xSlvna schreef:Heb dr 'zo jong' al 2, meid uit mijn klas heeft een piercing in de navel en tong, verder ook een tattoo. Ken eigg zat meiden van 15 met piercings (lip, navel, microdermal...) maar ik ben altijd zo een deus en ga er mee kloten waardoor het een beetje uitgroeid, als ik er vanaf zou blijven was alles prima.
Hier zeg ik maar even niks over

xSlvna schreef:Nu een gewone vraag, jullie weten er toch allemaal zo veel van. Mijn navelpiercing is door vaak blijven hangen (broek eronder bij het paardrijden ed) wat uitgegroeid, het vel is nu nog maar voor een 5/6 (?) mm staafje als dat zou bestaan, de 8 is al een beetje 'te groot'. Nu ben ik eraan 't denken hem dicht te laten groeien en over een jaar od opnieuw te laten zetten, en er verder beter voor te zorgen (niet wisselen, geen hangertjes, letten op hoe de broek zit) zodat een 10/12 mm staafje GOED zit. Is dit een optie, of moet ik mijn huidige gewoon openlaten...?
Dat "uitgroeien" komt niet omdat je bent blijven haken etc, nee dat komt omdat jij groeit en je huid dus meegroeit waardoor deze er dus uitkomt. Als je bent blijven haken dan scheurt hij namelijk en dat is iets anders dan het uitgroeien doordat jezelf groeit.
Mijn raad, haal hem eruit en laat hem genezen, en laat hem daarna opnieuw zetten maar dan dieper.