Dat heb ik al 3 weken en het zet maar niet door. Sinds vandaag ook mijn buik erbij. Hier ook een prikkelbare blaas en met vlagen (met name in de ochtend) ook een prikkelbare darm... niet gemakkelijk inderdaad.
Deugenietje
Geplaatst: 28-02-14 22:53
Gelukkig was ik vanavond even goed ziek van de spanning. Heb lekker lang gedoucht en daarna voor de woonbegeleiding de dieren gevoerd. Voel me weer lekker opgewekt.
Aan de incontinentie is niet echt iets aan te doen , ze zeggen bekkenbodem trainer ... Maar dat werkt dus niet .
Ik heb dus ook standaard extra dik maand verband i.p.v. inleg kruisjes ... Ik heb weleens op de middelbare m'n broek behoorlijk verzeken , en MAN WAT BEN JE DAN BLIJ MET EEN REDELIJK LANG VEST die om m'n middel gebonden . Maar ook eens achter de kassa op m'n werk gelukkig gebruikte ik toen al maand verband en bleef m'n broek droog .
En rond groep 3 was het helemaal vreselijk , elke dag thuis komen met een natte broek en wekelijks onderzoeken ervoor .
En ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook erg blij ben met bosjes o.i.d.
Deugenietje
Geplaatst: 28-02-14 23:53
Kan je geen tena lady vergoed krijgen. Ik krijg die wel vergoed.4
Hier had ik het zelfde probleem. Ik voelde me altijd vies en bekeken.
Hier ging het de afgelopen week erg goed kwa pijn niveau , maar vandaag is het weer mis ... Ik licht nu ook lekker in m'n warme bedje . ben ook ineens echt moe ...
Maar dit overleven we wel weer .
jolandje
Geplaatst: 05-03-14 20:25
het gaat hier best goed, het mooie weer zal me goed doen denk ik
Deugenietje
Geplaatst: 05-03-14 21:15
Het mooie weer doet zeker wonderen. Het is ook warmer he. Dat geeft ook zo zijn voordelen.
heb het gevoel dat heel mijn lijf een grote ontsteking is. zo voel het en ben elke keer ziek met koorts had ik vroeger nooit. Mijn schouders zijn echt weer een drama. van de week maar weer naar de huisarts. En moe dat ik ben niet normaal. mijn oma van 90 is fitter. En op sommige dagen kan ik daar even een knauw van krijgen. Morgen word mijn man geopereerd dus dat is ook balen. die kan dan twee weken op krukken lopen dus dat word een klein drama. Moet wel eerlijk zeggen hij doet voor mij alles dus ik voor hem ook. maar dat zal wel even weer wat extra vragen van mijn lijf.
verder heb ik enorm voorpret van mijn pony misty die ik over een kleine twee weken ga ophalen.
Hier ook weer knudde en het word maar erger en erger en dan ook nog een overleiden . Dus ik probeer zoveel mogelijk op stal te doen , maar het is wel zwaar nu ( ook last van m'n vrouwelijkheid voor de verandering dus dat werkt ook lekker mee)
En veel aan m'n hoofd , dus rust is er ook niet echt
O leuk nieuwe pony , altijd heerlijk om naar uit te kijken . Ik kan er ook echt van genieten om met trailer te rijden , heerlijk gevoel ( of een auto ambu. Met de koets er op o.i.d.)
Hier gaat het ook al een paar weken slecht. Ik wil ook graag op m'n werk over praten maar vind het zo moeilijk. Maar ik hou het gewoon niet meer vol zo. Veel pijn, hoofdpijn en onbeperkt moe maar slapen ho maar...
Ik probeer wel gewoon low impact te sporten om zo toch soepel te blijven en ik merkndaar wel wat verlichting van maar ik ben ten einde raad op het moment.
jolandje
Geplaatst: 10-03-14 23:55
het wisselt hier sterk, gisteren een hele goede dag en vandaag doet alles weer pijn, bah
is inderdaad moeilijk om bij je baas aan te kloppen. begrijp je wel.
vandaag hopelijk een minder pijnlijke dag. want man word aan zijn knie geopereerd. Dus dat word nog eens wat. hopelijk is hij ook weer snel uit het ziekenhuis.
Haha ik ben wat dat betreft ook een held op sokken hoor ( nou heb ik ook niet de meest vredelievende werkgevers gehad) Knap dat je zelf een gesprek aanknoopt . sterkte Het is ook altijd moeilijk om toe te geven dat je niet meer 100% kunt functioneren . Hheb er zelf ook nog altijd veel moeite mee
Sweetsox , heb je niemand die nog een handje han helpen ? Al is het maar een keer stoffen of ramen lappen o.i.d. ?
Hopen dat de operatie goed gaat en dat ie snel weer thuis is. Fijn dat je een werkster hebt om je te ondersteunen in het huishouden.
Ik heb morgen een gesprek om eens te gaan praten of we iets aan m'n uren kunnen doen of uren anders indelen om te kijken of dat beter gaat. Wil wel eerst vragen of het op proefbasis mag om niet gelijk m'n uren kwijt te raken. Ben erg benieuwd. Thanks voor de steun!
het is moeilijk hoor om te bekennen als iets niet gaat.
ik hoop eigenlijk straks door meer beweging en ontspanning dat het lichamelijk weer wat beter gaat met me.
we begrijpen je wel. werk 50 uur en weet ook niet of ik dat heel lang (10 jaar) volhoud.
jolandje
Geplaatst: 11-03-14 18:23
even een gedachten ego kronkel......
er word me nogal eens gevraagd waarom ik er niet op stá, om nieuwe heupen te krijgen, ik denk idd dat ik ze wel krijg als ik perse wil, maar ik twijfel zelf ook nog, want ik heb geen idee waar mijn pijn allemaal vandaan komt, natuurlijk is op de foto's duidelijk te zien hoe de heupen zijn versleten en dat doet veel pijn, maar de fibro doet ook pijn en ik weet niet welke van wie is, snappen jullie het nog? ik bedoel, stel ik krijg nieuwe heupen en de pijn is er nog steeds? dan kun je na de tijd zeggen, tja, dan kwam het tóch van de fibro wat denken jullie hiervan?
Jolandje: ik denk persoonlijk dat het belangrijk is alle pijn op te lossen die niet door de fibro komt..aangezien pijn ook een uitputtingsslag is voor je lichaam.