Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:34

Ik heb een streepje onder elke borst. Maar dit valt precies in de vouw van mijn buik en borst dus als ik sta zie je het niet :)

Welke termijn je geopereerd kunt worden zul je Met de kliniek moeten overleggen. Ik moest eigenlijk bijna 4 maanden wachten, maar ivm ren uitvaller kon ik sneller terecht.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:40

snuffie123 schreef:
Ik kom even binnenvallen.
Ik heb zelf cup aa en dat past helemaal niet bij de rest van mijn lichaam.
Ik wil ook graag een borstvergroting. Ik denk er al jaren overna, maar twijfel nog een klein beetje. Je ziet vaak van die verhalen dat het helemaal mis is gegaan of dat het begint te lekken ofzo... en veel mensen praten er zo negatief over.

Ik had wat gevonden over lipofilling en dat je daarmee ook een borstvergroting kon krijgen. Dat leek me ideaal, weinig risico's, geen litteken en het heeft toch nog wel iets natuurlijks omdat het allemaal lichaamseigen is. Maar het nadeel is dat je maar maximaal 1 compatibel groter kan en dat dat ook niet gegarandeerd is. Daarnaast moet je dus vet hebben en laat ik dat nou net helemaal niet hebben. :')

Dus ik wil denk ik toch voor de "gewone" borstvergroting gaan.
Mag ik vragen waar bij jullie de littekens zitten en of je die nog goed ziet zitten? Of zie je die bijna niet meer?
En misschien een beetje een gekke vraag, maar voelt het anders met die protheses of voelt het heel natuurlijk aan?

Hoelang duurde het bij jullie voordat je werd geopereerd? Het zou namelijk helemaal geweldig zijn als ik dit jaar in juli met mooie "nieuwe" borsten aan het zwembad kan zitten op vakantie.

Ik denk dat ik dus nu echt de knoop wil doorhakken, maar ik vind het echt heel spannend!

Welkom!
Wat ik zelf nadeel vond van lipofilling is dat maar heel klein beetje echt blijft zitten :(

Ik heb mijn litteken onder in de borstplooi ook! Is erg mooi geworden. Maar dit ligt wel aan je huid, of littekens blijven opvallen of niet. Heb je nu als snel dat ze zichtbaarder blijven dan zal dat ook waarschijnlijk gebeuren en ligt ook aan je chirurg hoe klein ze zijn :)

Als je in mijn tiet knijpt voel je niet dat ze nep zijn :P

Wachttijd ligt ook aan de chirurg en kliniek waar je wil :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:11

Hier ook de littekens onder de borst, twee kleine streepjes van hooguit 3 cm lang. Je ziet ze niet als ik gewoon sta. Alleen als ik een borst optil en er de aandacht op vestig.

Of ze echt voelen of nep, ik vind dat lastig om te oordelen. Mijn eigen borsten voelden heel zacht aan en kon ik zo platdrukken etc. Maar er zat dan ook niet zoveel :7 Nu is het goed gevuld en ik vind dat je dat voelt. Ik kan er in knijpen en duwen en alles, maar je voelt dat de borst gevuld is. Lastig om uit te leggen :o Mijn vriend zegt dat hij het verschil qua structuur niet voelt.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:46

Oke dat is fijn om te horen! Het herstel van mijn huid is iedere keer weer anders dus dat wordt dan even afwachten.

Fijn dat ze wel echt aanvoelen haha

@Gianti: Dat is inderdaad jammer, ik had dan dus inderdaad maximaal naar cup a gekund.

Het enige wat me een beetje tegenhoud zijn de gezondheidsrisico's.

Welke kliniek hebben jullie goede ervaringen mee?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:54

snuffie123 schreef:
Oke dat is fijn om te horen! Het herstel van mijn huid is iedere keer weer anders dus dat wordt dan even afwachten.

Fijn dat ze wel echt aanvoelen haha

@Gianti: Dat is inderdaad jammer, ik had dan dus inderdaad maximaal naar cup a gekund.

Het enige wat me een beetje tegenhoud zijn de gezondheidsrisico's.

