeren van de paarden achter mijn laptop kroop en ik me ontzettend verveelde. Toen heb ik weer van alles naar binnen gewerkt. En nu heb ik dus alweer ontzettende spijt dat ik 't heb gedaan ....

Als ik het toch eens wist.. Heb om 6 uur netjes een bord pasta gegeten, niet super gezond maar ook lang niet slecht. Zit ik nu, een uur later, met een blikje red bull en een zak kroepoek omdat ik een serie aan het kijken ben en me verveel :=