Zo, meteen uit bed een rondje hardgelopen. Ging wel goed . Les 5 van Evy gedaan.
Goldie
Geplaatst: 15-06-12 09:39
Ik kan weer bijna normaal lopen Morgen ben ik denk ik weer de oude. Dan nog even rustig aan doen en dan maandag denk ik weer een klein rondje proberen Het is idd een beetje een verslaving aan het worden
Ik vind het altijd wel lekker om te lopen in de regen, dan voel ik me altijd heel stoer Alleen jammer dat je zo snel afkoelt als je even aan het wandelen bent. Succes iedereen die vandaag gaat lopen! ik sla even over, voel me een beetje katerig, hihi. Morgen maar weer!
Heb net redelijk gelopen! Had op een gegeven moment een heerlijk tempo echt me benen gingen vanzelf maar toen liet me conditie me helaas in de steek en aan het eind waren me benen helemaal gesloopt en ging het allemaal erg moeilijk! Maar ben toch blij dat ik heb !
Ik heb net ook gelopen toen het even droog was. 4x 8 minuten. Het was wel pittig, maar uiteindelijk ging het best wel. Het was wel maar goed dat ik een heel groot rondje bedacht had waardoor ik nog ver van huis was toen de laatste 8 minuten begonnen en ik dus niet in de verleiding kwam om het op te geven...
regen is hier voorbij ik ga over een (half) uurtje even lopen, even t eten goed laten zakken vandaag tijd voor les 12. (vorige keer les 8 gedaan, maar die is toch hetzelfde als les 11, en het was wel erg 'makkelijk', dus ik schuif even een weekje op).
Jeeeej, I did it Nu toch wel blij dat ik even een rondje gedaan heb, haha. Ook blij dat ik er voor gekozen heb even een klein rondje te doen want mijn spieren werkten totaaaal niet mee Maar goed, ik heb mijn best weer gedaan!