- Beautyblender is hemels, het lijkt veel geld voor een spons maar hij is het 100% waard! Als je je foundation zo dekkend mogelijk wil maken kan ik de Sigma F80 aanraden!
Blush:
- Ik ben momenteel echt fan van de Mac 168! Zowel voor blush als contouren doet ie z'n werk erg goed. Ik gebruik 'm ook als ik wil highlighten.
De Real Techniques Blush Brush is vooral fijn voor de wat gepigmenteerdere blushes: de kwast brengt deze wat subtieler aan!
ik doe wel altijd wenkbrauwgel in mijn wenkbrauwen zodat de haartjes mooi omhoog geborsteld zijn. En ik teken dus heel soms het begin bij en het einde van mijn wenkbrauw ietsje strakker.
En sinds ik dat doe krijg ik echt super veel complimentjes voor mn werkbrauwen dus ik vind het wel prima zo
Nadeel is alleen dat ik niet zonder dat uit huis kan want dan mis ik dus het uiteinde lol 
Ik gebruik trouwens poeder, potlood heb ik nog geen goede kleur voor gevonden. Poeder vind ik ook subtieler.
ze had blokjes van voren en dan een streep eraan.. echt heel ernstig *gaat foto zoeken*

Maar sowieso heb ik er heel wat foto's mee gezien.. serieus als ik ooit zo rond loop zou ik echt boos worden op mn vriendinnen als ze niks zouden zeggen, lol.
ik denk dat zelfs alleen wat wenkbrauwgel om ze in een mooie vorm te borstelen en houden al een hoop uitmaakt!