Ik heb pronatie (wat een verrassing

Ik altijd maar denken dat dat best mee viel, mooi niet dus...

Maar goed, heb nog leuk 10% korting gekregen en op die manier vielen ze mooi binnen mn budget.
Ik blij, pap&mam blij, bankrekening blij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Maartje_M schreef:Ik heb een heel constant tempo en een constante paslengte (althans, dat had ik altijd) dus daar kan het hem haast niet in zitten bij mij. Mijn gewrichten zijn gewoon niet zo bestMaar toch bedankt voor de tip!
Gebruik eens Endomondo of een andere sportstracker, dan kan je checken of je paslengte echt constant is.
Verder, als je knieën zo slecht zijn, vraag missfitness hier op Bokt om een paar oefeningen om je gewrichten sterker te maken. Ik heb ze ook van haar gekregen.
tylando schreef:pff ik voel mijn benen wel hoor.vooral mijn bovenbenen! jullie ook last gehad na les 1?
Intervarno schreef:Ik ben terug van les 2. Heb nu in mijn eentje gelopen en dat is een stukje zwaarder dan met zijn tweeën, maar helemaal uitgelopen, nu zaterdag les 3! Zijn er hier trouwens ook mensen die meedoen aan hardloopwedstrijden? Ik heb voor mezelf als doel gesteld dat ik met de volgende Marikenloop toch wel mee moet kunnen doen