Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:57

Foundation:
- Beautyblender is hemels, het lijkt veel geld voor een spons maar hij is het 100% waard! Als je je foundation zo dekkend mogelijk wil maken kan ik de Sigma F80 aanraden!
Blush:
- Ik ben momenteel echt fan van de Mac 168! Zowel voor blush als contouren doet ie z'n werk erg goed. Ik gebruik 'm ook als ik wil highlighten. :) De Real Techniques Blush Brush is vooral fijn voor de wat gepigmenteerdere blushes: de kwast brengt deze wat subtieler aan!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:11

Ik ben vooral heel blij wat foundation met mijn acne littekens doet :) ziet er zoveel rustiger uit. En verder mascara ook altijd om mijn blonde wimpers wat meer te accentueren, dan spreken je ogen toch wat meer :)! Met de juiste make up zie je er nou eenmaal vaak beter uit.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:12

Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen, alleen het begin is wat lichter en op zich vind ik dat geen probleem... maar op foto's lijkt het vaak of ik daar geen haar heb en dus mijn wenkbrauwen ver uit elkaar staan _O- ik doe wel altijd wenkbrauwgel in mijn wenkbrauwen zodat de haartjes mooi omhoog geborsteld zijn. En ik teken dus heel soms het begin bij en het einde van mijn wenkbrauw ietsje strakker.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:13

Ik vind m'n wenkbrauwen al sinds een eeuwigheid zo lelijk. Zo donker. Zo aanwezig. Kan er niks mee.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:14

Ik hou van donkere wenkbrauwen, mits niet overdreven <3

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:15

En verven roosch? Ik verf ze donkerder wellicht dat lichter verven ook lukt? Refectocil heb ik goede ervaringen mee

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:16

Mijn wenkbrauwen zijn juist helemaal net aanwezig.. vooral de uiteinden niet, maar gezien daar toch amper haar ligt en ik de vorm niet mooi vond scheer ik dat tegenwoordig weg (klinkt heel vreemd maar zag t bij iemand op youtube en toen dacht ik omg dat is echt geniaal) en teken ik ze bij. Mn orginele liggen heel dicht op mn ogen waardoor mn ogen ook veel minder uitkomen, en nu teken ik ze wat langer, waardoor ik zowaar een wenkbrauwbot voor highlighter over hou :)) En sinds ik dat doe krijg ik echt super veel complimentjes voor mn werkbrauwen dus ik vind het wel prima zo :D Nadeel is alleen dat ik niet zonder dat uit huis kan want dan mis ik dus het uiteinde lol :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:17

Mijn haar groeit zo snel dat ik bang ben dat als ik ze verf, ze binnen een week uitgegroeid zijn. :+
Met alle gevolgen van dien.

Bijtekenen hou ik helemaal niet van. Vind dat echt lelijk.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:22

Ik niet. Hangt er vanaf hoe je het doet. Zo erg valt het bij mij naar mijn idee niet op want mn collega ging gister nog op 20cm afstand van mn hoofd staan om te kijken waar mn eigen wenkbrauw nou eigenlijk eindigde :))
En als ik ik het niet doe heb ik amper wenkbrauw wat er niet uit ziet gezien ik donker haar heb en daarom lijk ik net een alien als ik ze niet doe _O-

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:25

Ik vind mijn wenkbrauwen wel best oké. Alleen heb ik zowel links als rechts op precies dezelfde plek een "gaatje" in m'n wenkbrauwen. Irl valt dat wel mee, maar op foto zie je het heel duidelijk (ik althans). Als ik me opmaak (wat niet elke dag is), zijn m'n wenkbrauwen het eerste wat ik doe. En dat neemt echt ruim 5 minuten in beslag vooraleer ik er helemaal tevreden mee ben _O-

Roosch Sommige mensen kunnen ook gewoon niet bijtekenen, veel te overdreven. Dat vind ik ook lelijk. Maar subtiel vind ik het mooi. En bij sommige mensen, zoals personen met heel blonde wenkbrauwen, vind ik het eigenlijk een must :o Ik gebruik trouwens poeder, potlood heb ik nog geen goede kleur voor gevonden. Poeder vind ik ook subtieler.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:27

Haha zie nu ook jou wenkbrauwen roosch, dan zou ik ook niet van bijtekenen houden :))
Ben benieuwd hoe je erover zou denken als je mijn wenkbrauwen zou hebben :+

Omg over lelijke wenkbrauwen gesproken.. zag laatst foto's van de wenkbrauwen van de vriendin van een oud huisgenoot.. omg :') ze had blokjes van voren en dan een streep eraan.. echt heel ernstig *gaat foto zoeken*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:28

Ik weet nooit wat ik met die dingen moet. Vreselijk. :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:29

Mag ik ze hebben? Ik droom van zulke wenkbrauwen :')

Foto gevonden :'D Even uitgeknipt want ik vind het banketstaaf XD
Afbeelding

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:32

:wow: _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:32

Oei die zijn inderdaad vervelend zo te zien.

