Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Ik vind overigens type 3 veel beter bij jouw klachten passen dan type 1/2.. je kan altijd nog naar kg als je toch extra bevestiging wil
MyWishMax schreef:Gianti schreef:Ik vind overigens type 3 veel beter bij jouw klachten passen dan type 1/2.. je kan altijd nog naar kg als je toch extra bevestiging wil
Mijn klachten staan niet in dit topic hé? Lang niet alles iig.maar al zou ik dat willen mag ik eerst weer de strijd aan voor verwijzing en daar heb ik de energie niet voor.
MyWishMax schreef:Oh zo bedoelde ik het ook niet, sorry! Het staat er iets minder aardig dan ik bedoelde. Nee, die gewrichten zijn toen de reden geweest dat er altijd al geroepen werd dat ik hypermobiel was, maar dat is maar een gedeelte van de klachten.
Ja en die huisarts zit in mijn oude woonplaats, maar die in mijn nieuwe is echt van de oude stempel als ik mijn man mag geloven, dus daar zit ik ook niet op mijn plek denk ik. Mijn huidige huisarts heeft haar praktijk met 2 anderen. 1 daarvan was heel fijn (en werkte daar 1 dag oid), maar die is dus weg. Dat was ook degene die 2 jaar geleden alles voor me regelde qua verwijzingen en medicijnen.
estja schreef:@Mendel als ik jouw verhaal zo hoor doet het mij wat Topcare / Ciran achtig aan. Mocht dit zo zijn dat adviseer ik je dringend om eens te googelen op de ervaringen van anderen met deze instelling. Ikzelf ben er na de intake gillend weggerend.