Uhm dan ben ik gewoon vrij maandags
, en dagbesteding is helemaal niet veel doordeweeks hier er is niet veel te doen . Dus wat vervelen , overal even heen met de begeleiding en als het kan schieten met de buks van de klusjesman
, was zo leuk donderdag! op 3 na was iedereen weg en toen gingen we op flessen water en dozen schieten ook nog een pot aan diggelen geschoten
. dat mag anders echt niet , al deed de begeleider gewoon mee die meestal op kantoor zit en we wel mee werken , zoon van de baas want het is een familie bedrijfVoornamelijk doe ik de pony's , borstelen maar ook verweiden en de draden maken. Ben wel het meest met ze bezig , daarnaast ruimen we het erf op en slopen we her en der wat oude bijgebouwtjes (gewoon een carport idee waar ooit hout onder lag etc) , alles moet spik en span voor de gemeente *zucht*
Ooit waren er 100 schapen . nu nog 10. Ooit waren er rond de 20 friezen , die zijn met de eigenaar mee naar zijn nieuwe huis. Ook had ik rond de 15 konijnen onder mijn hoede , die heb ik allemaal weten te herplaatsen/opvang gebracht. Al het werk wat ik ooit had is niet meer
Mijn jobcoach was er van de week , dus hopelijk werk binnekort

.
, hopelijk vindt je wat in je buurt XD
gedeeltelijk dan
Daar gaat m'n vrije vrijdag.
komt voor 1 vak en soms volg ik een college bij een andere klas (weer een nieuwe dus) Niet het aller fijnste mja..
waar bij ipse?