Bij mij de achterste
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wond is inmiddels ook helemaal dicht, dus als het goed is kan ik volgende wee beginnen met de hydrotherapie!
Anders wordt rust houden nog moeilijker dan het al is...

), en toen schoot ie er dus weer even een beetje naast..
.
Verder beginnen de kriebels inmiddels wel te komen, maar dat is vooral omdat er zoveel onzekerheden zijn waar ze me ook gewoonweg nu nog geen antwoord op kunnen geven..... 
Dus ik kan niks anders dan op hem vertrouwen. Inmiddels op zoek gegaan naar een fysio om me na die tijd te begeleiden, want mijn huidige fysio is gestopt bij de praktijk.... Maar een plan heb ik nog niet kunnen afspreken, ligt er compleet aan wat ze allemaal gaan uitspoken natuurlijk. En ik weet ook helemaal niet hoe lang ik moet blijven ofzo en dat vind ik wel heel lastig. Ik moet het allemaal maar gewoon weer over me heen laten komen en niet te veel over nadenken
Komt vast allemaal wel goed, maar van mij mag het de 24ste wel zijn

Maar goed, als ik gewoon mijn eigen oefeningen kan doen, kan ik ook mijn eigen tempo bepalen en vind ik het wel best 
Kortom, nog 1,5 week geduld en dan maar zien hoe het allemaal loopt.
In 30% vd gevallen schiet de knieschijf terug eruit en dan is het alsnog operatie dus hopen maar dat het bij mij niet het geval zou zijn. Klein stukje bot vd knieschijf losgekomen en een ligamentje van de knieschijf is ook geknapt. Maar op zich allemaal heel positief nieuws
Heb je de fysio die je krijgt wel al gezien/gesproken?
Heb zelf nog nooit gehoord van hydrotherapie, maar lijkt me inderdaad wel erg fijn!
Wat zouden ze nu evt. nog voor je kunnen doen?
Ik wens je alvast succes met de revalidatie, mij duurt het veeelste lang..
Eind juni mijn knieschijf uit de kom gehad, en nu nog steeds bezig met revalideren.. (vanaf begin augustus, nu dus 2,5 maand) Bij mij wilde ze ook dat ik de eerste 3 maanden nog niet op mijn paard stapte, maar na 3 weken zat ik alweer omdat het stabiel voelde! Heb je nu ook nog af en toe het gevoel dat je knieschijf er weer uit schiet?
Heb wel alweer een heleboel kracht in m'n knie, en ik kan alles wel weer, maar dus nog niet alles zonder pijn.