Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:55

Welkom Joyce! Flesjes water kunnen ook dienst doen als gewichtjes, zeker in de eerste fase :j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:57

@Joyce: flesjes water, blikken tomaten, flessen schoonmaakmiddel. Alles wat makkelijk vast te houden is en een beetje gewicht heeft is te gebruiken ipv gewichtjes. Je moet ze wel met 1 hand vast kunnen houden en er twee hebben.
En verder verwachten wij hier gewoon iedere dag een update over je vorderingen dus er valt niet onderuit te komen ~~}>

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:59

Ik gebruik zelf flesjes water, mijn huisgenootjes blikken soep, bruine bonen of basically elk ander geblikt voedsel dat er in de keuken te vinden is :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:06

zodiacje schreef:
Als je googled kan je een youtube downloader vinden.

Mijn dank is groot _/-\o_
Ik vroeg me al af hoe ik mijn workout voort kon zetten als we een keer op de camping zitten en ik nog geen budget heb voor de DVD's.
Hubbie weigert overigens de caravan de stutten "dan ga je maar bij jullie thuis op de veranda staan!" In weer en wind :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:21

Ik lees al vanaf het begin mee maar ik ga nu ook beginnen! Was eerst aan het twijfelen, want heb het al een keer eerder gedaan maar heb ik het niet volgemaakt. Ik was toen bij level 2 afgehaakt.
Ik doe nu 3x in de week hardlopen en pilates maar ik wil dus 30 day shred gaan doen ipv het pilates.
Vanavond ga ik beginnen! :D Ik gebruik 1 kg gewichtjes.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:22

Ik kom mij melden,
Ben nu ongeveer een half jaartje bezig met gezonder eten en meer bewegen [fietsen en zwemmen] en het lijkt me wel leuk om dit eens te proberen.
Ik ga er vanavond mee beginnen.

Mijn naam is Sanne (:

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:30

Wat leuk, nog meer fanatiekelingen! :D welkom!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:30

Hop hop hop... Ik ga aan dag 7 beginnen :)) yeeeuh

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:31

Linni_ schreef:
Wat leuk, nog meer fanatiekelingen! :D welkom!

Ahah jaa lizet [mightyjoe] en ik zitten bij elkaar in de klas, en we dachten; laten we het eens proberen

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:34

Ik ga zo ook beginnen aan dag 3. Wandelen helpt toch wel goed bij de spierpijn, van stil zitten wordt het echt erger. Dus de hond is extra de banketstaaf vandaag, maar die vind dat gelukkig helemaal niet erg. :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:36

Hebben jullie trouwens een vast moment op de dag waarop je de workout doet of verschilt dat?
Ik zit eraan te denken om sochtends een half uur eerder uit bed te gaan ervoor, heb sochtends altijd de meeste energie voor sporten en ook meestal het meeste zin

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:39

Ik probeer het ook 's ochtends te doen.
Weet van mezelf dat ik me moeilijk weer van de bank kan sleuren 's avonds als ik eenmaal lekker zit.
Alleen zaterdags, als ik om 7 uur of half 8 moet werken, wordt me dat te vroeg, dus dan wil ik het 's avonds doen.
volgens mij waren er ook een aantal die haast in bed lagen te stuiteren als ze het 's avonds laat nog deden? ;)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:40

In gewicht is er bij mij nauwelijks iets veranderd, merk wel dat ik al wat sterker ben.
En in taille ik denk zo'n 2 cm. Ik weet niet meer of ik m'n buik in hield, of uitzette, dus ik meet het nu maar op 2 punten haha. De rest nog niet gemeten, geen tijd voor gehad vandaag.

Ik kon nu alle push ups op de Anita manier volhouden, probeer ik het a la nathalie, stort ik letterlijk ter aarde. Hm.

Qua eten.. pff gister raar avondeten. Paar happen normaal, maar ik moest weg. Bij terugkomst snel zo'n kaasenveloppe van Old Amsterdam. Vet slecht. Maar ik dacht vooruit. Kom ik op koor, zijn er twee jarigen met cake en appeltaart. Verschrikkelijk gezondigd dus. Had gelijk weer trek in allerlei lekkers bij thuiskomst.

