Balen zeg, m'n vriendin heeft gisteravond afgezegd ndus geen combat voor mij gisteravond..............Nu wordt het waarschijnlijk volgende week pas
Orthos
Geplaatst: 14-07-15 15:14
Ik ben ook sinds vrijdag ingeschreven bij een nieuwe sportschool. Vrijdag meteen de Gritt meegedaan, zaterdag bodypump en buikspier kwartier, maandag weer bodypump en buikspierkwartier en vandaag BBB, billen, buik en benen. Super leuke mensen, dus ben superfanatiek !
MyLittleLove
Geplaatst: 14-07-15 16:50
Allienda, balen zeg! Kom je donderdag bij ons meedoen? Of morgen?
Goed bezig Orthos!
Zo vandaag benen getraind en vanavond bodyjam
Allienda
Geplaatst: 15-07-15 07:13
MyLittleLove schreef:
Allienda, balen zeg! Kom je donderdag bij ons meedoen? Of morgen?
Goed bezig Orthos!
Zo vandaag benen getraind en vanavond bodyjam
Waar is bij ons? als je het regelt krijgt met de sportschool (proefles oid) will ik er miss wel over nadenken mits niet te ver is vanuit Brunssum Maar ik zie dat je in Noord-Limburg zit, das denk ik een beetje ver. Dat red ik wss niet qua tijd ivm de paardjes.
Ik ga vandaag denk ik lekker cardio Training doen niet zo leuk als combat, Maar dat komt hopelijk heeeeeeel erg snel weer
Hahaha Kim Dat wil ik nog steeds hoor! Maar ik heb het zooo druk de laatste tijd Vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Belgie om animatiewerk op een camping te gaan doen! Ik kom 1 augustus terug, en het weekend daarna heb ik al meteen de GRIT module, en 2 weken daarna intro van mijn opleiding, en dan komt ONE er alweer aan
Ik ga meedoen met die wedstrijd voor instructeurs! Niet dat ik mezelf de beste van de beste vind, maar ook weer niet de slechtste, dus ik ga sowieso een poging wagen en wie weet!!
Zelf ben ik Body Balance intructrice (heb ook de AIM en AIM2 gedaan) Ik ben mijn opleiding begonnen bij de 53. Ook ben ik manager bij een sportschool.
De andere LesMills programma's doe ik niet.
Wij hebben op de sportschool BodyPump BodyVive BodyBalance RPM CXWorkx En natuurlijk free style lessen
Het is bij ons in de zomer ook altijd erg stil.Meestal gooien wij er een actie tegen aan voor de mensen die thuis blijven. Nu bijvoorbeeld 60 dagen voor €60, zonder verplichtingen
Kinke
Geplaatst: 16-07-15 10:32
_KiMbErLeY_ schreef:
Stiekem hoop ik gewoon dat ik alles win en dat ik bij one, stockholm en uiteindelijk op de dvd in nieuw zeeland mag komen...
Ik had de AIM 1 van J.an R.oggeveen en ?? En de AIM 2 van R.emi B.rouns en ??? Ik weet het niet meer...
Ik weet igg wel dat bij de AIM 2 GEEN Balance Trainers aanwezig waren en dat vond ik echt heel erg jammer! Je wordt dan beoordeeld door iemand die niet zelf die lessen geeft.
Het was volgens mij ook de eerste AIM 2 die in NL gedaan werd. Wij hadden een groep Balance, Pump en RPM instructeurs. De RPM-ers zijn apart genomen en wij hebben het samen met de Pumpers gedaan.
Ik hoop dat ze intussen wel een en ander veranderd hebben
AIM 1 J.an R.oggeveen en R.einier P.itt AIM 2 R.emi en P.atrick
Er worden nu geen AIM meer gegeven in NL Er wordt wel nog zoiets gedaan maar niet meer via LM
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 16-07-15 14:22
Dan zal de deelname wel tegen gevallen zijn denk ik!
Bij onze aim 1 waren er een stuk of 25 en bij de aim 2 iets van 20 dus best wel grote groep!
Wel jammer dat er geen balance trainers waren, maar de 1 is natuurlijk programma specifiek en aim 2 meer algemener, de trainers weten natuurlijk wel wat je moet kunnen!
Dat is zeker waar Maar ik vind vooral bij de Balance dat het gevoel wat je overbrengt in de les heel erg anders is als in de andere lessen.
Wij hadden op zich ook geen kleine groepen. Vond het wel erg leuk en leerzaam om te doen
Kinke
Geplaatst: 16-07-15 17:20
_KiMbErLeY_ schreef:
Haha Marina duim je ook mee?? Binnenkort maar ff mn video opnemen
Tuurlijk! You go girl!!!!! Wat vind je van de nieuwe Bodyjam? Ik vind vooral het eerste deel saai, zoveel herhaling. Tweede is ook veel herhalen maar die vind ik leuker
Ik heb m nog maar 1 x op kwartaal gedaan, vond er niet veel aan vroegen ze... en vonden jullie m leuk.... dus ik zo.... NEE En dat hoorde ze haha, naja een eerlijk antwoord toch
Omdattie zo saai is ga ik m ook nog niet leren 5 aug hoef ik m pas weer voor t eerst te geven