Mijn oerwoud:
Afbeelding

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:35

Ja ik vraag me echt af wat er in haar hoofd omgaat om je wenkbrauwen zo te maken :')

Geef mij jou oerwoud _O-
Zal eens kijken of ik een foto kan vinden van mijn orignele brows :+

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:36

xNavatu schreef:
Mag ik ze hebben? Ik droom van zulke wenkbrauwen :')

Foto gevonden :'D Even uitgeknipt want ik vind het banketstaaf XD
[ Afbeelding ]

NNIIEEETTTT,!! :wow: :wow:

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:37

_O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:38

Jaweeeel _O- Echt heel erg _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:51

Bwahaha dat filmpje _O-

Oke ik kan niet echt een foto vinden waar ik nog helemaal niks met mn wenkbrauw deed maar deze komt close
(oke wel totaal andere foto want daar was ik nog elke dag hard aan het sporten dus had ik een normaal lijf en dus ook geen plofkop lolol, maar het gaat om de brows. Ik ben links trouwens voor degene die dat nog niet snapten xD )
Afbeelding

En nu is het zo (qua vorm dan.. zit beetje veel contrast in die foto omdat het heel donker was dus t lijkt net een donkere streep zo :'D )
Afbeelding

Even kijken of ik nog een normalere heb van de kleur ook _O-
Found. Deze kleur komt beter in de buurt, alleen is de kleur die ik nu gebruik ietsjepietsje donkerder (:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 13-10-14 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:57

No way.. Niemand die zegt dat t niet zo charmant is? :=
Ik heb juist rare zwarte wenkbrauwen terwijl ik blond haar heb, dus nu teken ik ze met bruin bij en lijken ze wat lichter. Heb ook een groot gat in 1 wenkbrauw door de waterpokken dus dat is ook geen porum.
Ik ben nog aan t bedenken of ik een makeup loze foto wil plaatsen..

Prachtig bijgetekend Nadine!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:59

Vind je wenkies qua vorm heel mooi op foto 2 Nadine!

Die wenkbrauwen van dat meisje zijn wel héél erg :=

Dit zijn mijn wenkies met alleen wenkbrauwgel trouwens :)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 13-10-14 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:59

Roosch, ik denk dat bijtekenen juist wel mooi kan zijn bij jou! Kijk maar naar de foto's van linoleum, kana en anthea bijvoorbeeld, die hebben ook best donkere wenkbrauwen maar zo zijn ze net iets strakker. Als je de juiste kleur neemt worden ze helemaal niet donkerder, maar kan je de vorm er wel een beetje mee manipuleren. Laat ze anders bij MAC of benefit eens bijtekenen, ik denk echt dat het mooi zou zijn.:D En nu is er trouwens ook helemaal niks mis met je wenkbrauwen, wou dat ik zulken had! :)

Whahaha Navatu die foto. :') En supermooi strak je wenkbrauw zo!

Ik heb altijd een beetjes fases dat het wel en niet lukt. Heb nu altijd ruzie met die binnenhoeken waar je van de omhoogstaande haartjes hebt, vind die overloop naar de rest van m'n wenkbrauwen vaak niet goed lukken met bijtekenen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:00

Volgensmij heeft ze ze inmiddels normaler.. of ik heb al heel lang geen foto meer gezien, kan ook. Heb ze iig al een tijdje niet meer langs zien komen :P Maar sowieso heb ik er heel wat foto's mee gezien.. serieus als ik ooit zo rond loop zou ik echt boos worden op mn vriendinnen als ze niks zouden zeggen, lol.

Thankss! Ben er zelf op t moment ook wel happy mee. Echt een uitvinding voor me geweest :'D

Damn drunksheep is bij jou alles perf ofzo :') Je lippen ook al..
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 13-10-14 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:01

Ben het wel met Loose eens trouwens, Roos :j ik denk dat zelfs alleen wat wenkbrauwgel om ze in een mooie vorm te borstelen en houden al een hoop uitmaakt!