Marije_jiplover schreef:Ik geloof dat ik af ga haken uit dit topic.
Het wordt me nu allemaal te zweverig. Het eerste wat nu in mij opkomt, na de post van Dreamy is, pas op, het leven is dodelijk.
Alles wat je in je leven doet, zal op de een of andere manier wel slecht voor je zijn, maar ik ga er voor mezelf toch van uit dat ik via de dietiste niet alleen maar onzinverhalen te horen krijg.
Leven mag ook nog gewoon leuk blijven, hetzelfde geldt voor mij voor eten. Dat er stoffen in zitten die niet goed voor je zijn, soit, je moet uiteindelijk een keer ergens aan dood gaan.
Maar de kant die het topic nu opzwenkt, met waarschuwingen voor allerlei voedingsmiddelen, daar voel ik me niet meer bij thuis.
Alle afvallers, veel succes, hopelijk bereiken we allemaal ons streefgewicht!
Nou ik dacht net precies hetzelfde. Waar is de lol in het leven als je bij alles tot in de puntjes na gaat of er eventueel iets in zit wat slecht is. Jongens van brood is nog nooit iemand dood gegaan, doe me een lol zeg! En light producten zijn kankerverwekkend, geloof me dat is nog nooit bewezen anders lag het echt niet meer in de schappen. Pfff ik haak in ieder geval ook af. Ga mijn leven niet moeilijker maken dan het al is. Uiteraard mag iedereen doen waar die zich goed bij voelt maar ik heb geen zin om te kijken hoe mensen het zichzelf onnodig ingewikkeld maken. Ik wens iedereen heel veel succes!