Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mlc schreef:Gister twee Aussie producten gekocht: De 3 minute miracle reconstructor en de shampoo. Wilde eerst enkel de conditioner kopen, maar het was 2 producten voor 10 euro dus toch de shampoo erbij gekocht. Ik heb de 'miracle moist' producten gekocht, terwijl ik opzoek was naar de lijn speciaal voor lang haar maar die is nergens te koop hier? Heb dus maar genoegen genomen met de miracle moist producten (deze wilde ik in eerste instantie kopen, tot ik er achter kwam dat ze ook een speciale lijn hadden voor lang haar).
Vandaag de shampoo en de reconstructor geprobeerd en ik moet zeggen dat het mij nu al bevalt. Mijn haar is zacht en ziet er verzorgt uit en dat heb ik niet vaak.
De geur vind ik wel storend, het is zó ontzettend misselijkmakend zoet. De geur blijft ook hangen in je haar, maar gelukkig wel minder aanwezig. Toch vind ik het nog iets te zoet, ruik nu iedere keer zo'n enorm zoete kauwgum lucht als ik mijn hoofd draai: beetje jammer.
Zwitsal schreef:Ik heb nogal spijt van m'n kokosolie.. Die geur is echt niet te harden...
Was ik laatst weer bij de tuinen met m'n mams.. Kom ik er achter dat ze ook geurloze olie hebben die nog goedkoper was ook.. Zucht.. :p
Zwitsal schreef:Ja ik heb ook harde, kun je ook mee bakken. Zit in een grote groene pot.
Maar ruikt idd naar kokos .. En ik hou niet zo van die geur.. En sinds ik er 1 keer mee gekookt heb ( toen ik er mee ging bakken ging t nog sterker ruiken) staat de geur me gewoon tegen..
Maar je hebt dus ook die olie waar je ook mee kan koken maar die geurloos is.
casperzazoe schreef:heehee heb eventjes jullie hulp nodig.
Mijn haar is nogal dun en breekt snel af. Wat is een goede shampoo?
M_arije schreef:casperzazoe schreef:heehee heb eventjes jullie hulp nodig.
Mijn haar is nogal dun en breekt snel af. Wat is een goede shampoo?
Je moet iig altijd een conditioner gebruiken als je het hebt gewassen.
Na het wassen gaan je haarschubben open, als je dan geen conditioner gebruikt (wat de haarschubben weer sluit), is je haar veel kwetsbaarder voor schadelijke effecten van buitenaf. En het breekt dus ook sneller af!
Een shampoo is niet altijd de oplossing, neem ook een matchende conditioner, dat werkt het beste