Nu als ontbijt rijstwafel met pindakaas met stukjes noot, mini flesje optimel. Mandarijn tussendoor. Lunch 2 gebakken eieren met plakje ham en schijfjes tomaat. Geen brood in huis, dus voor de bite zo nog even een cracker met smeerkaas denk ik met een glas melk.
Avondeten heb ik niets over te zeggen, moet zo naar stage. Eten wat de pot schaft dus.

Oja ik heb geen voor foto's... had ik misschien wel moeten doen achteraf.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:41

Dag 13 incl een half uur hardlopen zit er ook weer op, heerlijk!
Welkom alle nieuwe starters!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:47

__Sannne schreef:
Hebben jullie trouwens een vast moment op de dag waarop je de workout doet of verschilt dat?
Ik zit eraan te denken om sochtends een half uur eerder uit bed te gaan ervoor, heb sochtends altijd de meeste energie voor sporten en ook meestal het meeste zin

'S ochtends :j, ik sta er ook eerder voor op. Aankomende zondag even kijken hoe ik het ga doen, mh zaterdag met level 2 beginnen en heb 's avonds verjaardag van m'n moeder en moet zondag half 9 jureren, dus iets over 8 aanwezig en half 8 weg thuis :') .... Denk toch niet dat ik daar vóór aan de slag ga en ben pas 's avonds weer thuis. Maar dan vind ik er weer te kort tussen zitten met de volgende ochtend :Y) . Dus ik denk dat ik zondag maar over sla...

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:48

Bij mij worden m'n lovehandles ook zeer zekere minder!

Ik Shred altijd om 19.00 uur.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:57

Succes nieuwkomers! :D

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:57

Dat was het eerste wat ik merkte verdwijnen, lovehandles :j Inmiddels ook duidelijk minder buik en bovenbenen. Ook mijn armen zijn strakker en ik ben eindelijk van dat beetje vet tussen m'n arm en borst af, dat zo lelijk staat als je hemdjes draagt _O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:58

Welkom nieuwe shredders! :)
Heb net dag 13 erop zitten, met die laatste buikspieroefening in plankpositie vielen er zelfs wat zweetdrupjes op de grond. :)) :=
Ik shred nooit op een vast tijdstip, maar meestal 's middags. Heb nu tentamens dus geen colleges tm eind februari. :) Zou eigenlijk 's ochtends willen shredden maar dan lig ik meestal nog in bed. :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:58

Ik shred 's avonds, simpelweg omdat ik mijn bed 's ochtends niet gemakkelijk uit kan komen. Vooral niet in de donkere, koude dagen van januari :')

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:59

Pfff vanwege noodgevallen kon ik afgelopen 2 dagen niet shredden. Balen!

Maar merk dat mijn spieren niet minder zijn geworden. Dus vanavond gewoon weer dag 8 van level 1. Hophophop!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:04

Ik zie ook verschil, maar als ik mezelf dan meet is er niks af :?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:07

Meet je wel op hetzelfde punt steeds dan?

Ik vind meten ook niet altijd even betrouwbaar hoor, want als ik 2 mm naar beneden of bovendoet kan het ineens een cm schelen ofzo. Alleen als je een meetpaal hebt (waarbij je opschrijft op welke hoogte je meet) is het eigenlijk echt betrouwbaar...

Ik merk sowieso dat ik meer waarde aan de weegschaal hecht dan aan meten, slecht he!?

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:08

Ik wil er ook mee beginnen maar mijn conditie is écht 0.0... Houd ik het wel vol, denk ik dan. En daardoor durf ik er niet aan beginnen :p Maar ik ga het doen! Ik ben erg benieuwd.

Cooper doet mee :)

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:09

Mijn conditie was ook nihil, cooper. Maar ik vind het wel goed te doen :j
Gewoon doen! The mind is master over the body. Dus gewoon dneken dat e het kunt! dan ben je er al voor 90% *\o/*