Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Monique, hoe was de bodypump?En fijn dat de blauwe plekken minder worden
CCCCC schreef:ajockeydream schreef:@CCCCC wandelen kan ook niet ?
Wandelen kan wel, maar ik woon buitenaf aan een 60 weg zonder fietspad en geen verlichting. Dus misschien niet heel slim, haha.
Liin schreef:Ben ik ook weer eens...
Hier gaat het helemaal verkeerd, ik word alleen maar zwaarder.
Hoe schakelen jullie om? En waar halen jullie de motivatie vandaan om niks te pakken als je trek hebt?
Ik ben erg druk voor school de laatste 2/3 weken, en zit dan veel thuis. Verveel me verschikkelijk en ga dan eten, het lijkt wel of ik gewoon niet kan nadenken dan. En 's avonds in bed, ben ik zo boos op mezelf.. De volgende dag moet en zal het beter gaan, maar mooi niet dus.
Ik vind het zo erg, pas de helft van mn kleren niet meer.
Nu komt het wel door de medicijnen, maar ik heb ook een verschikkelijk eetritme en gewoontes ontwikkeld.
Liin schreef:Ben ik ook weer eens...
Hier gaat het helemaal verkeerd, ik word alleen maar zwaarder.
Hoe schakelen jullie om? En waar halen jullie de motivatie vandaan om niks te pakken als je trek hebt?
Ik ben erg druk voor school de laatste 2/3 weken, en zit dan veel thuis. Verveel me verschikkelijk en ga dan eten, het lijkt wel of ik gewoon niet kan nadenken dan. En 's avonds in bed, ben ik zo boos op mezelf.. De volgende dag moet en zal het beter gaan, maar mooi niet dus.
Ik vind het zo erg, pas de helft van mn kleren niet meer.
Nu komt het wel door de medicijnen, maar ik heb ook een verschikkelijk eetritme en gewoontes ontwikkeld.
Negerzoen schreef:@Liin, mijn 'wondermiddel' is kauwgum! Zo ben je toch bezig, heb je een smaakje in je mond en ben je minder geneigd wat te pakken omdat het minstens 10min na het wegdoen van je kauwgum nog vies smaakteven een rondje lopen helpt ook goes voor mij!
Davina21 schreef:Negerzoen schreef:@Liin, mijn 'wondermiddel' is kauwgum! Zo ben je toch bezig, heb je een smaakje in je mond en ben je minder geneigd wat te pakken omdat het minstens 10min na het wegdoen van je kauwgum nog vies smaakteven een rondje lopen helpt ook goes voor mij!
Wat ik ooit geleerd heb over kauwgom, is als je kauwgom eet maak je kauwbewegingen die kauwbewegingen geven een seintje aan je hersens dat je eet, maar je maag word niet gevuld dus het seintje "ik ben vol" komt niet aan in de hersenen en daarbij komt je spijsvertering ook nog eens op gang maar het word niks verteert... Ik kan niet super uitleggen maar waar het op neerkomt is dat je er vaak alleen maar honger van krijgt...
Jannepauli schreef:Vanavond van m'n geloof gevallen: een heel blok Cote d'Or met zandkoekjes chocola weggegeten.. heb er hoofdpijn van