Welke kliniek hebben jullie goede ervaringen mee?

op borstenforum kan je veel ervaringen lezen :) maar ook foto's zien en ook van de littekens, wel even goed opletten hoelang iemand pas 'post op' is, want er is natuurlijk enorm verschil tussen 1 week ouden littekens een half jaar/jaar oud :P

Nl heeft meerdere goede chirurgen (belgie zeker ook), het is beetje zoeken welk werk je aanspreekt, met welke arts je klikt en wat je natuurlijk wil.
Ik ben zelf bij dr Nio in OLVG ziekenhuis geweest, (mocht omdat ik hoger risico patient was alleen in een ziekenhuis geopereerd worden) en Nio had heel erg mijn voorkeur hihi. Heel goed bevallen! hoor ook veel goeds over frans van straten in kliniek Heyendael, maar ook over dr Koeijers, dr selms, dr Hupkens en vergeet er zo nog een paar :P

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:03

begin me vandaag alweer veel meer mens te voelen!
nog wel last en blauwe plekken maar hoort er even bij !

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 17:56

Hoi bokkers! Ik heb dinsdag een borstvergroting gehad, op de spier. Ik vroeg me af na hoe lang jullie weer konden hooi voeren? En longeren?

Ben overigens geopereerd in Velthuis kliniek, nog nooit zo'n fijne operatie gehad! Ze hebben écht fijne narcose en medicatie. :)

Hier op de spier omdat eronder niet zou passen. Rond en anatomisch zou beiden een goede optie zijn dus ik moest kiezen. Heb voor anatomisch gekozen.
Laatst bijgewerkt door Geryon op 07-04-17 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 17:58

Geryon schreef:
Hoi bokkers! Ik heb dinsdag een borstvergroting gehad, op de spier. Ik vroeg me af na hoe lang jullie weer konden hooi voeren? En longeren?

Welcome to the other side *\o/* waar ben je geweest

Per chirurg verschilt het, maar algemeen genomen 6 weken lang niet boven je hoofd en niet zwaarder dan 2 kg tillen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 18:03

Meldt zich ook! 20 april consult ingepland staan bij Velthoven ook :j Na 2 kids is er eigenlijk weinig meer over van wat het was.
En ik ben geen smalletje, met mijn 182 en kilo of 78. Rest van mijn lijf is weer redelijk in proportie sinds de laatste zwangerschap (uk nu 8 maanden), ook over buik niet veel te klagen. Maar die boobs... om te janken!
Dus klaar met janken dan maar, afspraak gemaakt en dan gaan we passen. Kijk er nu al naar uit!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 18:06

Berichtje had ik al aangepast haha. Heb overigens 445cc erin (extra tall, projectiie medium). In combinatie met mijn lichaam was dit het minimale aantal cc wat ze erin wilde zetten (anders te weinig resultaat), en ook meteen het maximale wat zou passen :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 18:47

Gefeliciteerd met je boobs ;)

Ik heb 360 cc rond voor de spier.
Ik mocht na 6 weken pas weer m'n armen omhoog doen. Tot die tijd moest ik m'n bovenarm eigenlijk tegen m'n lijf houden.
Na een week of 3 ging het wel weer goed en voelde ik me weer fit. Maar Ik heb me wel aan de 6 weken gehouden.

Welk advies heb je van je pc gekregen?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 14:44

Er zijn hier vast een aantal met heel jonge kinderen die ook een borstvergroting hebben gedaan.. hoe doen jullie dat dan met de kinderen aangezien je niet mag tillen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 15:34

Mijn jongste was net geen 3. Hij lag al in een peuterbed en kon daar dus zelf uit. Kon ook zelf op en af zijn kinderstoel etc. Eerder had het niet gekund

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 18:07

Bevestigd dus wel een beetje wat ik al dacht. Geen doen met heel jonge kinderen. Dat wordt voor mij dan nog een x aantal jaren wachten dus. Tenzij ik opeens fantastische borsten heb na een eventueel volgende zwangerschap :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:39

Zou het sowieso niet doen voordat je bent uitgezwangerd. Dam veranderen je borsten tenslotte ook weer

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:52

Dochterlief hier was bijna 5 toen ik het heb gedaan. Ging goed.

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:24

Ik kan de welnesskliniek in Genk ( België) aanraden super kliniek en ik vind chirurg dokter Verdonck top .
ook consult en vooraf de controles en nacontroles of als je vragen hebt alles bij elkaar dikke duim omhoog!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:43

xWhitneyx schreef:
Ik kan de welnesskliniek in Genk ( België) aanraden super kliniek en ik vind chirurg dokter Verdonck top .
ook consult en vooraf de controles en nacontroles of als je vragen hebt alles bij elkaar dikke duim omhoog!

