Gianti beterschap met je pijntjes! Loop je al bij een fysio? T klinkt niet heel goed namelijk!
Renee heel veel sterkte alvast voor vanavond
Elmira, klinkt als een soort circuit training! Alleen dan heel modern haha
Leuk! RoodZonnetje, heel veel succes, mijn ervaring leert dat je op vakantie gewoon maar beter niks kunt 'willen' doen.
Ik weet niet hoe warm het momenteel is op je vakantiebestemming maar je zou je hardloopschoenen mee kunnen nemen! En lekker zwemmen natuurlijk! Gisteravond benen en billen getraind met als afsluiter springtouwen als cardio, vanochtend core training en nog een kwartier hardlopen, ik ben weer moe
Gebruiken jullie supplementen? Ik heb een tijd aan de whey gezeten maar voel me hier toch niet goed bij, wil liever zo min mogelijk dierlijke dingen eten/drinken en kan überhaupt niet goed tegen koemelk. Heb net een shake van amandelmelk met rijst proteine gedronken maar 't mixt niet heel prachtig
En daar heb ik dus zo'n grote ton van besteld (2270 gram, 81 shakes) van €34,90. Mocht iemand deze wel lekker vinden dan kan je 'm voor 25 euro (of €28,- incl. verzenden) van me overkopen. Er zijn maar twee shakes uit genomen. Stuur me dan even een PB, wel op tijd want vanaf 30 januari zit ik dus in Spanje en kan ik hem niet meer verzenden
Ik ben verder zeer tevreden! Maar als je het nog nooit hebt gehad dan raad ik je aan om dat pakket van 12 smaken te nemen, kan je kijken welke smaak je het meest bevalt
kon me daar echt op verheugen