Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vumana89 schreef:Bikkeltjes jullie!
Wat word jouw volgende? Tweede navel
xemmaxx schreef:lor1_1984 schreef:Ik ben ze zelf nog niet met metalen bolletje tegen gekomen, wel met acryl bolletje die op acryl piercingballetjes lijken:
http://www.crazy-factory.com/product_li ... at_id=583#
waar bedoel je dan ? ik bedoel aan de achterkant dus zoiets [ Afbeelding ]
Vumana89 schreef:Klopt. Maar in haar vraagstellingpost geeft ze aan dat haar ouders het okee vinden. Dan neem ik aan dat er 1 van de ouders meegaat.
Als ze bij mijn shop komen dan is dat een harde eis, maar ik check iedereen's id bewijs.
Indien het slachtoffer jonger is dan 16, komt er een kopie van de ouder bij.
Wij zijn als shop erg streng. Maar we hebben ooit een keer flink gedonder gehad; geen id, geen piercing.
Klis schreef:Spiekte net even bij Crazy Factory, na dat hier op bijna elke pagina voorbij te zien komen, kan nu al niet wachten tot ik allemaal mooie piercings kan inslaanDing zit er net 3 dagen in
(No worries, ik ga braaf wachten tot het goed geheeld is hoor)
Silkaay schreef:Kan iemand me helpen?
Ik ben op zoek naar goedkope en betrouwbare sites die stretches verkopen van 5mm. (tunnel, plug, spiraal, ...)
Had al wat gezocht in het topic en via internet, maar wie weet weten jullie nog meer, of heb ik er over het hoofd gezien
Sylbana schreef:Silkaay schreef:Kan iemand me helpen?
Ik ben op zoek naar goedkope en betrouwbare sites die stretches verkopen van 5mm. (tunnel, plug, spiraal, ...)
Had al wat gezocht in het topic en via internet, maar wie weet weten jullie nog meer, of heb ik er over het hoofd gezien
Piercingparadise, large, attitudehollandvolgens mij hebben ze allemaal plugs!