Zeer zeker een goede kliniek en goede chirurg :j

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:55

xWhitneyx schreef:

Wat interessant om te lezen dat die in Genk goed aangeschreven staat.
Ikzelf wil ook ooit een borstvergroting laten doen (even het financiële aspect op orde krijgen).
En Genk is toevallig niet zo ver van bij mij af (niet dat ik niet verder wil rijden).

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 14:13

_Alarm_wlkp schreef:
xWhitneyx schreef:

Wat interessant om te lezen dat die in Genk goed aangeschreven staat.
Ikzelf wil ook ooit een borstvergroting laten doen (even het financiële aspect op orde krijgen).
En Genk is toevallig niet zo ver van bij mij af (niet dat ik niet verder wil rijden).

Ja ik ben daar nu 2 jaar geleden geopereerd en zo ontzettend schoon daar, aardige verpleging etc Nee super service.
Vorig jaar werd ik even ongerust omdat ik veel sporten had ik m'n eigen vet zga opverbrand waardoor ik de implantaat voelde zitten.
Dokter Verdonck kon me prima geruststellen en uitleggen hoe en wat.
Ik heb ronde protheses 330cc achter de spier.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:17

Ook hier een tevreden "klant" van dr. Verdonck in Genk *\o/* Hij heeft ook een eigen kliniek, Belgian Breast Clinic.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:25

Ik heb de borstvergroting wel laten doen toen ik nog kleine kinderen had. De jongste ws net een jaar, geen probleem geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:43

Pinda_Dipje schreef:
Iemand al ervaring met het geven van borstvoeding na de operatie? :o

Ja ik. Drie jaar en 4 maanden lang. Was in het begin wel even flink doorzetten en regeldagen betekenden borstontstekingen.
Van cup E met implantaten naar cup H. Was niet leuk meer, zo groot en zwaar.

Ik heb mijn borstimplantaten deze week eruit laten halen.
Ik was er helemaal klaar mee.
Het gekke is, zelfs nadat ze nu al vaker gewassen zijn met niet-oliehoudende zeep blijven ze toch iets glads afgeven op je huid van je handen wanneer je ze vastpakt. Dat gladde laagje wat ze afgeven kun je wel weer met zeep van je handen af wassen.
Ik vraag me af hoeveel van dat gladde spul eruit of er af gezweet is in mijn lichaam en in de borstvoeding die ik heb gegeven.
Er is ook een vouw in gevormd terwijl ze in mijn borsten zaten, op die vouw zijn duidelijk gladde slijtplekken te zien op de envelop. Die moleculen zitten dus ook ergens in mijn lijf. Niet zo blij mee eerlijk gezegd.
Ondanks dat ze er 13 a 14 jaren in gezeten hebben waren ze verder nog heel en in goede staat.
Ben blij dat ze eruit zijn. Heb van de E cup nu nog een C cup over die er best goed uitziet. Geen lege theezakjes gelukkig.
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik het niet gedaan. Ik ging er destijds van uit dat een Mentor implantaat met cohesieve gel niet kon lekken. Dat er slijtage op de envelop kon ontstaan en dat ze konden zweten werd mij toen niet verteld.

Afbeelding

Afbeelding

Dat glimmende zijn de glad gesleten randen van de vouw waar die over elkaar heeft geschuurd (tijdens beweging??)
De vouwen waren op de MRI die ik een paar weken geleden heb laten maken duidelijk zichtbaar.

Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:38

Zijn jullie borsten nog veel veranderd? De mijne zijn zo ontieglijk lelijk. Tepels en een groot deel rondom zijn heel erg bol waardoor de vorm heel raar is, en de onderkant van m'n borst loopt bijna stijl omhoog waardoor ze heel klein lijken. Heb daarvan op een foto getekent wat ik bedoel. :+ Ben al een maand geleden geopereerd..
Afbeelding

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:47

Nee dat heb ik niet gehad gerycon. Mijne waren direct mooi rond (wel nog veel zwelling de eerste maanden) en zijn naderhand nog wat meer gezakt en nu na precies 3 jaar pas echt mooi zacht en soepel.

Misschien even je PC contacteren?