Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Hou je elke maand een stopweek Lessie of heb je je pil langer doorgeslikt?
Als ik mijn pil door slikte en dan na 3 strips een stopweek nam duurde het ook gerust een aantal dagen langer voordat ik ongesteld werd.
_Nancy schreef:Ik heb sinds een aantal maanden de pil, maar ben nu dus constant ongesteld..
Slik m wel door, maar ik heb de pil juist voor uitstel van menstruatie..
Dus heb een zwaardere pil gevraagd.. Moet ik €4,10 bij betalen
En ik had natuurlijk geen geld bij..
Sjonge.. Een stofje van 4,10 wat de zorgverzekeraar niet vergoedt..
Mag ik zo weer terug..
Jans schreef:_Nancy schreef:Ik heb sinds een aantal maanden de pil, maar ben nu dus constant ongesteld..
Slik m wel door, maar ik heb de pil juist voor uitstel van menstruatie..
Dus heb een zwaardere pil gevraagd.. Moet ik €4,10 bij betalen
En ik had natuurlijk geen geld bij..
Sjonge.. Een stofje van 4,10 wat de zorgverzekeraar niet vergoedt..
Mag ik zo weer terug..
Je bloedt continu?
Dan zou ik toch een stopweek inlassen, en pas als je bloed weg is weer gaan slikken en even een poosje dubbel veilig doen. Ik blijf ook bloeden als ik slik tijdens het bloeden.
Jans schreef:Het kan zijn dat je pas stopt met bloeden na een week stoppen. Dan ben je dus "te laat" en moet je even dubbel veilig doen.
Je moet dus echt uitgebloed zijn voor je weer gaat slikken. Want als je na een week nog bloedt en je gaat weer slikken blijf je bezig.
_Nancy schreef:Jans, ja sinds kort continu.. Eerst was het alleen bruine afscheiding(heeeeerlijk dit).
Later is dit overgegaan naar bloedingen..
Ik ga zo mijn nieuwe pil ophalen.. Had al geinformeerd en mag meteen met deze beginnen.
Ze zei ook dat ik dan de eerste 7 dagen niet veilig ben.
Als ik een stopweek heb en dan weer begin ben ik de eerste week zoooo kotsmisselijk.. Daarom slik ik ook door (en vanwege de uitstel).
Jolliegirl schreef:Slik hem nou maar zoals je hem moet slikken.. ga niet lopen aanklooien met stoppen tussendoor.
je wilt doorslikken?
Sik elke keer 2 maanden door en doe dan een stopweek..
Na een aantal weken was bij mij het bloeden gestopt. je lijft went eraan