Ik zeg ook niet dat ik ze spannend vind. Vond ze juist erg classy. Vind vooral het logo van CC lelijk, dat voelt een beetje cheap. Die jij laat zien zijn wel heel erg
Ik heb er nu vier in mijn mandje maar wil nu op zo'n knop drukken dat je niet 4x verzendkosten betaald (total request from seller) maar die kan ik niet vinden.. Sorry ben echt een held met Ebay Kunnen jullie me helpen?
Donkerblauw
Geplaatst: 26-04-13 11:24
Even met je muis over de inhoud van je mandje, dan komt het knopje 'request total from seller' vanzelf bovenin te staan. (In een balkje boven de inhoud van je mandje.)
Dit vind ik toch wel de allermooiste flesjes.
De kerst-collectie van Dior. Jammer dat ze de flesjes niet altijd zo maken.
Had die beschrijving van donkerblauw al gevonden toen ik de zoek-knop gebruikte maar ik snapte 'm nog steeds niet Nu dus afwachten op een mailtje! Hoop echt dat ze snel binnenkomen, ben wel toe aan wat nieuwe kleurtjes om te lakken
Die van Dior vind ik denk ik ook het mooiste!
Skessa_
Geplaatst: 26-04-13 11:47
Ik heb Beautyzone al eens met 4 dagen gehad Nu zit weekend en Qday er tussen, maar denk dat je ze wel met een week hebt
Hahahaha ik zie holo op de vorige pagina en ik denk Skess . Het zal weer eens niet, jij holo addict ! Hahahah!!
Nagelriemolie.. Vreselijk.. Werkt echt voor geen meter. Ik zweer echt bij Burts Bees, voor mij nooit wat anders meer. Heb geloof ik 10 verschillende merken en geurtjes olie staan, gebruik het echt NOOIT. Vieze, vette bende.
Dit is geen lak, dit is een compleet opgebouwde gel nagel Ik werk met kinetics
Skessa_
Geplaatst: 27-04-13 08:33
Jaaaaaa nfu oh flesjes zijn echt mooi!!
Nfu oh kun je weer wel beter in Nl kopen
Anoniem
Geplaatst: 27-04-13 08:37
Nee, ik vroeg welk merk nagellak je gebruikt aangezien je daarvoor 7,50 vraagt op je site. Wat kosten die per potje?
Wat kost Nfu Oh in Nederland? Heb er 1 potje van die heb ik heb gekocht tijdens een sale, ik geloof 6 dollar? Heb een flakie, ze worden geloof ik niet meer gemaakt? Hier is het in ieder geval last batch.