Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat houdt MBT in?
Ze heeft al zoveel voor mij betekent maar eens houdt het op. Welke therapieen zou ik nu nog kunnen doen? Overdag voel ik me redelijk maar ik ben de laatste tijd weer zo ontzettend moe, weinig tot geen eetlust en drinken doe ik bar weinig. Wil morgen wel even een afspraak maken met de huisarts. Gelijk even bloed laten prikken. Meer uit voorzorg.
Weet het gewoon even niet meer. Ook mijn gevoelens gaan volledig met mij aan de haal. Ga zo maar eens even een uurtje liggen, kijken of ik me daarna wat beter voel

Wil eigenlijk alleen zijn maar eigenlijk ook weer niet. Heb net mijn ouders gebeld, die gaan volgende week dinsdag op vakantie en wilde voor die tijd nog eens langskomen, en dan krijg je gelijk te horen: ja maar is Dick (mijn man) dan niet thuis. Nee ma want die is druk met werk en het weekend houden we graag voor het gezin. Nou dat kan er dus bij haar niet in. Ja want we zien elkaar al zo weinig. Kan ik er wat aan doen dat mijn zus bij elke wis wasje bij mijn ouders zit en niet graag thuis zit als de kids vrij hebben. 
en sterkte...
.
. Soms denk ik ook wel eens terug aan die tijd, de structuur, de mensen, de verpleging. Je krijgt toch een soort van band met elkaar. En natuurlijk heb je ook tijd voor jezelf. Heb daar bijv. veel gepuzzeld maar me ook teruggetrokken op mijn kamer (sliepen dan wel met 6 meiden op een zaal). En 's avonds keken we tv of we deden een spelletje met elkaar. _Jorine schreef:Ik ben ook heeel onzeker over mijn lichaam en heb ook niet het mooiste figuur, daarom ging ik altijd in mijn eentje zwemmen. Ik was banger voor de mening van mensen die ik kende dan voor wat vreemden van me vonden. En ik ging altijd op hele rustige momenten, was vaak de enige in het hele bad.
Hardlopen etc. valt af denk ik? Misschien skeeleren?