zo weer even een berichtje Ik heb nu sinds zondag mijn schouders/nek kats vast zitten Waardoor ik nu ook nog is hartstikke benauwd ben Kon der ook nog wel is bij!
DDDMakkink
Geplaatst: 08-05-12 14:37
Volgende titel voor het topic " sportief met slag en stoot" haha
Dear coming fat, find a way to my boobs or get the fock off
Goed bezig DL! hoop dat je vanavond weer kan DDD. hopelijk krijg je niet te erg op je kop hihi. Hier hebben ze het altijd meteen door als je even niet bent geweest
Ik heb weer heeeeeeeeeeerlijk gesport Tuurlijk was er weer iemand: "Jij komt hier ook iedere dag of niet?" Origineeeeeeelll.. Ach, het komt uit een goed hart he
voor Monnie! Hopelijk ben je er snel weer bovenop.
Haha, sporten sommigen elke dag hier? Doe je dan elke dag hetzelfde of wissel je spiergroepen af of cardio / kracht / groepslessen Ik ben vorige week 5 keer geweest en kreeg toen al commentaar Niet in de sportschool, maar op mijn werk...
Ik sport iedere dag ja Naja, iedere doordeweekse dag
Ik heb iedere dag andere spiergroepen om te trainen. Train alleen mijn rug, triceps en buik vaker dan 1x per week.
Iedere dag het zelfde doen heeft weinig nut
__Marije__
Geplaatst: 08-05-12 19:37
Ik ga 3 keer per week. Maandag cardio en kracht, dinsdag niet, woensdag cardio en kracht, donderdag aquarobics, vrijdag niets, zaterdag cardio en kracht en zondag niets Zo ongeveer! Zaterdag en zondag kan nog wel eens afwisseln maar probeer het zo om de dag te doen. De dagen dat ik niet sport ga ik wel een half uur met de hond lopen en moet ik werken..
dressagelady
Geplaatst: 08-05-12 19:38
Ik sport ook ongeveer 5-6 keer per week, maar niet iedere keer sportschool Dat doe ik maar 2x per week namelijk, ik zwem/rijpaard/hardloop ook nog
Vandaag weer even een rondje sportschool gedaan 20 min loopband krachttraining benen 20 min fietsen 20 min crosstrainer 5 min uitwandelen loopband
MuSLi
Geplaatst: 08-05-12 19:41
Hee...
Hier ook weer eens een berichtje van mijn kant. Heb het een hele tijd laten verslonzen. Ben ondertussen verhuisd, loop 24 uur stage, werk 17 uur en reis elk weekend terug naar N-H. Dus dat werd in het begin allemaal een beetje teveel, ondertussen heb ik een ritme en pak ik het weer op
Ik train nu 2x in de week cardio (heel klein beetje) & kracht. En vaak ga ik op zondag mountainbiken. Meestal gaan we (vriend en ik) op zoek naar een leuk parcours en ik kan vertellen dat het best zwaar is!
Maar ik probeer het hier weer een beetje te volgen!
Mootje
Geplaatst: 08-05-12 19:44
Ik ben van plan het volgende schema aan te houden: M: Fitness (mengeling cardio, balansbal en krachttraining) D: rustdag W: 30 minuten cardio en Body Balance D: In principe hardlopen, maar heb een geirriteerde heup dus laat dat tot na mijn vakantie V: Fitness Z: CXWorks Z: Hardlopen
Ik wil er eigenlijk nog een groepsles bij doen, maar ben er nog niet over uit welke. Eerst maar alles uitproberen!
Vandaag na een drukke schooldag stoom afgeblazen in de fitness, damn wat ging dat goed! Begonnen met bankdrukken, 2x20xBAR, 2x16x30KG en daarna 2x10x40 KG! wat vorige week nog 2x6 was haha! dus ben super blij. daarna lekker de andere spieren van mn bovenlichaam gepakt. Nou heb ik me over laten halen om nog een rondje te gaan hardlopen. Over 1,5 uur bijkletsen met een bak kwark
__Marije__
Geplaatst: 08-05-12 22:26
20 minuten crosstrainer?!? Wow ik vind 5,5 minuut al pittig
Marije, jij gaat lekker dus En de rest gaat volgens mij ook wel lekker
Ik heb vandaag voor het eerst sinds de meeting weer getraint. Had het zo druk met uni dat ik dr gewoon niet aan toe kwam... Steeds om 6 uur pas thuis, dan nog moeten eten, en dan savonds nog moeten studeren en verslagen maken... Maar vak wat ik nu heb is ietsje rustiger, dus ik ga dr nu weer vol tegen aan En, eigenlijk geen last meer van mn rug, dus misschien is die rust zelfs wel goed geweest Op de weegschaal net was dr zelfs ietsje gewicht af (0.3 kg maar, maar toch ) En heb heel slecht gegeten afgelopen week. Best positief dus Dat ik nu iedere dag op en neer uni fiets zal ook wel helpen! Iig net heerlijk getraint, alle spieren zijn nu lekker moe en ik ben helemaal happy en tevreden! Alles gaat zo lekker Studie gaat lekker, sporten gaat lekker, mn huisje bevalt echt onwijs goed, zalig dus
DDDMakkink
Geplaatst: 09-05-12 09:39
Monnie wat heb je gedaan?? Dacht dat ik de brokkenpiloot was Beterschap
Ben gisteren wel geweest en gelijk op het matje geroepen hihi Ben begonnen met 40 minuten op de loopband Toen drie kwartier kracht voor benen ,billen,rug en bi/triceps Armen ging voor geen meter toch teveel pijn En daarna nog 40 minuten loopband Crosstrainer zit er even niet in met mijn knieen Vanavond weer 40 minuten loopband en dan buik en taille trainen E daarna weer 40 minuten loopband Vind de loopband echt lekker op helling van 4,5 % Voelde mijn benen wel weer even goed gisteren
Hmmm, migraine llijkt nu vlot af te zakken... Geloof dat ik het er redelijk uit geslapen heb nu. Dan kan ik nog naar mn werkcollege van vanmiddag, dus dat zou mooi zijn!
Net ff snel op mn eigen weegschaal gestaan, zodner kleren dus: 87.6 kg! Dat is ruim een kilo minder dan de laatste keer dat ik er op sta en ruim 2 kilo minder dan sinds ik weer begon met sporten
DDDMakkink
Geplaatst: 09-05-12 13:19
lekker bezig
annepaardoes
Geplaatst: 09-05-12 13:22
Oh schenk wat van jullie motivatie aan mij. Ik heb de laatste andere halve week echt motivatie problemen
DDDMakkink
Geplaatst: 09-05-12 13:31
ik heb gisteren mijn motivatie weer gevonden die lag gewoon op de sportschool en ik maar zoeken,zoeken,zoeken